Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter
Φωτογραφία: Αρχείου, EPA
0

«Αγοράστε το χαρακτηριστικό Whopper του Burger King μόνο με ένα $ cent, αποκλειστικά στα McDonald's». Αυτό ήταν το μήνυμα της επαναστατικής διαφημιστικής καμπάνιας, που βοήθησε το Burger King να «κλέψει» εκατομμύρια πελάτες από τα McDonald's, τον επί δεκαετίες μεγαλύτερο ανταγωνιστή του. 

Με την πρώτη τοποθεσία να ανοίγει τις πόρτες της το μακρινό 1953, στην Φλόριντα, το Burger King ήταν μία από τις μεγαλύτερες και πιο ιστορικές αλυσίδες fast food των ΗΠΑ. Όμως το 2017, οι πωλήσεις του είχαν καθοδική πορεία, με τα καταστήματά του να έχουν 50% λιγότερα έσοδα από αυτά των McDonald's.

Έτσι, η διοίκηση της αλυσίδας έβαλε μπρος σε ένα.. ιδιαίτερο σχέδιο, για κάποιους φιλόδοξο, για άλλους τρελό. 

Σε συνεργασία με ένα διαφημιστικό γραφείο, πέρασαν περισσότερο από έναν χρόνο ετοιμάζοντας μία καμπάνια που θα έβαζε «φωτιά» στα social media. Στις 4 Δεκεμβρίου του 2018, λοιπόν, ο λογαριασμός του Burger King έγραψε σε ανάρτηση στο μέσο τότε γνωστό ως Twitter, «Επιστρέφω αμέσως, πάω στα McDonald's».

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter

Πολύ απλά, για μία εβδομάδα, το Burger King ξεκίνησε μία προσφορά που ενεργοποιούνταν μόνο όταν κάποιος βρισκόταν σε απόσταση μικρότερη των 180 μέτρων από ένα κατάστημα McDonald's. Οποιοσδήποτε μπορούσε να κατεβάσει την εφαρμογή του Burger King στο κινητό του και μόλις έφτανε κοντά σε τοποθεσία McDonald's, θα είχε την δυνατότητα να φάει ένα Whopper burger έναντι μόλις ενός $ cent. 

Η καινοτόμα αυτή προωθητική ενέργεια έγινε πολύ σύντομα «viral», ξεπερνώντας τις προσδοκίες ακόμη και των πιο αισιόδοξων στελεχών της εταιρείας.

Μέσα σε εννέα ημέρες, η εφαρμογή του Burger King μέτρησε 1,5 εκατομμύρια λήψεις, περισσότερες από κάθε άλλη εφαρμογή στο App store της Apple, ενώ προηγουμένως βρισκόταν πίσω από 685 άλλα apps. 

Εντυπωσιακός ήταν και ο αριθμός των ατόμων που σχολίασαν την καμπάνια στα social media, αλλά πιο σημαντική για τους μετόχους της εταιρείας ήταν η μεγάλη αύξηση στα κέρδη της. Συγκεκριμένα, στους 12 μήνες που ακολούθησαν, το μέσο εισόδημα κάθε παραρτήματος Burger King παρουσίασε αύξηση 30%, σε σύγκριση με 20% για τα καταστήματα των McDonald's. 
 

Με πληροφορίες από Forbes

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Επιβιώνουμε από τύχη»: Οι γυναίκες που γεννούν μόνες στα βουνά του Κασμίρ

Διεθνή / «Επιβιώνουμε από τύχη»: Οι γυναίκες που γεννούν μόνες στα βουνά του Κασμίρ

Ζώντας σε απομακρυσμένες περιοχές χωρίς πρόσβαση σε νοσοκομεία, οι γυναίκες νομάδες συχνά αναγκάζονται να γεννούν μόνες τους κατά τις μεγάλες εποχικές μετακινήσεις των ποιμενικών ομάδων τους, με αποτέλεσμα πολλές να χάνουν τη ζωή τους στη διαδρομή.
LIFO NEWSROOM
Πόσο αντισυστημικός είναι τελικά ο Ζοχράν Μαμντάνι;

LiFO politics / Πόσο αντισυστημικός είναι τελικά ο Ζοχράν Μαμντάνι;

Θα καταφέρει ο χαρισματικός, νεοεκλεγείς δήμαρχος της Νέας Υόρκης να υλοποιήσει τις σημαντικές εξαγγελίες του; Είναι πράγματι αντισυστημικός, όπως παρουσιάζεται, και ποιες θα είναι οι πρώτες του αποφάσεις; Στο σημερινό επεισόδιο του πόντκαστ της LiFO Politics, η Βασιλική Σιούτη συζητά με τον Θοδωρή Καρναβά, καθηγητή Γενετικής και απόφοιτο του τμήματος Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Κολούμπια, που ζει στη Νέα Υόρκη, για τα αισιόδοξα μηνύματα της εκλογής του αλλά και για τις επιφυλάξεις που εκφράζονται.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Ο Ζελένσκι δεσμεύεται για αναδιοργάνωση του ενεργειακού τομέα μετά το σκάνδαλο διαφθοράς ύψους 100 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Ο Ζελένσκι δεσμεύεται για αναδιοργάνωση του ενεργειακού τομέα μετά το σκάνδαλο διαφθοράς ύψους 100 εκατ. δολαρίων

Ο Ουκρανός πρόεδρος έχει δηλώσει πως θα συνεργαστεί πλήρως με κάθε είδους έρευνα, τη στιγμή που οι εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο είναι ή υπήρξαν στενοί συνεργάτες του
LIFO NEWSROOM