Αυστρία: Τα Burger King έβγαλαν μπέργκερ για τον Μήνα Υπερηφάνειας, αλλά υπάρχουν αντιδράσεις

Burger King has a 'Pride Whopper' with 'two equal buns' Facebook Twitter
0

Τα Burger King στην Αυστρία αποφάσισαν να γιορτάσουν τον Μήνα Υπερηφάνειας με ένα νέο μπέργκερ, αλλά το αποτέλεσμα δεν τους ενθουσίασε όλους. 

Τα καταστήματα της αλυσίδας στη χώρα θα σερβίρουν έως τις 20 Ιουνίου το «Pride Whopper». Αυτό θα έχει «δύο ίσα ψωμάκια», δηλαδή είτε δύο που συνήθως είναι στην πάνω πλευρά του μπέργκερ, είτε δύο που παραδοσιακά αποτελούν τη βάση του. 

Αυτό θα γίνει για την προώθηση της «ίσης αγάπης και των ίσων δικαιωμάτων», ανέφερε η εταιρεία σε ανάρτησή της στο Instagram. Σημείωσε ότι ακόμη ότι θέλει να δώσει ένα παράδειγμα «για την ισότητα όλων των ταυτοτήτων και των σεξουαλικών προσανατολισμών», όπως και ότι στόχος αυτής της αλλαγής είναι «να φέρει το χαμόγελο στα πρόσωπά μας και να μας θυμίσει να φερόμαστε στους άλλους με σεβασμό. Δεν έχει σημασία ποιος είσαι και ποιον αγαπάς». 

Όμως αυτό το «χαμόγελο» δεν σχηματίστηκε στα πρόσωπα όλων όσοι είδαν την ανάρτηση. Κάποιοι χρήστες των social media βρήκαν αστείο το νέο μπέργκερ, όμως άλλοι είχαν διαφορετική άποψη. 

Υπήρχαν εκείνοι που επέκριναν την εταιρεία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για προσβλητικό αστείο και πως η κίνηση αποτελεί ένα παράδειγμα «rainbow washing». Δηλαδή της πρακτικής εταιρειών που δείχνουν επιφανειακή υποστήριξη στους ΛΟΑΤΚΙ+ ανθρώπους, χωρίς να προβαίνουν σε κάποια συγκεκριμένη ενέργεια για τη βελτίωση της ζωής τους. 

Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ