Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter
Φωτογραφία: Αρχείου, EPA
0

«Αγοράστε το χαρακτηριστικό Whopper του Burger King μόνο με ένα $ cent, αποκλειστικά στα McDonald's». Αυτό ήταν το μήνυμα της επαναστατικής διαφημιστικής καμπάνιας, που βοήθησε το Burger King να «κλέψει» εκατομμύρια πελάτες από τα McDonald's, τον επί δεκαετίες μεγαλύτερο ανταγωνιστή του. 

Με την πρώτη τοποθεσία να ανοίγει τις πόρτες της το μακρινό 1953, στην Φλόριντα, το Burger King ήταν μία από τις μεγαλύτερες και πιο ιστορικές αλυσίδες fast food των ΗΠΑ. Όμως το 2017, οι πωλήσεις του είχαν καθοδική πορεία, με τα καταστήματά του να έχουν 50% λιγότερα έσοδα από αυτά των McDonald's.

Έτσι, η διοίκηση της αλυσίδας έβαλε μπρος σε ένα.. ιδιαίτερο σχέδιο, για κάποιους φιλόδοξο, για άλλους τρελό. 

Σε συνεργασία με ένα διαφημιστικό γραφείο, πέρασαν περισσότερο από έναν χρόνο ετοιμάζοντας μία καμπάνια που θα έβαζε «φωτιά» στα social media. Στις 4 Δεκεμβρίου του 2018, λοιπόν, ο λογαριασμός του Burger King έγραψε σε ανάρτηση στο μέσο τότε γνωστό ως Twitter, «Επιστρέφω αμέσως, πάω στα McDonald's».

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter

Πολύ απλά, για μία εβδομάδα, το Burger King ξεκίνησε μία προσφορά που ενεργοποιούνταν μόνο όταν κάποιος βρισκόταν σε απόσταση μικρότερη των 180 μέτρων από ένα κατάστημα McDonald's. Οποιοσδήποτε μπορούσε να κατεβάσει την εφαρμογή του Burger King στο κινητό του και μόλις έφτανε κοντά σε τοποθεσία McDonald's, θα είχε την δυνατότητα να φάει ένα Whopper burger έναντι μόλις ενός $ cent. 

Η καινοτόμα αυτή προωθητική ενέργεια έγινε πολύ σύντομα «viral», ξεπερνώντας τις προσδοκίες ακόμη και των πιο αισιόδοξων στελεχών της εταιρείας.

Μέσα σε εννέα ημέρες, η εφαρμογή του Burger King μέτρησε 1,5 εκατομμύρια λήψεις, περισσότερες από κάθε άλλη εφαρμογή στο App store της Apple, ενώ προηγουμένως βρισκόταν πίσω από 685 άλλα apps. 

Εντυπωσιακός ήταν και ο αριθμός των ατόμων που σχολίασαν την καμπάνια στα social media, αλλά πιο σημαντική για τους μετόχους της εταιρείας ήταν η μεγάλη αύξηση στα κέρδη της. Συγκεκριμένα, στους 12 μήνες που ακολούθησαν, το μέσο εισόδημα κάθε παραρτήματος Burger King παρουσίασε αύξηση 30%, σε σύγκριση με 20% για τα καταστήματα των McDonald's. 
 

Με πληροφορίες από Forbes

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Πελικό στις ΗΠΑ: Μεγιστάνες του Real Estate νάρκωναν και βίαζαν δεκάδες γυναίκες

Διεθνή / Υπόθεση Πελικό στις ΗΠΑ: Μεγιστάνες του Real Estate νάρκωναν και βίαζαν δεκάδες γυναίκες

Τα τρία αδέλφια Αλεξάντερ, δύο εκ των οποίων ήταν γνωστοί κτηματομεσίτες για τους ζάπλουτους των ΗΠΑ, κατηγορούνται ότι νάρκωσαν και βίασαν δεκάδες γυναίκες στο πλαίσιο ενός δικτύου σεξουαλικής εκμετάλλευσης και εμπορίας
LIFO NEWSROOM
Συρία: Στρατηγός του SDF προειδοποίει ότι ο ISIS αναζωπυρώνεται έπειτα από την πτώση Άσαντ

Διεθνή / Συρία: Στρατιωτικός διοικητής προειδοποιεί για επιστροφή των τζιχαντιστών του ISIS

Ο στρατηγός των Συριακών Δημοκρατικών Δυνάμεων Αμπντί Μασλούμ δήλωσε ότι η αστάθεια και το χάος μετά την πτώση του Άσαντ, δίνει την ευκαιρία στον ISIS να ανακτήσει τις δυνάμεις του
LIFO NEWSROOM
Εντοπίστηκε η Αμερικανίδα που αγνοούνταν, μετά την αυτοκτονία του πατέρα της στις έρευνες

Διεθνή / Βρήκαν σώα την αγνοούμενη Αμερικανίδα, όμως ο πατέρας της αυτοκτόνησε νομίζοντας ότι είναι νεκρή

Η τραγική ιστορία της Χάνα Κομπαγιάσι που εξαφανίστηκε οικειοθελώς από όλους - Στην απόγνωσή του, θεωρώντας ότι η φωτογράφος κόρη του έχει πεθάνει, ο πατέρας της αυτοκτόνησε
LIFO NEWSROOM
FΤ: Η πολιτική κρίση στη Γαλλία αναδεικνύει το success story της Ελλάδας

Διεθνή / FΤ: Η πολιτική κρίση στη Γαλλία αναδεικνύει το success story της Ελλάδας

Δημοσίευμα των Financial Times επισημαίνει ότι η υποχώρηση του κόστους δανεισμού της Ελλάδας στα επίπεδα της Γαλλίας δείχνει την αξία που έχουν οι σταθερές μεταρρυθμίσεις στην «περιφέρεια» της Ευρωζώνης
LIFO NEWSROOM