«Το αυτοκίνητο πρέπει να γοητεύει από μόνο του», δηλώνουν εκπρόσωποι αυτοκινητοβιομηχανιών στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης που άνοιξε τις πύλες της και θα διαρκέσει έως τις 18 Μαρτίου.


Όλο και περισσότερες εταιρίες εγκαταλείπουν την πολιτική της παρουσίασης των νέων αυτοκινήτων τους από εντυπωσιακά μοντέλα και στελεχώνουν τα περίπτερά τους με καταρτισμένους νέους και νέες, ισότιμα.

 

Η τάση αυτή επικρατεί εδώ και μερικά χρόνια και φαίνεται πως έχει ενισχυθεί από το κίνημα #MeToo.


«Είμαι πολύ ευχαριστημένη που δεν μας βλέπουν σαν αντικείμενο. Δεν είμαι εδώ για να χαμογελώ και να δείχνω το κορμί μου», δηλώνει η Ζιλί, μια κοπέλα επί της υποδοχής.


«Φέτος παρατήρησα ότι οι φούστες είναι λίγο πιο μακριές και ότι βλέπουμε λιγότερο ακάλυπτο δέρμα σε σχέση με παλαιότερα», δηλώνει ο Ολιβιέ Βιτμάν, γενικός διευθυντής της Renault Ελβετίας.

 

Ωστόσο η ιταλική Manifattura Automobili Torino, που κατασκευάζει αυτοκίνητα πολυτελείας, ανήκει στις λίγες εταιρίες που συνεχίζουν την παλαιότερη προσέγγιση.

 

Η Ιταλίδα Ευα Σκιλιάρι, που εργάζεται στο μόντελινγκ τα τελευταία οκτώ χρόνια, ταξιδεύει για δεύτερη χρονιά φέτος στη Γενεύη. «Αυτή είναι η δουλειά μου, ποζάρω πάντα για τους φωτογράφους. Δεν είμαι γυμνή, συνεπώς δεν υπάρχει κάτι κακό σε αυτό», εξηγεί.


Στο περίπτερο της ελβετικής βιομηχανίας ελαστικών Coopertires, δύο νέες με φορεματάκια μίνι ποζάρουν χαμογελαστές καθώς πλησιάζουν οι φωτογράφοι. "Το να παρουσιάζεις ένα ελαστικό ως κάτι σέξι είναι από μόνο του μια πρόκληση", δηλώνει εκπρόσωπος της εταιρίας.

 

"Στους άνδρες αρέσει να φωτογραφίζουν γυναίκες. Και η τηλεόραση, σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που δείχνει έχουν πάντα ένα μανεκέν. Είναι μια εικόνα χαρακτηριστική μιας έκθεσης αυτοκινήτου που απευθύνεται κυρίως σε έναν ανδρικό κόσμο".

 

Πηγή: ΑΠΕ