Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ

Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ Facebook Twitter
7

Οι Κύπριοι φαίνεται ότι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους άλλους Ευρωπαίους τα μέσα μαζικής μεταφοράς σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρομέτρου για τις μεταφορές στην ΕΕ.

Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 7% των ερωτηθέντων στην Κύπρο απάντησε ότι χρησιμοποιεί σχεδόν καθημερινά τα μαζικά μέσα μεταφοράς, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ελλάδα ήταν 19% και στην ΕΕ 16%.

Από την άλλη, το 48% των Κυπρίων δηλώνει «πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο» από την τιμή του εισιτηρίου που πληρώνει στα μέσα μεταφοράς, ενώ το 16% δηλώνει «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο». Το 49% στην επίσης στην Κύπρο δηλώνει «αρκετά ή πολύ ικανοποιημένο» από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ το 51% εμφανίζεται «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο».

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Για τα έκτακτα θα πάρεις ταξί ή το αυτοκίνητό σου. Να βγάλουν κάτι και οι ταξιτζήδες. Μην ξεχνάς το χαμό που έγινε όταν ήθελαν να βάλουν λεωφορεία για το αεροδρόμιο. Ευτυχώς δεν τους πέρασε.
Για μια πόλη όπως η Λευκωσία και τον πληθυσμό που έχει τα 20 λεπτά είναι μια χαρά για μένα και μια χαρά εξυπηρετούμε κάθε φορά που έχω πάρει λεωφορείο. Από τη στιγμή που τα δρομολόγια γίνονται με ακρίβεια είναι αρκετό να είσαι 5 λεπτά πριν στη στάση σου. Αλλά άμα έχεις μάθει στο αυτοκίνητο και τα 5 λεπτά θα σου φανούν αιώνας Ως προς το να δημιουργήσεις ζήτηση με ποιο τρόπο; Στις τρεις διαδρομές η μία δώρο; Το κόστος των πιο συχνών δρομολογίων ποιος θα το καλύψει; Ζήτηση και προσφορά πάνε παράλληλα.
να δημιουργήσεις ζήτηση: όταν κάποιος πειστεί ότι είναι πιο βολικό το λεωφορείο, θα το προτιμήσει από το αμάξι. για να το προτιμήσει από το αμάξι πρέπει να είναι πιό διαθέσιμο. Τώρα αν δεν ξέρουμε ακριβώς τις οριακές συνθήκες του προβλήματος, όλα τα άλλα είναι φιλολογίες. Απλά είναι γενικό συμπέρασμα, σε καμία πόλη 20' αναμονή (σε ώρα αιχμής) δεν είναι λογικός χρόνος.
ειναι αληθεια, μονο οι συνταξιουχοι, οι φιλιππινεζες τα χρησιμοποιουν και ελαχιστοι φοιτητες, οι υπολοιποι εχουν αμαξια. Αλλα για να λεμε και την αληθεια ειναι αθλια με πολυ αραια δρομολογια
Δεν είναι άθλια, ούτε τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά όσο λες. Μια επίσκεψη στην ιστοεσλίδα του ΟΣΕΛ και θα δεις ότι ανά 20 λεπτά σε ώρες αιχμής έχει δρομολόγιο τα οποία μάλιστα τηρούνται κατά λεπτό στην άφιξη και αναχώρησή τους. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τις καθημερινές σταματούν στις 20:00 και τα Σαββατοκύριακα στις 18:00!!! Πώς ο άλλος να πάρει λεωφορείο όταν δε θα έχει με τι να γυρίσει μετά;;; Για να μην πω για τη νοοτροπία των κατοίκων της χώρας που θεωρούν υποτιμητικό να παίρνεις συγκοινωνία και όχι αυτοκίνητο, για το περπάτημα δε θα μιλήσουμε γιατί θα βγούμε εκτός θέματος. Αν υπήρχε ζήτηση για τις συγκοινωνίες δε θα σταματούσαν τόσο νωρίς τα δρομολόγια. Να αλλάξουμε νοοτροπία πρέπει ειδικά όταν η ποιότητα που προσφέρεται είναι πολύ ανώτερη από άλλες χώρες όπως η Ελλάδα.
συγγνώμη, κάθε 20' σε ώρες αιχμής είναι φυσιολογικό διάστημα; εκτός από το να καλύψεις τη ζήτηση στα ΜΜΜ πρέπει να δημιουργήσεις και ζήτηση. κι ένα λεωφορείο που έρχεται κάθε 20' δεν είναι και το πιό φιλικό μέσο για έκτακτες/μη-καθημμερινές μετακινήσεις