Ο 9χρονος Ράιαν Κάτζι, είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος YouTuber - 30 εκατομμύρια από unboxing και βίντεο με παιχνίδια

Ο 9χρονος Ράιαν Κάτζι, είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος YouTuber - 30 εκατομμύρια από unboxing και βίντεο με παιχνίδια Facebook Twitter
Ο Κάτζι, ο οποίος χαρακτηρίζεται ως «παιδί influencer», ξεκίνησε για πρώτη φορά να κάνει βίντεο στο YouTube τον Μάρτιο του 2015 πέτυχε σήμερα να κερδίζει σχεδόν 30 εκατ. δολάρια σε ένα μόλις χρόνο
0

Ο Ράιαν Κάτζι, ένα αγόρι εννέα ετών έχει κερδίσει σχεδόν 30 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε ένα χρόνο από το unboxing, τις παρουσιάσεις και τις κριτικές παιχνιδιών στο YouTube και κατέκτησε τον τίτλο του πιο ακριβοπληρωμένου YouTuber για τρίτη χρονιά.

Ο μικρός Ράιαν από το Τέξας, κέρδισε 29,5 εκατομμύρια δολάρια μόνο από το κανάλι του στο YouTube, Ryan's World, αλλά, τα ετήσια κέρδη του είναι ακόμη πιο μεγάλα καθώς οι πωλήσεις περίπου 5000 διαφορετικών ειδών, παιχνιδιών, ρούχων και λοιπών προϊόντων με την επωνυμία Ryan's World φτάνουν στα 200 εκατομμύρια δολάρια. Επίσης υπέγραψε επίσης μια συμφωνία για δική του τηλεοπτική σειρά στο Nickelodeon, αν και το ποσό της αμοιβής του δεν είναι ακόμη γνωστό.

Ο 9χρονος Ράιαν Κάτζι, είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος YouTuber - 30 εκατομμύρια από unboxing και βίντεο με παιχνίδια Facebook Twitter

Ο Κάτζι, ο οποίος χαρακτηρίζεται ως «παιδί influencer», ξεκίνησε για πρώτη φορά να κάνει βίντεο στο YouTube τον Μάρτιο του 2015 αφού παρακολούθησε άλλα κανάλια με παρουσιάσεις και κριτικές παιχνιδιών και ρώτησε τη μητέρα του: «Γιατί να μην είμαι στο YouTube όταν είναι όλα τα άλλα παιδιά;»

Η οικογένειά του - που άλλαξε το πραγματικό επώνυμό τους Γκουάν σε Κάτζι - τώρα διατηρεί εννέα κανάλια στο YouTube. Το Ryan's World ήταν το πιο δημοφιλές με 41,7 εκατομμύρια συνδρομητές και 12,2 δισεκατομμύρια προβολές. Το πιο δημοφιλές βίντεο του Κάτζι με τίτλο Huge Eggs Surprise Toys Challenge, έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια προβολές, καθιστώντας το ένα από τα 60 βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube.

 

Ωστόσο, ο Κάτζι και η οικογένειά του θα έρθουν αντιμέτωποι με έρευνα της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ για ισχυρισμούς ότι οι χορηγοί βίντεο δεν αποκαλύπτονται σωστά. «Σχεδόν το 9% των βίντεο ToysReview έχουν συμπεριλάβει τουλάχιστον μία πρόταση προϊόντος επί πληρωμή που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, μια ομάδα πολύ νεαρή για να διακρίνει μεταξύ μιας διαφήμισης και μιας παρουσίασης», αναφέρει μια καταγγελία στον φορέα ελέγχου προστασίας δικαιωμάτων καταναλωτή. «Αυτές οι διαφημίσεις συχνά απεικονίζουν ανθυγιεινά τρόφιμα».

Ο Benjamin Burroughs, επίκουρος καθηγητής δημοσιογραφίας και μέσων μαζικής ενημέρωσης στο Πανεπιστήμιο της Νεβάδα του Λας Βέγκας, ο οποίος μελετά τις αναδυόμενες τάσεις και τα trends στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προειδοποίησε ότι υπήρχε κίνδυνος να «στοχεύονται» άλλα παιδιά με τρόπους που οι γονείς δεν αναγνωρίζουν. «Ο Ράιαν επιλέγεται από εταιρείες για να παίξει με κάποιο παιχνίδι, ώστε να μπορούν να το δουν και άλλα παιδιά. Αλλά τώρα, ο ίδιος ο influencer έχει γίνει brand που στη συνέχεια τοποθετείται στο Walmart, και στο Target, και στο Amazon», δήλωσε ο Burroughs. «Είναι πολύ σοκαριστικό», πρόσθεσε.

Ο 9χρονος Ράιαν Κάτζι, είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος YouTuber - 30 εκατομμύρια από unboxing και βίντεο με παιχνίδια Facebook Twitter

Ο Burroughs είπε ότι έδειξε ενδιαφέρον για το φαινόμενο αφού τα δικά του παιδιά του ζήτησαν να κάνει όσα έκανε και η οικογένεια του Ράιαν. «Σκέφτηκα πως κάτι συμβαίνει εδώ αν τα παιδιά μου αναμένουν από την οικογένειά μας να μοιάζει με την οικογένεια του Ράιαν. Στην οικογένεια του Ράιαν, μπορούν να καταναλώνουν συνεχώς περιεχόμενο και προϊόντα. Ανοίγουν ένα νέο παιχνίδι κάθε μέρα και στη συνέχεια παίζουν με αυτό το νέο παιχνίδι κάθε μέρα, οπότε υπάρχει αυτός ο συνεχής καταναλωτισμός που ενσωματώνεται σε αυτά τα μηνύματα για παιδιά».

Αν και έγινε ένας εκατομμυριούχος πριν καν η ηλικία του γίνει διψήφια, ο Κάτζι λέει πως κάνει τα δικά του όνειρά του: «Θέλω να γίνω gamer», λέει, ενώ ο πατέρας του εξηγεί ότι τα κέρδη του είναι σε καταπίστευμα που δεν μπορεί να αγγίξει μέχρι την ενηλικίωση. 

Mε πληροφορίες από Forbes/ Guardian

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανία: Ο Υπουργός Άμυνας καλεί τη βιομηχανία όπλων σταματήσει την γκρίνια και να παράξει

Διεθνή / Γερμανία: Ο υπουργός Άμυνας καλεί τη βιομηχανία όπλων «να σταματήσει την γκρίνια και να παράξει»

Ο Μπόρις Πιστόριους ζητά από τη βιομηχανία όπλων να επιταχύνει την παραγωγή για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής άμυνας, καθώς η Γερμανία σχεδιάζει δαπάνες 162 δισ. ευρώ έως το 2029
LIFO NEWSROOM
H κλιματική κρίση «καταπί­νει» τις παραλίες της Μεσογείου: Η Ευρώπη καίγεται - Οι πόλεις αντιδρούν

Διεθνή / H κλιματική κρίση «καταπί­νει» τις παραλίες της Μεσογείου: Η Ευρώπη καίγεται - Οι πόλεις αντιδρούν

Καθώς η κλιματική αλλαγή «καταπί­νει» τις παραλίες της Μεσογείου, πόλεις όπως Βαρκελώνη και Σεβίλλη αναπροσαρμόζονται με πράσινες λύσεις, σκίαστρα και σημεία ψύξης για τους κατοίκους
LIFO NEWSROOM
Το σχέδιο Νετανιάχου για τη Γάζα φτιάχνει «στρατόπεδο συγκέντρωσης» για Παλαιστινίους, λέει πρώην πρωθυπουργός του Ισραήλ

Διεθνή / Το σχέδιο Νετανιάχου για τη Γάζα: «Φτιάχνει στρατόπεδο συγκέντρωσης για Παλαιστινίους»

Ο πρώην πρωθυπουργός Εχούντ Όλμερτ καταγγέλλει σχέδιο «εθνοκάθαρσης» της Γάζας, συγκρίνει τα σχέδια με ναζιστικά στρατόπεδα και καλεί τη διεθνή κοινότητα να επέμβει για να αποτραπούν εγκλήματα πολέμου
LIFO NEWSROOM
Η Ινδία λογοκρίνει την ταινία «Superman» - «Κόπηκαν» τα φιλιά με τη Λόις Λέιν

Διεθνή / Η Ινδία λογοκρίνει την ταινία «Superman» - «Κόπηκαν» τα φιλιά με τη Λόις Λέιν

Οι αλλαγές προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις, με τους επικριτές να υποστηρίζουν ότι ενώ τα συναινετικά φιλιά λογοκρίνονται, δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στις σκηνές βίας ή σεξιστικής συμπεριφοράς
LIFO NEWSROOM
Η Γερμανίδα πεζοπόρος εξηγεί πώς επιβίωσε για 11 νύχτες στην αυστραλιανή ερημιά

Διεθνή / «Χτύπησα και χάθηκα»: Η Γερμανίδα πεζοπόρος εξηγεί πώς επιβίωσε για 11 νύχτες στην αυστραλιανή ερημιά

Η 26χρονη Γερμανίδα εντοπίστηκε 24 χιλιόμετρα μακριά από το σημείο όπου είχε αφήσει το όχημά της, εμφανώς εξαντλημένη, αφυδατωμένη και γεμάτη τσιμπήματα από κουνούπια
LIFO NEWSROOM