Για 2,9 εκατ. δολ. πωλήθηκε το πρώτο tweet του Τζακ Ντόρσεϊ - Ο αγοραστής το συνέκρινε με τη Μόνα Λίζα

Για 2,9 εκατ. δολ. πωλήθηκε το πρώτο tweet του Τζακ Ντόρσεϊ - Ο αγοραστής το συνέκρινε με τη Μόνα Λίζα Facebook Twitter
EPA
0

Έναντι 2,9 εκατομμυρίων δολαρίων πωλήθηκε η πρώτη ανάρτηση του ιδρυτή του Twitter, Τζακ Ντόρσεϊ, στη δημοφιλή πλατφόρμα, σε έναν επιχειρηματία με έδρα τη Μαλαισία.

Η ανάρτηση, στην οποία ο Ντόρσεϊ γράφει «απλά ξεκινάω το twttr μου» έγινε στις 21 Μαρτίου 2006, δημοπρατήθηκε από τον ίδιο για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Ο αγοραστής, Sina Estavi, συνέκρινε την απόκτησή της με την αγορά της Μόνα Λίζα. Η ανάρτηση πωλήθηκε στον CEO της τεχνολογικής εταιρείας Bridge Oracle τη Δευτέρα ως NTF. Το NTF είναι ένα μοναδικό ψηφιακό πιστοποιητικό που δηλώνει ποιος είναι ο κάτοχος μίας φωτογραφίας, ενός βίντεο ή κάποιας άλλης μορφής επιγραμμικών οπτικοακουστικών μέσων.

Τα NTF έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή φέτος κατά της πωλήσεις ακριβών έργων ψηφιακής τέχνης. Ο Ντόρσεϊ ανέφερε πως θα μετατρέψει τα έσοδα σε bitcoin και μετά δωρίσει το ποσό Give Directly ώστε να διατεθούν στην Αφρική. «Αυτό δεν είναι απλά ένα tweet!», έγραψε ο Estavi σε ανάρτησή του στο Twitter. «Πιστεύω πως μετά από χρόνια οι άνθρωποι θα καταλάβουν την αξία αυτού του tweet, όπως με τον πίνακα της Μόνα Λίζα.»

Η ανάρτηση του Ντόρσεϊ πωλήθηκε μέσω δημοπρασίας στην ψηφιακή πλατφόρμα Valuables η οποία ανήκει στην αμερικανή Cent. Υπό τους κανονισμούς της πλατφόρμας ο Ντόρσεϊ θα λάβει το 95% των εσόδων και η πλατφόρμα το 5%. Η ανάρτηση θα παραμείνει στην πλατφόρμα παρά την πώλησή της. Μέσα σε λίγα λεπτά ψηφιακής δημοπρασίας τα προσφερόμενα ποσά ξεπέρασαν τις 88.000 δολάρια.

Ο Estavi θα λάβει ένα πιστοποιητικό, υπογεγραμμένο ψηφιακά από τον Ντόρσεϊ όπως επίσης και τα metadata της αρχικής ανάρτησης.

Θα πληθήνουν οι πωλήσεις αναρτήσεων 

Ειδικοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προβλέπουν πως η πώληση αναρτήσεων θα διαδοθεί μέσα στα επόμενα χρόνια.

«Ζούμε σε μία εποχή που διασημότητες, μουσικοί και influencers, έχουν κάτι παραπάνω από κοινό, έχουν οπαδούς που θέλουν να κατέχουν κάτι από τους αγαπημένους τους σταρ», αναφέρει η Cathy Hackl, ιδρύτρια της Futures Intelligence Group μίας εταιρείας συμβουλευτικής σε θέματα τεχνολογίας.

«Όπως οι άνθρωποι αγοράζουν φυσικά ενθύμια, θα αγοράζουν  tweets, αναρτήσεις και snaps, γιατί θέλουν να νιώθουν κοντά στον αγαπημένο τους σταρ.» 
 

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Διακοπές ίντερνετ σε Μέση Ανατολή και Ασία μετά από κομμένα υποθαλάσσια καλώδια

Διεθνή / Διακοπές ίντερνετ σε Μέση Ανατολή και Ασία μετά από κομμένα υποθαλάσσια καλώδια

​​​​​​​Microsoft και NetBlocks επιβεβαιώνουν βλάβες σε καλωδιακά συστήματα στην Ερυθρά Θάλασσα – Χώρες όπως η Ινδία, το Πακιστάν και τα ΗΑΕ επηρεάστηκαν με χαμηλές ταχύτητες και διακοπές.
LIFO NEWSROOM
Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Διεθνή / Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Ο 15χρονος Κάρολο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία το 2006, αγιοκατατάχθηκε από τον Πάπα Λέοντα. Ακολουθώντας όλα τα στάδια της Καθολικής Εκκλησίας, έγινε ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials
LIFO NEWSROOM
Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Διεθνή / Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Η αστυνομία καταγγέλλει βία και οι διαδηλωτές μιλούν για καταστολή - Το πρώτο κύμα συλλήψεων σημειώθηκε μόλις 12 λεπτά μετά την επίσημη έναρξη της πορείας
LIFO NEWSROOM
Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Διεθνή / Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Πέρα από την πρωτεύουσα, εκρήξεις συγκλόνισαν την κεντρική πόλη Κρεμεντσούκ, όπου σημειώθηκαν διακοπές ρεύματος, καθώς και την Κριβίι Ριχ, στόχος χτυπημάτων σε υποδομές μεταφορών και πόλης
LIFO NEWSROOM
Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Διεθνή / Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Ο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία σε ηλικία μόλις 15 ετών, είχε γίνει γνωστός για την αγάπη του στην τεχνολογία και ιδιαίτερα για τη δημιουργία ιστοσελίδων που κατέγραφαν «θαύματα» με σκοπό τη διάδοση της καθολικής διδασκαλία
LIFO NEWSROOM