Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ

Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ Facebook Twitter
7

Οι Κύπριοι φαίνεται ότι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους άλλους Ευρωπαίους τα μέσα μαζικής μεταφοράς σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρομέτρου για τις μεταφορές στην ΕΕ.

Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 7% των ερωτηθέντων στην Κύπρο απάντησε ότι χρησιμοποιεί σχεδόν καθημερινά τα μαζικά μέσα μεταφοράς, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ελλάδα ήταν 19% και στην ΕΕ 16%.

Από την άλλη, το 48% των Κυπρίων δηλώνει «πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο» από την τιμή του εισιτηρίου που πληρώνει στα μέσα μεταφοράς, ενώ το 16% δηλώνει «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο». Το 49% στην επίσης στην Κύπρο δηλώνει «αρκετά ή πολύ ικανοποιημένο» από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ το 51% εμφανίζεται «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο».

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χαμένος παράδεισος: Η κλιματική αλλαγή αλλάζει τα καλοκαίρια στην Ευρώπη

Περιβάλλον / Οι «χαμένοι παράδεισοι» της Ευρώπης: Πώς η κλιματική αλλαγή αλλάζει τα καλοκαίρια μας

Η έντονη ζέστη, οι υψηλές θερμοκρασίες αλλά και οι μακροπρόθεσμες συνέπειες της κλιματικής αλλαγής κάνουν τους πιο περιζήτητους προορισμούς της ηπείρου, τόπους προς αποφυγή
LIFO NEWSROOM
Ντόναλντ Τραμπ: Η αναφορά του στη λίστα Έπσταϊν - Ποιους αποκάλεσε «κακούς ανθρώπους»

Διεθνή / Ντόναλντ Τραμπ: Η αναφορά του στη λίστα Έπσταϊν - Ποιους αποκάλεσε «κακούς ανθρώπους»

Ο Αμερικανός πρόεδρος δέχεται επίθεση από υποστηρικτές του λόγω υποψιών ότι η κυβέρνησή του κρύβει λεπτομέρειες για τα εγκλήματα του Έπσταϊν για να προστατεύσει την πλούσια ελίτ — συμπεριλαμβανομένου του ίδιου
LIFO NEWSROOM
«Ένα μελλοντικό παλαιστινιακό κράτος θα σέβεται το διεθνές δίκαιο, τις γυναίκες και τις συμφωνίες»

Διεθνή / «Ένα μελλοντικό παλαιστινιακό κράτος θα σέβεται το διεθνές δίκαιο, τις γυναίκες και τις συμφωνίες»

Η πρώτη Παλαιστίνια ΥΠΕΞ, Βαρσέν Αγκχαμπεκιάν Σαχίν, μίλησε αποκλειστικά στο Euronews και κατήγγειλε αδράνεια της ΕΕ στη Γάζα - Υπόσχεται μεταρρυθμίσεις στην Παλαιστινιακή Αρχή
LIFO NEWSROOM
Συμφωνία κατάπαυσης του πυρός στη Συρία μετά από σφοδρές συγκρούσεις με εκατοντάδες νεκρούς στη Σουέιντα

Διεθνή / Συμφωνία κατάπαυσης του πυρός στη Συρία μετά από σφοδρές συγκρούσεις με εκατοντάδες νεκρούς στη Σουέιντα

Η κλιμάκωση στη νότια Συρία –με ταυτόχρονη εμπλοκή του Ισραήλ και πολιτική αστάθεια στην περιοχή της Σουέιντα– επαναφέρει το ζήτημα της εσωτερικής συνοχής στη Συρία
LIFO NEWSROOM
Η Λεπέν απειλεί να ανατρέψει τον Μακρόν λόγω κατάργησης αργιών και περικοπών 44 δισ. ευρώ

Διεθνή / Η Λεπέν απειλεί να ανατρέψει τον Μακρόν λόγω κατάργησης αργιών και περικοπών 44 δισ. ευρώ

«Η κυβέρνηση αυτή επιλέγει να επιτεθεί στους εργαζόμενους και στους συνταξιούχους αντί να κυνηγήσει τη σπατάλη», δήλωσε η Μαρίν Λεπέν, κλιμακώνοντας την πίεση προς τον πρωθυπουργό Φρανσουά Μπαϊρού
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Για τα έκτακτα θα πάρεις ταξί ή το αυτοκίνητό σου. Να βγάλουν κάτι και οι ταξιτζήδες. Μην ξεχνάς το χαμό που έγινε όταν ήθελαν να βάλουν λεωφορεία για το αεροδρόμιο. Ευτυχώς δεν τους πέρασε.
Για μια πόλη όπως η Λευκωσία και τον πληθυσμό που έχει τα 20 λεπτά είναι μια χαρά για μένα και μια χαρά εξυπηρετούμε κάθε φορά που έχω πάρει λεωφορείο. Από τη στιγμή που τα δρομολόγια γίνονται με ακρίβεια είναι αρκετό να είσαι 5 λεπτά πριν στη στάση σου. Αλλά άμα έχεις μάθει στο αυτοκίνητο και τα 5 λεπτά θα σου φανούν αιώνας Ως προς το να δημιουργήσεις ζήτηση με ποιο τρόπο; Στις τρεις διαδρομές η μία δώρο; Το κόστος των πιο συχνών δρομολογίων ποιος θα το καλύψει; Ζήτηση και προσφορά πάνε παράλληλα.
να δημιουργήσεις ζήτηση: όταν κάποιος πειστεί ότι είναι πιο βολικό το λεωφορείο, θα το προτιμήσει από το αμάξι. για να το προτιμήσει από το αμάξι πρέπει να είναι πιό διαθέσιμο. Τώρα αν δεν ξέρουμε ακριβώς τις οριακές συνθήκες του προβλήματος, όλα τα άλλα είναι φιλολογίες. Απλά είναι γενικό συμπέρασμα, σε καμία πόλη 20' αναμονή (σε ώρα αιχμής) δεν είναι λογικός χρόνος.
ειναι αληθεια, μονο οι συνταξιουχοι, οι φιλιππινεζες τα χρησιμοποιουν και ελαχιστοι φοιτητες, οι υπολοιποι εχουν αμαξια. Αλλα για να λεμε και την αληθεια ειναι αθλια με πολυ αραια δρομολογια
Δεν είναι άθλια, ούτε τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά όσο λες. Μια επίσκεψη στην ιστοεσλίδα του ΟΣΕΛ και θα δεις ότι ανά 20 λεπτά σε ώρες αιχμής έχει δρομολόγιο τα οποία μάλιστα τηρούνται κατά λεπτό στην άφιξη και αναχώρησή τους. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τις καθημερινές σταματούν στις 20:00 και τα Σαββατοκύριακα στις 18:00!!! Πώς ο άλλος να πάρει λεωφορείο όταν δε θα έχει με τι να γυρίσει μετά;;; Για να μην πω για τη νοοτροπία των κατοίκων της χώρας που θεωρούν υποτιμητικό να παίρνεις συγκοινωνία και όχι αυτοκίνητο, για το περπάτημα δε θα μιλήσουμε γιατί θα βγούμε εκτός θέματος. Αν υπήρχε ζήτηση για τις συγκοινωνίες δε θα σταματούσαν τόσο νωρίς τα δρομολόγια. Να αλλάξουμε νοοτροπία πρέπει ειδικά όταν η ποιότητα που προσφέρεται είναι πολύ ανώτερη από άλλες χώρες όπως η Ελλάδα.
συγγνώμη, κάθε 20' σε ώρες αιχμής είναι φυσιολογικό διάστημα; εκτός από το να καλύψεις τη ζήτηση στα ΜΜΜ πρέπει να δημιουργήσεις και ζήτηση. κι ένα λεωφορείο που έρχεται κάθε 20' δεν είναι και το πιό φιλικό μέσο για έκτακτες/μη-καθημμερινές μετακινήσεις