Οι παίκτες video games ακούν 'φωνές'

Οι παίκτες video games ακούν 'φωνές' Facebook Twitter
Οι μαραθώνιοι videogaming, προκαλούν ακουστικές παραισθήσεις αναφέρει η έρευνα του Πανεπιστημίου Nottingham Trent
4

Μελέτη της σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Βρετανικού Πανεπιστημίου Nottingham Trent, που δημοσιεύει η Telegraph, αποδεικνύει ένα ψυχο-ακουστικό φαινόμενο που συμβαίνει σε αρκετούς χρόνιους fan των βίντεοπαιχνιδιών, μετά από πολύωρη ενασχόληση με τα αγαπημένα τους παιχνίδια. Μουσικές, ήχοι, ουρλιαχτά και άλλα ηχητικά εφέ που χρησιμοποιούν τα βιντεοπαιχνίδια για κάνουν πιο ζωντανή την εμπειρία του gaming, "συνοδεύουν" τους παίκτες αρκετή ώρα μετά το τέλος μιας παρτίδας.

 

Η μελέτη, που διεξήχθη μέσω ερωταπαντήσεων σε ένα δείγμα 1,244 συμμετεχόντων σε φόρουμ, διερεύνησε το φαινόμενο "game transfer" που αφορά σε δυσλειτουργίες της αντίληψης που προκαλούν "μαραθώνιοι" gaming στους παίκτες, επιφέροντας ακουστικές παραισθήσεις, μετά το τέλος του παιχνιδιού.

Ένα 12% των ερωτηθέντων, ανέφερε στους υπεύθυνους του Πανεπιστημίου, ότι είχαν ακουστικές παραισθήσεις μετά το πέρας των παιχνιδιών, που περιλάμβαναν χαρακτηριστικούς ήχους παιχνιδιών όπως λέιζερ, σφαίρες, μαρσαρίσματα αυτοκινήτων και ουρλιαχτά. 

"Αυτές οι εμπειρίες μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα παράλογες σκέψεις και συμπεριφορές" αναφέρει η Angelica Ortiz De Gortariμια εκ των υπευθύνων της ψυχολογικής έρευνας που έχει σκοπό να απομυθοποιήσει το συγκεκριμένο φαινόμενο και να βοηθήσει όσους ασχολούνται φανατικά με τα video games, να κατανοήσουν τι τους συμβαίνει.

Μελέτες για τον αντίκτυπο των video games στην ανθρώπινη αντίληψη, που αποτελεί πεδίο επιστημονικής έρευνας της ψυχολογίας από τη δεκαετία του 1990, έχουν αποδείξει στο παρελθόν ότι φανατικοί παίκτες βιντεοπαιχνιδιών, παρουσίαζαν οπτικές παραισθήσεις αλλά και διαταραχές συμπεριφοράς μετά από πολύωρο gaming.

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM
Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Τech & Science / Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft, για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Η συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό έρχεται καθώς η OpenAI διευρύνει τους παρόχους cloud, αναζητώντας περισσότερη υπολογιστική ισχύ για την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης
LIFO NEWSROOM
Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Τech & Science / Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη στην τεχνική της «δωρεάς μιτοχονδριακού DNA», που στοχεύει στην πρόληψη σοβαρών, συχνά θανατηφόρων παθήσεων
LIFO NEWSROOM
ALS: Η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Τech & Science / Τι είναι το ALS, η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Η Αμυοτροφική Πλευρική Σκλήρυνση ή νόσος του κινητικού νευρώνα, με την οποία εξοικειώθηκε μεγάλη μερίδα του κόσμου μέσα από την περίπτωση του Στίβεν Χόκινγκ - Τα πρώιμα συμπτώματα και οι πιθανότητες επιβίωσης
LIFO NEWSROOM
Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Τech & Science / Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Η ανάλυση μεγάλου συνόλου βιολογικών δεδομένων αποκαλύπτει στοιχεία που θα βοηθήσουν στην ανίχνευση και την καταπολέμηση νευροεκφυλιστικών παθήσεων
LIFO NEWSROOM