Ο Μπόρις Τζόνσον σχεδιάζει καμπάνια για την αντιμετώπιση χρήσης κοκαΐνης από τη μεσαία τάξη

Ο Μπόρις Τζόνσον στη Βουλή Facebook Twitter
Πηγή φωτό EPA
0

Ο Μπόρις Τζονσον σχεδιάζει ενημερωτική καμπάνια με στόχο η χρήση κοκαΐνης από τη μεσαία τάξη να γίνει κοινωνικά μη αποδεκτή συμπεριφορά, όπως η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, σύμφωνα με τους Times.

 

Η καμπάνια της βρετανικής κυβέρνησης θα χρησιμοποιήσει αφίσες, διαφημιστικές πινακίδες, όπως και σποτ στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, σε μια προσπάθεια να αλλάξει τη στάση των πολιτών απέναντι στα λεγόμενα «ψυχαγωγικά ναρκωτικά».

 

Οι διαφημίσεις αυτές θα περιλαμβάνουν λεπτομέρειες για το πώς οι πλούσιοι χρήστες κοκαΐνης βοηθούν στην τροφοδότηση της ολοένα μεγαλύτερης εξάπλωσης του βίαιου εγκλήματος και του πολέμου συμμοριών στη Βρετανία.

 

Ο Τζόνσον θέλει να αντιγράψει προηγούμενες κυβερνητικές καμπάνιες που ήταν επιτυχείς στην αλλαγή συμπεριφορών, όπως εκείνες με το σύνθημα «THINK!» (σκέψου) για την αντιμετώπιση της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ και την προώθηση της οδικής ασφάλειας.

 

Κυβερνητική πηγή δήλωσε στους Times ότι οι προετοιμασίες δεν έχουν ξεκινήσει επισήμως, αλλά «έχουν γίνει συζητήσεις» ανάμεσα στο Νο10 της Ντάουνινγκ Στριτ και το υπουργείο Εσωτερικών, «για την πολιτική στο ζήτημα των ναρκωτικών και την αποθάρρυνση ανθρώπων από τη χρήση τους, με τρόπο που έχουν κάνει προηγούμενες κυβερνήσεις».

 

Περιγράφοντας το σκεπτικό, άλλη κυβερνητική πηγή δήλωσε στην εφημερίδα: «Στα τέλη της δεκαετίας του ‘80 ή στις αρχές του ‘90, αν έβγαζες τα κλειδιά του αυτοκινήτου σου σε ένα μπαρ έπειτα από 3-4 ποτήρια, κανένας δεν θα έλεγε τίποτα. Τώρα δεν μπορείς να το κάνεις αυτό. Αυτό δεν συμβαίνει με τα ναρκωτικά. Θέλουμε να τα κάνουμε κοινωνικά μη αποδεκτά. Ο πρωθυπουργός θέλει να κάνει κοινωνικά μη αποδεκτή τη χρήση ναρκωτικών».

Η εμπλοκή του Μπόρις Τζόνσον στην καμπάνια θα φέρει ξανά στο προσκήνιο την προσωπική του εμπειρία με τα ναρκωτικά, σχολιάζουν οι Times. Ο Βρετανός πρωθυπουργός έχει παραδεχθεί ότι έκανε χρήση κοκαΐνης και κάνναβης στα εφηβικά του χρόνια. Όμως, έχει ξεκαθαρίσει ότι διαφωνεί «απόλυτα» με τα ναρκωτικά, όπως και ότι δεν θέλει να κάνουν χρήση τα παιδιά του.

 

Κυβερνητικές πηγές σημειώνουν επίσης ότι η καμπάνια για την αντιμετώπιση της χρήσης ναρκωτικών από τη μεσαία τάξη πιθανότατα θα «σβήσει» τις φήμες περί αντικατάστασης της Πρίτι Πατέλ από τον Μάικλ Γκόουβ στο υπουργείο Εσωτερικών, λόγω του παρελθόντος του τελευταίου. Το 2019 ο Γκόουβ παραδέχθηκε ότι είχε κάνει χρήση κοκαΐνης «αρκετές φορές σε κοινωνικές εκδηλώσεις», όταν ήταν δημοσιογράφος, πριν από περίπου 20 χρόνια.

 

Η διαφημιστική καμπάνια, που αναμένεται να ξεκινήσει αργότερα φέτος, θα αποτελέσει μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για τη μείωση της ζήτησης για ναρκωτικά στη Βρετανία. Αν και η διάθεση επιπλέον 65 εκατομμυρίων λιρών έχει βοηθήσει τις αστυνομικές δυνάμεις να «χτυπήσουν» την πλευρά της προσφοράς, στοχεύοντας σε συμμορίες, η κυβέρνηση πιστεύει ότι η αντιμετώπιση της ζήτησης είναι ο μόνος τρόπος να υπάρξει μόνιμο αποτέλεσμα.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ