Έλον Μασκ και Μαρκ Ζούκερμπεργκ λένε ότι θέλουν να παλέψουν σε κλουβί

Έλον Μασκ και Μαρκ Ζούκερμπεργκ λένε ότι θέλουν να παλέψουν σε κλουβί Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Δύο δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας να παλεύουν μέσα σε κλουβί; Κι όμως, ο Έλον Μασκ και ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ λένε ότι είναι έτοιμοι για αυτό. 

Η πρόκληση τέθηκε στα social media, όπως θα αναμενόταν για οτιδήποτε που αφορά αυτούς τους δύο. «Είμαι “μέσα” για έναν αγώνα σε κλουβί, αν είναι εκείνος», έγραψε στο Twitter ο Έλον Μασκ, απαντώντας σε χρήστη της πλατφόρμας, αναφερόμενος στον Μαρκ Ζούκερμπεργκ. 

Έλον Μασκ και Μαρκ Ζούκερμπεργκ λένε ότι θέλουν να παλέψουν σε κλουβί Facebook Twitter

Ο επικεφαλής της Meta σήκωσε το γάντι και απάντησε μέσω story στο Instagram. «Στείλε μου τοποθεσία», ήταν το λιτό αλλά απόλυτα σαφές μήνυμά του προς τον Έλον Μασκ. Στο «Octagon» του Λας Βέγκας, αποκρίθηκε ο ιδιοκτήτης του Twitter, αναφερόμενος σε χώρο που φιλοξενεί αγώνες του UFC. 

Έλον Μασκ και Μαρκ Ζούκερμπεργκ λένε ότι θέλουν να παλέψουν σε κλουβί Facebook Twitter

Είναι άγνωστο αν οι δύο δισεκατομμυριούχοι σοβαρολογούσαν. Αλλά ο διάλογός τους έγινε, όπως αναμενόταν, viral και πολλοί άρχισαν να προσπαθούν να μαντέψουν ποιος θα ήταν ο νικητής ενός αγώνα ανάμεσα στον Έλον Μασκ και τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ. 

Ο 39χρονος ιδρυτής του Facebook ασχολείται με τις πολεμικές τέχνες και πρόσφατα κέρδισε μετάλλια σε τουρνουά ζίου- ζίτσου. Από την άλλη, ο Έλον Μασκ παραδέχθηκε σε αναρτήσεις ότι δεν γυμνάζεται «με εξαίρεση όταν σηκώνω τα παιδιά μου και τα πετάω στον αέρα». 

Πάντως, υποστηρίζει ότι έχει μια πολύ καλή κίνηση. «Έχω αυτή την υπέροχη κίνηση που λέω “The Walrus”, που απλά είμαι πάνω στον αντίπαλό μου και δεν κάνω τίποτα», έγραψε ο δισεκατομμυριούχος, που αυτό τον μήνα συμπληρώνει τα 52 του χρόνια. 

Έλον Μασκ και Μαρκ Ζούκερμπεργκ λένε ότι θέλουν να παλέψουν σε κλουβί Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM