Είδος πολυτελείας ο καφές -Η «τέλεια καταιγίδα» που εκτοξεύει την τιμή

Είδος πολυτελείας ο καφές -Η «τέλεια καταιγίδα» που εκτοξεύει την τιμή Facebook Twitter
0

Σε είδος πολυτελείας μετατρέπεται ο καφές, καθώς η τιμή του παραμένει σταθερά στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων 10 ετών στα διεθνή χρηματιστήρια εμπορευμάτων.

Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι αναλυτές, εδώ και έναν χρόνο ο καφές υφίσταται την «τέλεια καταιγίδα», η οποία δεν πρόκειται να καταλαγιάσει άμεσα. Το ζήτημα γίνεται περίπλοκο καθώς η Βραζιλία αντιμετωπίζει πολλαπλά προβλήματα. Μετά την καλοκαιρινή ξηρασία, ο χειμώνας έφερε παγετό, καταστρέφοντας καλλιέργειες. Αλλά τα καιρικά φαινόμενα δεν επηρεάζουν μόνο τις φετινές σοδειές, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς, θα επηρεαστούν και αυτές της επόμενης χρονιάς.

Την ίδια ώρα, τα προβλήματα στις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες, σε συνδυασμό με την ανάκαμψη της ζήτησης, πιέζουν τις τιμές του καφέ.

Ο καφές, όμως, επηρεάζεται και από το κλίμα αβεβαιότητας που δημιουργεί ο εμφύλιος στον εμφύλιο πόλεμο στην Αιθιοπία, αλλά και από την κατάσταση στο Βιετνάμ που αντιμετωπίζει την έξαρση του κορωνοϊού.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ