Η Βρετανική κυβέρνηση μοιράστηκε «κατά λάθος» το e-mail του Μπερνάρ Αρνό

Η Βρετανική κυβέρνηση μοιράστηκε «κατά λάθος» το e-mail του Μπερνάρ Αρνό Facebook Twitter
Φωτογραφία: EPA, αρχείου
0

Η Βρετανική κυβέρνηση μοιράστηκε κατά λάθος την ηλεκτρονική διεύθυνση του Μπερνάρ Αρνό και αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη από έναν από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο. 

Το λάθος έγινε από υπάλληλο του υπουργείου Επιχειρήσεων και Εμπορίου, που ήθελε να μοιραστεί πληροφορίες για την διεθνή επενδυτική σύνοδο κορυφής του Λονδίνου. 

Δυστυχώς για τον ίδιο, όμως, κοινοποίησε παράλληλα το e-mail και στον Μπερνάρ Αρνό, με αποτέλεσμα η ηλεκτρονική του διεύθυνση να φαίνεται σε όλους τους παραλήπτες της επικοινωνίας. 

Ο Αρνό, που πρόσφατα έχασε τον τίτλο του πλουσιότερου άνδρα στον κόσμο από τον Έλον Μασκ, είναι ο CEO του οίκου μόδας LVMH, στον οποίο ανήκουν δεκάδες μάρκες πολυτελείας, όπως η Dior, η Fendi, η Givenchy και πολλές άλλες. 

Μάλιστα, πέρα από τον ισχυρό άνδρα της Louis Vitton,  «θύματα» αυτής της γκάφας ήταν και αρκετοί άλλοι παράγοντες του επιχειρηματικού κόσμου, που τώρα μάλλον θα πρέπει να φτιάξουν μία νέα ηλεκτρονική διεύθυνση. 

Εκπρόσωπος του υπουργείου Επιχειρήσεων και Εμπορίου δήλωσε ότι ήδη έχουν αναφέρει το περιστατικό στην αντίστοιχη ρυθμιστική αρχή. 

«Ήταν αποτέλεσμα ανθρώπινου λάθους και ζητούμε συγγνώμη από όσους επηρεάστηκαν». 

Με πληροφορίες από Sky News

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραήλ: Οι φωνές κατά του πολέμου στη Γάζα δυναμώνουν – «Δεν είναι πια για τη σωτηρία των ομήρων»

Διεθνή / Ισραήλ: Οι φωνές κατά του πολέμου στη Γάζα δυναμώνουν – «Δεν είναι πια για τη σωτηρία των ομήρων»

Εντός του Ισραήλ το μέτωπο που μέχρι πρόσφατα φαινόταν ενωμένο γύρω από την αναγκαιότητα της στρατιωτικής επέμβασης αρχίζει να παρουσιάζει σοβαρές ρωγμές
LIFO NEWSROOM
McDonald’s: Η μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων από το 2020 – Προειδοποίηση για «αντιαμερικανικό αίσθημα» στο εξωτερικό

Διεθνή / McDonald’s: Η μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων από το 2020 – Προειδοποίηση για «αντιαμερικανικό αίσθημα» στο εξωτερικό

Οι εσωτερικές έρευνες της εταιρείας καταδεικνύουν αυξανόμενο αντιαμερικανικό αίσθημα σε ορισμένες αγορές του εξωτερικού - ιδίως στη βόρεια Ευρώπη και στον Καναδά
LIFO NEWSROOM