Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ

Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ Facebook Twitter
7

Οι Κύπριοι φαίνεται ότι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους άλλους Ευρωπαίους τα μέσα μαζικής μεταφοράς σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρομέτρου για τις μεταφορές στην ΕΕ.

Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 7% των ερωτηθέντων στην Κύπρο απάντησε ότι χρησιμοποιεί σχεδόν καθημερινά τα μαζικά μέσα μεταφοράς, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ελλάδα ήταν 19% και στην ΕΕ 16%.

Από την άλλη, το 48% των Κυπρίων δηλώνει «πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο» από την τιμή του εισιτηρίου που πληρώνει στα μέσα μεταφοράς, ενώ το 16% δηλώνει «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο». Το 49% στην επίσης στην Κύπρο δηλώνει «αρκετά ή πολύ ικανοποιημένο» από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ το 51% εμφανίζεται «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο».

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ – ΕΕ: Πώς ο Τραμπ ανάγκασε τις Βρυξέλλες σε υποχώρηση με δασμούς 15%

Διεθνή / ΗΠΑ – ΕΕ: Πώς ο Τραμπ ανάγκασε τις Βρυξέλλες σε υποχώρηση με δασμούς 15%

Η ΕΕ υπέκυψε στις εμπορικές πιέσεις του Ντόναλντ Τραμπ, αποδεχόμενη δασμούς 15% στις εξαγωγές της - Τι σημαίνει η «συμφωνία Turnberry» για τη σχέση ΗΠΑ–ΕΕ και ποιος τελικά κέρδισε τη μάχη των δασμών;
LIFO NEWSROOM
Ρωσία: Κυβερνοεπίθεση στην Aeroflot από το «σιωπηλό κοράκι», ακυρώθηκαν δεκάδες πτήσεις

Διεθνή / Ρωσία: Κυβερνοεπίθεση στην Aeroflot από το «σιωπηλό κοράκι», ακυρώθηκαν δεκάδες πτήσεις

Δήλωση που φέρεται να έκανε ομάδα χάκινγκ η οποία αποκαλείται Silent Crow ανέφερε πως διενήργησε την επιχείρηση από κοινού με μια λευκορωσική ομάδα που αποκαλείται Cyberpartisans BY, και τη συνέδεσε με τον πόλεμο στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ παγώνει ελέγχους εξαγωγών για να εξασφαλίσει συμφωνία με την Κίνα για το εμπόριο

Διεθνή / Ο Τραμπ παγώνει ελέγχους εξαγωγών για να εξασφαλίσει συμφωνία με την Κίνα για το εμπόριο

Σήμερα στη Στοκχόλμη είναι προγραμματισμένο να συναντηθούν αντιπρόσωποι των κυβερνήσεων των δυο μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου για διαπραγματεύσεις για το εμπόριο
LIFO NEWSROOM
Η «Μαύρη Βουνοπλαγιά» της Γροιλανδίας: Δυνατότητες, προκλήσεις, γεωστρατηγική σημασία

Διεθνή / Η «Μαύρη Βουνοπλαγιά» της Γροιλανδίας: Δυνατότητες, προκλήσεις, γεωστρατηγική σημασία

Εξαιρετικά πολύτιμα μέταλλα σπάνιων γαιών «κρύβονται» σε βουνό της Γροιλανδίας - ΗΠΑ, Κίνα και Δανία στο παιχνίδι που παίζεται με φιλοδοξίες και περιβαλλοντικές ανησυχίες
LIFO NEWSROOM
Υεμένη: Οι Χούτι θα επιτίθενται σε πλοία εταιρειών που έχουν δοσοληψίες με το Ισραήλ, ανεξαρτήτως εθνικότητας ή σημαίας

Διεθνή / Υεμένη: Οι Χούτι θα επιτίθενται σε πλοία εταιρειών που έχουν δοσοληψίες με το Ισραήλ, ανεξαρτήτως εθνικότητας ή σημαίας

Οι Χούτι υποστήριξαν ότι οι επιθέσεις θα πραγματοποιούνται στο πλαίσιο αυτής που βάφτισαν ως τέταρτη φάση των στρατιωτικών επιχειρήσεών τους εναντίον του Ισραήλ, σε ένδειξη αλληλεγγύης στους Παλαιστίνιους στη Λωρίδα της Γάζας
LIFO NEWSROOM
Το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου επωφελήθηκε από τη δουλεία και ήταν καταφύγιο για θεωρίες της λευκής υπεροχής

Διεθνή / Το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου επωφελήθηκε από τη δουλεία και ήταν καταφύγιο για θεωρίες της λευκής υπεροχής

Έρευνα αποκαλύπτει ότι ένα από τα παλαιότερα και πιο διάσημα πανεπιστήμια της Βρετανίας είχε «υπερβολικά μεγάλο» ρόλο στη δημιουργία ρατσιστικών επιστημονικών θεωριών, σύμφωνα με έρευνα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Για τα έκτακτα θα πάρεις ταξί ή το αυτοκίνητό σου. Να βγάλουν κάτι και οι ταξιτζήδες. Μην ξεχνάς το χαμό που έγινε όταν ήθελαν να βάλουν λεωφορεία για το αεροδρόμιο. Ευτυχώς δεν τους πέρασε.
Για μια πόλη όπως η Λευκωσία και τον πληθυσμό που έχει τα 20 λεπτά είναι μια χαρά για μένα και μια χαρά εξυπηρετούμε κάθε φορά που έχω πάρει λεωφορείο. Από τη στιγμή που τα δρομολόγια γίνονται με ακρίβεια είναι αρκετό να είσαι 5 λεπτά πριν στη στάση σου. Αλλά άμα έχεις μάθει στο αυτοκίνητο και τα 5 λεπτά θα σου φανούν αιώνας Ως προς το να δημιουργήσεις ζήτηση με ποιο τρόπο; Στις τρεις διαδρομές η μία δώρο; Το κόστος των πιο συχνών δρομολογίων ποιος θα το καλύψει; Ζήτηση και προσφορά πάνε παράλληλα.
να δημιουργήσεις ζήτηση: όταν κάποιος πειστεί ότι είναι πιο βολικό το λεωφορείο, θα το προτιμήσει από το αμάξι. για να το προτιμήσει από το αμάξι πρέπει να είναι πιό διαθέσιμο. Τώρα αν δεν ξέρουμε ακριβώς τις οριακές συνθήκες του προβλήματος, όλα τα άλλα είναι φιλολογίες. Απλά είναι γενικό συμπέρασμα, σε καμία πόλη 20' αναμονή (σε ώρα αιχμής) δεν είναι λογικός χρόνος.
ειναι αληθεια, μονο οι συνταξιουχοι, οι φιλιππινεζες τα χρησιμοποιουν και ελαχιστοι φοιτητες, οι υπολοιποι εχουν αμαξια. Αλλα για να λεμε και την αληθεια ειναι αθλια με πολυ αραια δρομολογια
Δεν είναι άθλια, ούτε τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά όσο λες. Μια επίσκεψη στην ιστοεσλίδα του ΟΣΕΛ και θα δεις ότι ανά 20 λεπτά σε ώρες αιχμής έχει δρομολόγιο τα οποία μάλιστα τηρούνται κατά λεπτό στην άφιξη και αναχώρησή τους. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τις καθημερινές σταματούν στις 20:00 και τα Σαββατοκύριακα στις 18:00!!! Πώς ο άλλος να πάρει λεωφορείο όταν δε θα έχει με τι να γυρίσει μετά;;; Για να μην πω για τη νοοτροπία των κατοίκων της χώρας που θεωρούν υποτιμητικό να παίρνεις συγκοινωνία και όχι αυτοκίνητο, για το περπάτημα δε θα μιλήσουμε γιατί θα βγούμε εκτός θέματος. Αν υπήρχε ζήτηση για τις συγκοινωνίες δε θα σταματούσαν τόσο νωρίς τα δρομολόγια. Να αλλάξουμε νοοτροπία πρέπει ειδικά όταν η ποιότητα που προσφέρεται είναι πολύ ανώτερη από άλλες χώρες όπως η Ελλάδα.
συγγνώμη, κάθε 20' σε ώρες αιχμής είναι φυσιολογικό διάστημα; εκτός από το να καλύψεις τη ζήτηση στα ΜΜΜ πρέπει να δημιουργήσεις και ζήτηση. κι ένα λεωφορείο που έρχεται κάθε 20' δεν είναι και το πιό φιλικό μέσο για έκτακτες/μη-καθημμερινές μετακινήσεις