Έκανε μήνυση σε McDonald's και Wendy's γιατί τα μπέργκερ δείχνουν μεγαλύτερα στην διαφήμιση

Έκανε μήνυση σε McDonald's και Wendy's γιατί τα μπέργκερ του φαίνονταν μεγαλύτερα στην διαφήμιση Facebook Twitter
0

Ένας άντρας στη Νέα Υόρκη διαμαρτύρεται για «παραπλανητικές διαφημίσεις» των McDonald's και Wendy's, επειδή «κάνουν τα μπέργκερ να φαίνονται πολύ μεγαλύτερα από ό,τι είναι στην πραγματικότητα».

Σε ομαδική αγωγή, κατηγορεί τις αλυσίδες φαστ φουντ για αθέμιτες και παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές, ζητώντας αποζημίωση 50 εκατ. δολαρίων για τον ίδιο και άλλους πελάτες που εξαπατήθηκαν.

Τα αντίπαλα Burger King ήρθαν αντιμέτωπα με παρόμοια αγωγή στην Φλόριντα τον Μάρτιο, από τις ίδιες νομικές εταιρίες που εκπροσωπούν τον Justin Chimienti.

Αν και η σχετική δίκη των Burger King εκκρεμεί ακόμη, μια τροποποιημένη αγωγή δείχνει ότι έκτοτε έχουν υπογράψει περισσότεροι δυσαρεστημένοι πελάτες.

Οι διαφημίσεις των εταιρειών είναι «άδικες και βλάπτουν οικονομικά τους καταναλωτές, καθώς λαμβάνουν τρόφιμα πολύ χαμηλότερης ποιότητας από αυτά που υπόσχονται», αναφέρει η αγωγή.

«Οι ενέργειες είναι ιδιαιτέρως ανησυχητικές τώρα που πληθωρισμός, τρόφιμα και τιμές κρέατος είναι στα ύψη και πολλοί καταναλωτές, ιδιαίτερα εκείνοι με χαμηλότερο εισόδημα, δυσκολεύονται οικονομικά», προσθέτουν οι καταγγέλλοντες.

Η αγωγή εναντίον των McDonald's και Wendy's αναφέρει ότι τα χάμπουργκερ στο μάρκετινγκ είναι τουλάχιστον 15% μεγαλύτερα από ό,τι στην πραγματική ζωή, ενώ περιλαμβάνει επίσης ορισμένες από τις αντιδράσεις στα social media που εγκαλούν τις εταιρείες για ασυνέπεια.

«Δείχνει λίγο θλιβερό... όχι σαν την εικόνα», σχολίασε χρήστης του YouTube, που επικαλείται η αγωγή, για το Wendy's Bourbon Bacon Cheeseburger.

«Θα είναι μικρό μπέργκερ, παιδιά. Απλώς σας λέω ευθέως τι να περιμένετε για να μην απογοητευτείτε όπως εγώ», σημείωσε άλλος.

Ωστόσο, τέτοιου είδους σχόλια είναι απίθανο να αρκούν για να κερδηθεί η υπόθεση σε αμερικανικό δικαστήριο, σύμφωνα με τον Mark Bartholomew, καθηγητή Νομικής στο Πανεπιστήμιο του Μπάφαλο στη Νέα Υόρκη.

Όπως εξήγησε, ένα δικαστήριο θα αναζητήσει αποδείξεις ότι οι πελάτες στην πραγματικότητα εξαπατήθηκαν και ότι οι διαφημίσεις επηρέασαν τις αγοραστικές αποφάσεις.

«Είναι μια δύσκολη μάχη», είπε, σημειώνοντας ότι οι εταιρείες φαστ φουντ θα μπορούσαν πιθανότατα να υποστηρίξουν ότι το κοινό αναμένει κάποια υπερβολή σε μια καμπάνια μάρκετινγκ. «Υποθέτω ότι αυτό που πραγματικά θέλουν είναι διακανονισμός και δεν θα πάνε ποτέ σε κανονική δίκη».

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τσάρλι Κερκ: Η Τζέιμι Λι Κέρτις ξέσπασε σε κλάματα μιλώντας για τη δολοφονία του -

Διεθνή / Τσάρλι Κερκ: Η Τζέιμι Λι Κέρτις ξέσπασε σε κλάματα μιλώντας για τη δολοφονία του - «Διαφωνούσα μαζί του»

«Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ήταν πατέρας, σύζυγος και άνθρωπος με πίστη, και ελπίζω πως, ό,τι κι αν σημαίνει η σύνδεση με τον Θεό, να την ένιωσε εκείνη τη στιγμή.»
LIFO NEWSROOM
Η βία εις βάρος των διεμφυλικών έχει αυξηθεί στην ΕΕ από το 2019

Διεθνή / Η βία εις βάρος των διεμφυλικών ατόμων έχει αυξηθεί στην ΕΕ από το 2019

Eυρήματα από νέα έρευνα της FRA αποκαλύπτουν ραγδαία αύξηση της βίας κατά διεμφυλικών στην ΕΕ και τα Δυτικά Βαλκάνια, με βασική αιτία την παραπληροφόρηση και την πολιτική ρητορική μίσους
LIFO NEWSROOM
Η αμερικανική δεξιά εργαλειοποιεί τη δολοφονία Κερκ για να επιτεθεί στην τρανς κοινότητα

Διεθνή / Η αμερικανική δεξιά εργαλειοποιεί τη δολοφονία Κερκ για να επιτεθεί στην τρανς κοινότητα

Από τις πρώτες ώρες μετά το χτύπημα, κύκλοι της αμερικανικής δεξιάς και μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα προσπάθησαν να συνδέσουν το έγκλημα με την τρανς κοινότητα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
Στη Γερουσία ο διευθυντής του FBI Κας Πατέλ: Σφοδρή κριτική για την υπόθεση Κερκ και τον φάκελο Επσταϊν

Διεθνή / Στη Γερουσία ο διευθυντής του FBI Κας Πατέλ: Σφοδρή κριτική για την υπόθεση Κερκ και τον φάκελο Επσταϊν

Η ακρόαση σημαδεύτηκε από έντονες επικρίσεις για τον χειρισμό της έρευνας για τη δολοφονία του Τσάρλι Κερκ όσο και στην απόφαση να μη δοθούν στη δημοσιότητα νέα στοιχεία από τον φάκελο του Τζέφρι Επσταϊν
LIFO NEWSROOM