Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter
Φωτογραφία: Αρχείου, EPA
0

«Αγοράστε το χαρακτηριστικό Whopper του Burger King μόνο με ένα $ cent, αποκλειστικά στα McDonald's». Αυτό ήταν το μήνυμα της επαναστατικής διαφημιστικής καμπάνιας, που βοήθησε το Burger King να «κλέψει» εκατομμύρια πελάτες από τα McDonald's, τον επί δεκαετίες μεγαλύτερο ανταγωνιστή του. 

Με την πρώτη τοποθεσία να ανοίγει τις πόρτες της το μακρινό 1953, στην Φλόριντα, το Burger King ήταν μία από τις μεγαλύτερες και πιο ιστορικές αλυσίδες fast food των ΗΠΑ. Όμως το 2017, οι πωλήσεις του είχαν καθοδική πορεία, με τα καταστήματά του να έχουν 50% λιγότερα έσοδα από αυτά των McDonald's.

Έτσι, η διοίκηση της αλυσίδας έβαλε μπρος σε ένα.. ιδιαίτερο σχέδιο, για κάποιους φιλόδοξο, για άλλους τρελό. 

Σε συνεργασία με ένα διαφημιστικό γραφείο, πέρασαν περισσότερο από έναν χρόνο ετοιμάζοντας μία καμπάνια που θα έβαζε «φωτιά» στα social media. Στις 4 Δεκεμβρίου του 2018, λοιπόν, ο λογαριασμός του Burger King έγραψε σε ανάρτηση στο μέσο τότε γνωστό ως Twitter, «Επιστρέφω αμέσως, πάω στα McDonald's».

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter

Πολύ απλά, για μία εβδομάδα, το Burger King ξεκίνησε μία προσφορά που ενεργοποιούνταν μόνο όταν κάποιος βρισκόταν σε απόσταση μικρότερη των 180 μέτρων από ένα κατάστημα McDonald's. Οποιοσδήποτε μπορούσε να κατεβάσει την εφαρμογή του Burger King στο κινητό του και μόλις έφτανε κοντά σε τοποθεσία McDonald's, θα είχε την δυνατότητα να φάει ένα Whopper burger έναντι μόλις ενός $ cent. 

Η καινοτόμα αυτή προωθητική ενέργεια έγινε πολύ σύντομα «viral», ξεπερνώντας τις προσδοκίες ακόμη και των πιο αισιόδοξων στελεχών της εταιρείας.

Μέσα σε εννέα ημέρες, η εφαρμογή του Burger King μέτρησε 1,5 εκατομμύρια λήψεις, περισσότερες από κάθε άλλη εφαρμογή στο App store της Apple, ενώ προηγουμένως βρισκόταν πίσω από 685 άλλα apps. 

Εντυπωσιακός ήταν και ο αριθμός των ατόμων που σχολίασαν την καμπάνια στα social media, αλλά πιο σημαντική για τους μετόχους της εταιρείας ήταν η μεγάλη αύξηση στα κέρδη της. Συγκεκριμένα, στους 12 μήνες που ακολούθησαν, το μέσο εισόδημα κάθε παραρτήματος Burger King παρουσίασε αύξηση 30%, σε σύγκριση με 20% για τα καταστήματα των McDonald's. 
 

Με πληροφορίες από Forbes

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεφρά για μετρητά: Μία ματιά σε ένα παγκόσμιο δίκτυο εμπορίας οργάνων

Διεθνή / Νεφρά για μετρητά στην Κένυα: Μέσα σε ένα από τα πιο σκοτεινά δίκτυα εμπορίας οργάνων στον κόσμο

Πίσω από το δίκτυο, στο οποίο νεαροί άνδρες πωλούν τα νεφρά τους για μερικές χιλιάδες δολάρια, φαίνεται να βρίσκεται ένας Ισραηλινός επιχειρηματίας
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
Γάζα: Καμία διανομή βοήθειας παρά την είσοδο φορτηγών, λέει ο ΟΗΕ

Διεθνή / Γάζα: Δεν έχει διανεμηθεί καμία βοήθεια παρά την είσοδο φορτηγών, λέει ο ΟΗΕ

Μια ομάδα περίμενε για αρκετές ώρες μέχρι να της επιτραπεί η πρόσβαση στην περιοχή, αλλά «δυστυχώς, δεν κατάφεραν να μεταφέρουν τις προμήθειες στην αποθήκη μας», καταγγέλλει ο ΟΗΕ
LIFO NEWSROOM
Ουισκόνσιν: 11χρονος σκοτώθηκε κατά λάθος από τον αδελφό του με όπλο που βρέθηκε στο σπίτι

Διεθνή / Ουισκόνσιν: 11χρονος σκοτώθηκε κατά λάθος από τον αδελφό του με όπλο που βρέθηκε στο σπίτι

Η αστυνομία ανέφερε ότι το αγόρι πυροβολήθηκε κατά λάθος από τον αδελφό του, χωρίς ωστόσο να δώσει στη δημοσιότητα πληροφορίες για την ηλικία του ή τις συνθήκες υπό τις οποίες βρέθηκε στα χέρια του το όπλο
LIFO NEWSROOM