«Φυσιογνωμία αγριευτική και χυδαία» - Η Βάνα Μπάρμπα δήλωσε πως έπεσε και αυτή θύμα του Χάρβεϊ Γουάινσταϊν

«Φυσιογνωμία αγριευτική και χυδαία» - Η Βάνα Μπάρμπα δήλωσε πως έπεσε και αυτή θύμα του Χάρβεϊ Γουάινσταϊν Facebook Twitter
12

Η Βάνα Μπάρμπα μόλις έγινε η πρώτη Ελληνίδα της λίστας των γυναικών που καταγγέλλουν σεξουαλικές επιθέσεις, πιέσεις και απόπειρα εκμετάλλευσης από τον παραγωγό Χάρβεϊ Γουαϊνστάιν.

Η γνωστή ηθοποιός αποκάλυψε σε συνέντευξή της στο Star πως είχε χρειαστεί να αντιμετωπίσει τον Αμερικανό παραγωγό την περίοδο που συμμετείχε στην ξενόγλωσση ταινία «Μediteraneo».

«Όταν μας έδωσαν το πρόγραμμα κι αρχίσαμε τη διαφήμιση της ταινίας Mediteraneo, μετά από δύο ημέρες μου ζητήθηκε να πάω να συμφάγω με ένα παραγωγό που δεν τον ήξερα και χωρίς να ερωτηθώ καν. Ήταν απαίτηση δεν ήταν ερώτηση. Χαίρομαι που είχα το σθένος και είπα όχι. Βέβαια αυτό μου κόστισε. Πρώτα απ' όλα ο ίδιος έστειλε ένα χαρτί ότι εγώ πρέπει να φύγω, ότι δεν μπορώ να ξαναδουλέψω στην Αμερική και η ίδια η ατζέντισσα μου είπε τώρα "ηθελέστα και παθέστα"», δήλωσε η Βάνα Μπάρμπα. 

Όπως είπε, γνώρισε τον Γουαϊνστάιν σε ένα πάρτι στο Μπέβερλι Χιλς, και η ίδια τον χαρακτηρίζει «φυσιογνωμία περίεργη, αγριευτική και χυδαία». «Τον γνώρισα στο Μπέβερλι χιλς που γίνονταν τα πάρτι. Μια φυσιογνωμία περίεργη αγριευτική και χυδαία, από τότε μου είχε μείνει αυτό. Έβλεπα έναν άνθρωπο που δεν σε πρόσεχε, δεν σε σεβόταν, δεν κοιτούσε στα μάτια, δεν ήταν ευγενής. Ήταν ένας άνθρωπος που απλά διέταζε», σημείωσε η γνωστή ηθοποιός.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της, η αξιοπρέπεια και το ήθος που επέδειξε τότε, ήταν τελικά αυτά που της κόστισαν μια διεθνή καριέρα. «Όλα εδώ πληρώνονται τελικά, μπορεί εμένα να μου κόστισε μια καριέρα στην Αμερική άλλα τελικά η αξιοπρέπεια και το ήθος είναι σημαντικό πράγμα και έτυχε να πέσω σε αυτόν τον άνθρωπο. Δηλαδή αν είχα φάει μαζί του ή αν είχα βρεθεί μαζί του, οι πόρτες θα άνοιγαν διάπλατα. Ήταν καθαρά σεξιστική επιλογή δική τους. Ήταν υποταγμένο ένα σύστημα ολόκληρο σ' αυτόν τον άνθρωπο», κατέληξε η Βάνα Μπάρμπα.

 
Πολιτισμός
12

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

«Μου αρέσει να δουλεύω με τον Γιώργο» δήλωσε η Έμα Στόουν - «Η ταινία δείχνει τι συμβαίνει τώρα στην κοινωνία» τόνισε ο σκηνοθέτης
LIFO NEWSROOM
Το Μουσείου Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Πολιτισμός / Το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Το μουσείο ζητά από την κυβέρνηση να παρέχει επιπλέον 2,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για να καλυφθούν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και τα μέτρα βιωσιμότητας – τονίζοντας ότι αυτό δεν αποτελεί απλώς οικονομική ενίσχυση, αλλά συμβατική υποχρέωση
LIFO NEWSROOM
Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

To ριμέικ του «Πολέμου των Ρόουζ» με την αγαπημένη του ελληνικού κοινού Ολίβια Κόλμαν, τα κλασικά «Σαγόνια του Καρχαρία» και η «Γεύση του Κερασιού» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο «Φρανκενστάιν» στο Φεστιβάλ Βενετίας - Δικτάτορες, πόλεμος, πυρηνικές απειλές και φανταστικά τέρατα κυριαρχούν στο φετινό πρόγραμμα
LIFO NEWSROOM
Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Πολιτισμός / Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία στη Βρετανία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Στα φετινά βραβεία είχε συμπεριληφθεί συγγραφέας που έχει αυτοχαρακτηριστεί ως «τερφ» και στηρίζει την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ - Τι απαντούν οι διοργανωτές
LIFO NEWSROOM
Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πολιτισμός / Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πρόκειται για το σπίτι του Αντωνάκη και της Ελενίτσας στην ταινία «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» - Tο κτήριο, σε ερειπιώδη κατάσταση σήμερα, έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο με τον περιβάλλοντα χώρο του, διότι αποτελεί εξαιρετικό δείγμα Αθηναϊκού σπιτιού
LIFO NEWSROOM