Η Ρωσία μπλόκαρε τη ρωσόφωνη ιστοσελίδα της εφημερίδας The Moscow Times

Η Ρωσία μπλόκαρε τη ρωσόφωνη ιστοσελίδα της εφημερίδας The Moscow Times Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: ΕΡΑ
0

Η ρυθμιστική αρχή τηλεπικοινωνιών της Ρωσίας παρεμπόδισε την πρόσβαση στη ρωσόφωνη ιστοσελίδα της ''The Moscow Times'', της εφημερίδας που καλύπτει τη Μόσχα εδώ και τρεις δεκαετίες μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης.

Η εφημερίδα ανέφερε ότι οι πάροχοι του Ίντερνετ στη Ρωσία είχαν αρχίσει ήδη να παρεμποδίζουν την πρόσβαση στην ρωσόφωνη ιστοσελίδα της. Δημοσίευσε ειδοποίηση από τη ρωσική αρχή τηλεπικοινωνιών, που ανέφερε ότι μπλοκάρεται πλέον η ιστοσελίδα της.

Η ρωσική αρχή τηλεπικοινωνιών δεν απάντησε άμεσα σε αίτημα για σχόλιο.

Τουλάχιστον 40 εγχώριοι και ξένοι ιστότοποι έχουν αποκλειστεί από την έναρξη του πολέμου της Ρωσίας στην Ουκρανία στις 24 Φεβρουαρίου, ανέφερε νωρίτερα σήμερα η Moscow Times στην ιστοσελίδα της.

«Πολλά από τα εναπομείναντα ανεξάρτητα δίκτυα της χώρας ανέστειλαν τη λειτουργία τους αφού κατηγορήθηκαν ότι διαδίδουν "αναξιόπιστες" πληροφορίες που δεν προέρχονται από "επίσημα ρωσικά μέσα ενημέρωσης"», πρόσθεσε.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ και Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ