Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ

Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ Facebook Twitter
7

Οι Κύπριοι φαίνεται ότι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους άλλους Ευρωπαίους τα μέσα μαζικής μεταφοράς σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρομέτρου για τις μεταφορές στην ΕΕ.

Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 7% των ερωτηθέντων στην Κύπρο απάντησε ότι χρησιμοποιεί σχεδόν καθημερινά τα μαζικά μέσα μεταφοράς, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ελλάδα ήταν 19% και στην ΕΕ 16%.

Από την άλλη, το 48% των Κυπρίων δηλώνει «πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο» από την τιμή του εισιτηρίου που πληρώνει στα μέσα μεταφοράς, ενώ το 16% δηλώνει «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο». Το 49% στην επίσης στην Κύπρο δηλώνει «αρκετά ή πολύ ικανοποιημένο» από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ το 51% εμφανίζεται «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο».

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δίκη Diddy: Αντικαταστάθηκε μαύρος ένορκος - Φυλετική προκατάληψη καταγγέλλει η υπεράσπιση

Διεθνή / Δίκη Diddy: Αντικαταστάθηκε μαύρος ένορκος - Φυλετική προκατάληψη καταγγέλλει η υπεράσπιση

Ο δικαστής δήλωσε ότι εντόπισε «πολλαπλές αντιφάσεις» στις απαντήσεις του ενόρκου, κάτι που μπορεί να υποδηλώνει πρόθεση να παραπλανήσει το δικαστήριο ώστε να εξασφαλίσει θέση στο σώμα ενόρκων
LIFO NEWSROOM
USS Nimitz

Διεθνή / Μήνυμα αποτροπής προς το Ιράν: Αλλαγή πορείας του αμερικανικού αεροπλανοφόρου USS Nimitz προς τη Μέση Ανατολή

Η παρουσία του Nimitz επιτρέπει ταχεία αντίδραση σε ενδεχόμενες κρίσεις, ενώ ενισχύει την προστασία των θαλάσσιων οδών (όπως τα Στενά του Ορμούζ), που είναι κρίσιμες για το παγκόσμιο εμπόριο ενέργειας
LIFO NEWSROOM
Οι επιθέσεις του Ιράν στο Ισραήλ αποκαλύπτουν πλήρη έλλειψη καταφυγίων για παλαιστινιακές πόλεις

Διεθνή / Ισραήλ: Οι επιθέσεις του Ιράν αποκαλύπτουν έλλειψη καταφυγίων σε παλαιστινιακές πόλεις

Τέσσερις άμαχοι σκοτώθηκαν από ιρανικό πλήγμα στην πόλη Ταμρά κοντά στη Χάιφα, αναδεικνύοντας τις ελλείψεις σε καταφύγια και τις ανισότητες που βιώνουν οι Παλαιστίνιοι πολίτες του Ισραήλ
LIFO NEWSROOM
Politico: Οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης προετοιμάζονται για τον πόλεμο

Politico / Οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης προετοιμάζονται για τον πόλεμο

Ποιες χώρες μετατρέπουν υπόγεια σε χειρουργεία, εκπαιδεύουν προσωπικό στην αντιμετώπιση πολεμικών τραυμάτων και εξοπλίζονται με αλεξίσφαιρα γιλέκα, γεννήτριες ρεύματος και κινητές ιατρικές μονάδες για μαζικά περιστατικά
LIFO NEWSROOM
Επιστρέφουν οι τελευταίοι ακτιβιστές του Madleen μετά την ισραηλινή αναχαίτιση καθ’ οδόν προς τη Γάζα

Διεθνή / Επιστρέφουν οι τελευταίοι ακτιβιστές του Madleen μετά την ισραηλινή αναχαίτιση καθ’ οδόν προς τη Γάζα

Το Ισραήλ απέλασε όλους τους επιβαίνοντες του πλοίου που επιχείρησε να μεταφέρει συμβολική ποσότητα ανθρωπιστικής βοήθειας στον αποκλεισμένο παλαιστινιακό θύλακα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Για τα έκτακτα θα πάρεις ταξί ή το αυτοκίνητό σου. Να βγάλουν κάτι και οι ταξιτζήδες. Μην ξεχνάς το χαμό που έγινε όταν ήθελαν να βάλουν λεωφορεία για το αεροδρόμιο. Ευτυχώς δεν τους πέρασε.
Για μια πόλη όπως η Λευκωσία και τον πληθυσμό που έχει τα 20 λεπτά είναι μια χαρά για μένα και μια χαρά εξυπηρετούμε κάθε φορά που έχω πάρει λεωφορείο. Από τη στιγμή που τα δρομολόγια γίνονται με ακρίβεια είναι αρκετό να είσαι 5 λεπτά πριν στη στάση σου. Αλλά άμα έχεις μάθει στο αυτοκίνητο και τα 5 λεπτά θα σου φανούν αιώνας Ως προς το να δημιουργήσεις ζήτηση με ποιο τρόπο; Στις τρεις διαδρομές η μία δώρο; Το κόστος των πιο συχνών δρομολογίων ποιος θα το καλύψει; Ζήτηση και προσφορά πάνε παράλληλα.
να δημιουργήσεις ζήτηση: όταν κάποιος πειστεί ότι είναι πιο βολικό το λεωφορείο, θα το προτιμήσει από το αμάξι. για να το προτιμήσει από το αμάξι πρέπει να είναι πιό διαθέσιμο. Τώρα αν δεν ξέρουμε ακριβώς τις οριακές συνθήκες του προβλήματος, όλα τα άλλα είναι φιλολογίες. Απλά είναι γενικό συμπέρασμα, σε καμία πόλη 20' αναμονή (σε ώρα αιχμής) δεν είναι λογικός χρόνος.
ειναι αληθεια, μονο οι συνταξιουχοι, οι φιλιππινεζες τα χρησιμοποιουν και ελαχιστοι φοιτητες, οι υπολοιποι εχουν αμαξια. Αλλα για να λεμε και την αληθεια ειναι αθλια με πολυ αραια δρομολογια
Δεν είναι άθλια, ούτε τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά όσο λες. Μια επίσκεψη στην ιστοεσλίδα του ΟΣΕΛ και θα δεις ότι ανά 20 λεπτά σε ώρες αιχμής έχει δρομολόγιο τα οποία μάλιστα τηρούνται κατά λεπτό στην άφιξη και αναχώρησή τους. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τις καθημερινές σταματούν στις 20:00 και τα Σαββατοκύριακα στις 18:00!!! Πώς ο άλλος να πάρει λεωφορείο όταν δε θα έχει με τι να γυρίσει μετά;;; Για να μην πω για τη νοοτροπία των κατοίκων της χώρας που θεωρούν υποτιμητικό να παίρνεις συγκοινωνία και όχι αυτοκίνητο, για το περπάτημα δε θα μιλήσουμε γιατί θα βγούμε εκτός θέματος. Αν υπήρχε ζήτηση για τις συγκοινωνίες δε θα σταματούσαν τόσο νωρίς τα δρομολόγια. Να αλλάξουμε νοοτροπία πρέπει ειδικά όταν η ποιότητα που προσφέρεται είναι πολύ ανώτερη από άλλες χώρες όπως η Ελλάδα.
συγγνώμη, κάθε 20' σε ώρες αιχμής είναι φυσιολογικό διάστημα; εκτός από το να καλύψεις τη ζήτηση στα ΜΜΜ πρέπει να δημιουργήσεις και ζήτηση. κι ένα λεωφορείο που έρχεται κάθε 20' δεν είναι και το πιό φιλικό μέσο για έκτακτες/μη-καθημμερινές μετακινήσεις