Πρόστιμα για τα παλιά οχήματα diesel που κινούνται σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη- Τα μέτρα που εξετάζονται

Πρόστιμα για τα παλιά οχήματα diesel που κινούνται σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη- Τα μέτρα που εξετάζονται Facebook Twitter
Αυστηρά πρόστιμα και μέτρα για τα παλιά οχήματα με diesel που κινούνται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Eurokinissi/Αρχείο)
0

Πρόστιμα, αφαίρεση πινακίδων αλλά και ακύρωση της ασφάλειας είναι μερικά από τα τα μέτρα που εξετάζει η κυβέρνηση για τα παλιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα που κινούνται με diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Χιλιάδες παλαιά ρυπογόνα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, που δεν πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5 εισέρχονται και κινούνται κανονικά όχι μόνο στα όρια του νομού της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, αλλά και στο κέντρο των πόλεων με αποτέλεσμα να επιβαρύνουν ιδιαίτερα το ήδη βαρύ αστικό περιβάλλον.

Ένα μέτρο που εξετάζεται είναι η διασταύρωση στοιχείων των ιδιοκτητών παλαιών και ρυπογόνων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων ώστε να διαπιστώσει ποιοι έχουν μόνιμη κατοικία στην Αθήνα και έχουν δηλώσει τα παλαιά diesel οχήματά τους στο εξοχικό τους ή δεν έχουν καν εξοχικό αλλά έχουν καταθέσει μια υπεύθυνη δήλωση ότι διαμένουν στην επαρχία.

Σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια εάν διαπιστωθεί ότι κάποιο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο που πληροί τις οδηγίες ρύπων Euro4 ή και παλαιότερες κινηθεί παράνομα εντός Αττικής ή Θεσσαλονίκης και εμπλακεί σε τροχαίο η ασφαλιστική του εταιρεία δεν θα αποζημιώνει τις ζημιές που έχει προκαλέσει ή τους έχουν προκαλέσει άλλοι γιατί πολύ απλά απαγορεύεται η κυκλοφορία του.

Σε μία τέτοια περίπτωση το πρόστιμο είναι 100 ευρώ, όπως ορίζει ο ΚΟΚ. Ωστόσο, αυτό που εξετάζεται παράλληλα με τις άλλες δράσεις είναι η αύξηση του προστίμου και η αφαίρεση των πινακίδων κυκλοφορίας, που ενδέχεται να φτάσει έως και 2 μήνες.

Το ορίζει ο Μεγάλος Δακτύλιος

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Μεγάλου Δακτυλίου απαγορεύεται η κυκλοφορία των φορτηγών με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και των λεωφορείων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 01-01-1996 (από 01.01.2019 έως 31.12.2019) και πριν την 01-01-1997 (από 01.01.2020 έως 31.12.2020), εντός της ζώνης του μεγάλου δακτυλίου.

Τα όρια του μεγάλου δακτυλίου, καθορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους:

Παραλιακή λεωφόρος – Αλίμου – Βουλιαγμένης – Ελ. Βενιζέλου – Περιμετρική Υμηττού – Κατεχάκη – Μεσογείων – Αγ. Παρασκευής – Χαλανδρίου – Παπανικολή – (Κ. Παλαιολόγου) – Καποδιστρίου – Κύμης – Κασταμονής – Χαλανδρίου – Αναγεννήσεως – Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας – Αθηνών – Θηβών – Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι.

Στην εν λόγω απαγόρευση δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών−Λαμίας, η Λ. Κηφισού και η Λ. Αθηνών.

Εξαίρεση αποτελεί το τμήμα της από τη διασταύρωσή της με τη Λ. Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως.

Με πληροφορίες του newsauto

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρώην παίκτης ριάλιτι ξυλοκόπησε 46χρονο - «Μου έσπασε το κόκκαλο μέσα στη μύτη, θα κάνω χειρουργείο»

Ελλάδα / Πρώην παίκτης ριάλιτι ξυλοκόπησε 46χρονο - «Μου έσπασε το κόκκαλο μέσα στη μύτη, θα κάνω χειρουργείο»

Οι δηλώσεις του 46χρονου ασφαλιστή μέσα από το νοσοκομείο για το περιστατικό - «Είχε μία πληρωμή κάποτε από ασφαλιστική που δεν την πήρε ποτέ και από τότε μάλλον μου τη φύλαγε»
THE LIFO TEAM
Delivery

Θέματα / Οι αόρατοι ντελιβεράδες της Wolt και του efood:  Μια νέα «Μανωλάδα» έξω από την πόρτα σου

Πίσω από την ταχύτητα των παραδόσεων και την ευελιξία της gig economy ξεδιπλώνεται ένα αθέατο δίκτυο εκμετάλλευσης, μαύρης και υποδηλωμένης εργασίας: διανομείς που δουλεύουν με εξαντλητικά ωράρια, πίεση και απειλές. Τι ισχυρίζονται οι εργαζόμενοι διανομείς και τι απαντούν οι ψηφιακές πλατφόρμες.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ