Οι χρήστες εφαρμογών σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ περνούν περισσότερο χρόνο στο TikTok συγκριτικά με το YouTube, σύμφωνα με νέα έρευνα. 

 

Στοιχεία της εταιρίας App Annie, που παρακολουθεί διάφορα apps, δείχνουν ότι ο μέσος χρόνος ανά χρήστη στις εφαρμογές είναι μεγαλύτερος για το TikTok, παρουσιάζοντας υψηλά επίπεδα engagement. 

 

Ωστόσο το YouTube παραμένει στην κορυφή του συνολικού χρόνου που ξοδεύεται -όχι ανά χρήση- καθώς έχει πολλούς περισσότερους χρήστες συνολικά. 

 

Το YouTube έχει περίπου δυο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, ενώ τα πρόσφατα στοιχεία του TikTok κάνουν λόγο για περίπου 700 εκατομμύρια στα μέσα του 2020. 

 

Η μέτρηση του «χρόνου» στις εφαρμογές βασίζεται μόνο σε τηλέφωνα Android, ενώ δεν περιλαμβάνει την China, όπου το TikTok -γνωστό εκεί ως Douyin- είναι άκρως δημοφιλής εφαρμογή. 

 

Με πληροφορίες από BBC