Τα σάντουιτς τόνου της Subway δεν περιέχουν τόνο αλλά «μείγμα παρασκευασμάτων», σύμφωνα με μήνυση

Τα σάντουιτς τόνου της Subway δεν περιέχουν τόνο αλλά «μείγμα παρασκευασμάτων», σύμφωνα με μήνυση Facebook Twitter
0

Η Subway περιγράφει το σάντουιτς τόνου που πουλά ως «φρεσκοψημένο ψωμί με νιφάδες τόνου αναμεμειγμένες με κρεμώδη μαγιονέζα και από πάνω τα δικής σας επιλογής τραγανά, φρέσκα λαχανικά». Όμως, αυτή η περιγραφή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, σύμφωνα με μήνυση. 

Το συστατικό που χρεώνεται ως «τόνος» στα αντίστοιχα σάντουιτς της αλυσίδας, δεν περιλαμβάνει καθόλου τόνο, σύμφωνα με τη μήνυση που κατατέθηκε πρόσφατα στην Καλιφόρνια. Εκπρόσωπος της εταιρείας απάντησε ότι αυτοί οι ισχυρισμοί δεν έχουν βάση και ότι όχι μόνο υπάρχει τόνος στα σάντουιτς, αλλά είναι και ελεύθερης αλιείας.

Η μήνυση αναφέρει ότι αυτό το βασικό συστατικό είναι «από οτιδήποτε άλλο εκτός από τόνο». Με βάση αναλύσεις «πολλών δειγμάτων» από υποκαταστήματα της Subway στην Καλιφόρνια, που έγιναν σε ανεξάρτητο εργαστήριο, ο «τόνος» είναι «ένα μείγμα διάφορων παρασκευασμάτων που δεν είναι τόνος, αλλά αναμεμειγμένα έτσι ώστε να μοιάζουν με τόνο», σύμφωνα με τη μήνυση.

H Σαλίνι Ντόγκρα, μία εκ των δικηγόρων των εναγόντων, αρνήθηκε να πει ακριβώς ποια συστατικά αποκάλυψαν οι εργαστηριακές αναλύσεις. «Διαπιστώσαμε ότι τα συστατικά δεν ήταν τόνος και δεν ήταν ψάρι», είπε στην Washington Post.

Εναντίον της εταιρείας κινήθηκαν οι Κάρεν Ντάνοβα και Νιλίμα Αμίν. Μηνύουν τη Subway για απάτη, εσκεμμένη παραπλανητική περιγραφή και αδικαιολόγητο πλουτισμό μεταξύ άλλων. Στη μήνυση μεταξύ άλλων αναφέρουν ότι «εξαπατήθηκαν να αγοράσουν τρόφιμα που στερούνταν εξ΄ολοκλήρου των συστατικών που εύλογα πίστευαν ότι αγόραζαν», με βάση τη σήμανση, τη συσκευασία και τη διαφήμιση της Subway.

Επιπλέον κατηγορούν την εταιρεία ότι «εξοικονόμησε σημαντικά χρηματικά ποσά, κατασκευάζοντας τα προϊόντα, γιατί το κατασκευασμένο συστατικό που χρησιμοποιούν αντί για τόνο έχει μικρότερο κόστος».

Ακόμη, κάνουν λόγο για σταθερή παραπλάνηση των καταναλωτών «για την αγορά προϊόντων για τα κοινώς γνωστά ή διαφημισμένα οφέλη και χαρακτηριστικά του τόνου, όταν στην πραγματικότητα δεν μπορούν να έχουν τέτοια οφέλη, με δεδομένο ότι τα προϊόντα στην πραγματικότητα στερούνται τόνου».

«Τα σάντουιτς τόνου είναι από τα πιο δημοφιλή μας. Τα εστιατόριά μας παίρνουν καθαρό τόνο, τον αναμειγνύουν με μαγιονέζα και τον σερβίρουν σε φρέσκα σάντουιτς για τους πελάτες μας», δήλωσε στην Washington Post h Κάτια Νολ, διευθύντρια ασφάλειας τροφίμων και ποιότητας στη Subway.

Με την πάροδο των ετών η Subway, η αλυσίδα με τα περισσότερα υποκαταστήματα στην Αμερική, έχει γίνει πολλές φορές στόχος μηνύσεων. Για παράδειγμα το 2013 ομαδική αγωγή κατηγορούσε την εταιρεία ότι πωλούσε σάντουιτς τα οποία είχαν μικρότερο μήκος από το διαφημιζόμενο.

Στην τωρινή μήνυση, τα δύο άτομα που προσέφυγαν κατά της εταιρείας διεκδικούν αποζημίωση από την αλυσίδα, να σταματήσει η Subway να βάζει λάθος σήμανση στα σάντουιτς τόνου και να παραχωρήσει τα κέρδη της από αυτή την πρακτική. Επίσης ελπίζουν ότι η προσφυγή τους θα αναγνωριστεί ως ομαδική αγωγή, κάτι που θα άνοιγε τον δρόμο για χιλιάδες άλλους καταναλωτές που αγόρασαν τα επίμαχα σάντουιτς στην Καλιφόρνια.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ