Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ

Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ Facebook Twitter
7

Οι Κύπριοι φαίνεται ότι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους άλλους Ευρωπαίους τα μέσα μαζικής μεταφοράς σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρομέτρου για τις μεταφορές στην ΕΕ.

Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 7% των ερωτηθέντων στην Κύπρο απάντησε ότι χρησιμοποιεί σχεδόν καθημερινά τα μαζικά μέσα μεταφοράς, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ελλάδα ήταν 19% και στην ΕΕ 16%.

Από την άλλη, το 48% των Κυπρίων δηλώνει «πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο» από την τιμή του εισιτηρίου που πληρώνει στα μέσα μεταφοράς, ενώ το 16% δηλώνει «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο». Το 49% στην επίσης στην Κύπρο δηλώνει «αρκετά ή πολύ ικανοποιημένο» από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ το 51% εμφανίζεται «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο».

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΟΔΟΙ ΚΟΡΥΦΗΣ INFLUENCERS

Διεθνή / Politico: Η Ευρωπαϊκή Ένωση καλεί influencers να καλύπτουν τις συνόδους κορυφής της

Οι δημιουργοί περιεχομένου θα προσκαλούνται σε κορυφαίες συναντήσεις της ΕΕ, υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα σέβονται τις αξίες της Ένωσης και δεν θα επιδιώκουν να ασκήσουν πολιτική
THE LIFO TEAM
ΣΕΙΣΜΟΙ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ

Διεθνή / Σεισμοί στη Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 920 νεκροί και 50.000 αγνοούμενοι - Αποδοκιμασίες κατά της Ροντρίγκες

Οι σεισμοί μεγέθους 7,2 και 7,5 βαθμών που έπληξαν τη Βενεζουέλα την Τετάρτη, με διαφορά λίγων δευτερολέπτων, ισοπέδωσαν χιλιάδες κτίρια, κυρίως στη Λα Γουάιρα, κοντά στο Καράκας
THE LIFO TEAM
ΙΡΑΝ ΗΠΑ ΣΤΕΝΑ ΤΟΥ ΟΡΜΟΥΖ

Διεθνή / Ένταση στη Μέση Ανατολή: Το Ιράν ανταπέδωσε τις επιθέσεις των ΗΠΑ - «Η βία θα αντιμετωπίζεται με βία», λέει ο Βανς

Οι Φρουροί της Επανάστασης ανακοίνωσαν ότι εξαπέλυσαν επιθέσεις κατά αμερικανικών θέσεων στον Περσικό Κόλπο, σε αντίποινα για τα αμερικανικά πλήγματα στο Ιράν
THE LIFO TEAM
ΠΑΠΑΣ ΛΕΩΝ ΠΟΛΕΜΟΣ

Διεθνή / Πάπας Λέων: «Ο Θεός δεν ευλογεί ποτέ τον πόλεμο, να λύσουμε τις διαμάχες ως άνθρωποι, όχι ως ζώα»

«Ο δημιουργός μας, μας έχει προικίσει με νοημοσύνη και ελεύθερη βούληση, ώστε να επιλύουμε τις συγκρούσεις ως άνθρωποι και όχι ως θηρία», τόνισε ο ποντίφικας
THE LIFO TEAM
ΤΖΟΝ ΜΠΟΛΤΟΝ ΕΝΟΧΟΣ

Διεθνή / Τζον Μπόλτον: Από την κακή διαχείριση απόρρητων εγγράφων στην ομολογία - Η κόντρα με τον Τραμπ

«Γνώριζε επίσης τη ζημιά που θα μπορούσε να προκληθεί, έθεσε την εθνική μας ασφάλεια σε σοβαρό κίνδυνο, παραβιάζοντας τον νόμο», δήλωσε η εισαγγελέας που χειρίστηκε την υπόθεση
THE LIFO TEAM

σχόλια

4 σχόλια
Για τα έκτακτα θα πάρεις ταξί ή το αυτοκίνητό σου. Να βγάλουν κάτι και οι ταξιτζήδες. Μην ξεχνάς το χαμό που έγινε όταν ήθελαν να βάλουν λεωφορεία για το αεροδρόμιο. Ευτυχώς δεν τους πέρασε.
Για μια πόλη όπως η Λευκωσία και τον πληθυσμό που έχει τα 20 λεπτά είναι μια χαρά για μένα και μια χαρά εξυπηρετούμε κάθε φορά που έχω πάρει λεωφορείο. Από τη στιγμή που τα δρομολόγια γίνονται με ακρίβεια είναι αρκετό να είσαι 5 λεπτά πριν στη στάση σου. Αλλά άμα έχεις μάθει στο αυτοκίνητο και τα 5 λεπτά θα σου φανούν αιώνας Ως προς το να δημιουργήσεις ζήτηση με ποιο τρόπο; Στις τρεις διαδρομές η μία δώρο; Το κόστος των πιο συχνών δρομολογίων ποιος θα το καλύψει; Ζήτηση και προσφορά πάνε παράλληλα.
να δημιουργήσεις ζήτηση: όταν κάποιος πειστεί ότι είναι πιο βολικό το λεωφορείο, θα το προτιμήσει από το αμάξι. για να το προτιμήσει από το αμάξι πρέπει να είναι πιό διαθέσιμο. Τώρα αν δεν ξέρουμε ακριβώς τις οριακές συνθήκες του προβλήματος, όλα τα άλλα είναι φιλολογίες. Απλά είναι γενικό συμπέρασμα, σε καμία πόλη 20' αναμονή (σε ώρα αιχμής) δεν είναι λογικός χρόνος.
ειναι αληθεια, μονο οι συνταξιουχοι, οι φιλιππινεζες τα χρησιμοποιουν και ελαχιστοι φοιτητες, οι υπολοιποι εχουν αμαξια. Αλλα για να λεμε και την αληθεια ειναι αθλια με πολυ αραια δρομολογια
Δεν είναι άθλια, ούτε τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά όσο λες. Μια επίσκεψη στην ιστοεσλίδα του ΟΣΕΛ και θα δεις ότι ανά 20 λεπτά σε ώρες αιχμής έχει δρομολόγιο τα οποία μάλιστα τηρούνται κατά λεπτό στην άφιξη και αναχώρησή τους. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τις καθημερινές σταματούν στις 20:00 και τα Σαββατοκύριακα στις 18:00!!! Πώς ο άλλος να πάρει λεωφορείο όταν δε θα έχει με τι να γυρίσει μετά;;; Για να μην πω για τη νοοτροπία των κατοίκων της χώρας που θεωρούν υποτιμητικό να παίρνεις συγκοινωνία και όχι αυτοκίνητο, για το περπάτημα δε θα μιλήσουμε γιατί θα βγούμε εκτός θέματος. Αν υπήρχε ζήτηση για τις συγκοινωνίες δε θα σταματούσαν τόσο νωρίς τα δρομολόγια. Να αλλάξουμε νοοτροπία πρέπει ειδικά όταν η ποιότητα που προσφέρεται είναι πολύ ανώτερη από άλλες χώρες όπως η Ελλάδα.
συγγνώμη, κάθε 20' σε ώρες αιχμής είναι φυσιολογικό διάστημα; εκτός από το να καλύψεις τη ζήτηση στα ΜΜΜ πρέπει να δημιουργήσεις και ζήτηση. κι ένα λεωφορείο που έρχεται κάθε 20' δεν είναι και το πιό φιλικό μέσο για έκτακτες/μη-καθημμερινές μετακινήσεις