Δολοφονία Τζορτζ Φλόιντ: Η LEGO αναστέλλει την προώθηση παιχνιδιών με θέμα αστυνόμους και Λευκό Οίκο

Δολοφονία Τζορτζ Φλόιντ: Η LEGO αναστέλλει την προώθηση παιχνιδιών με θέμα αστυνόμους και Λευκό Οίκο Facebook Twitter
Δολοφονία Τζορτζ Φλόιντ: Η LEGO αναστέλλει την προώθηση παιχνιδιών με θέμα αστυνόμους και Λευκό Οίκο
0

Κίνηση κατά του ρατσισμού από τη LEGO, που ζητά από τους συνεργάτες της να σταματήσουν να προωθούν κιτ με αστυνομικούς αλλά και τον Λευκό Οίκο, στον απόηχο της δολοφονίας του Τζορτζ Φλόιντ.

Παράλληλα, ο δανέζικος όμιλος δεσμεύθηκε για δωρεά ύψους 4 εκατ. δολαρίων στην προσπάθεια καταπολέμησης του ρατσισμού.

Η είδηση ήρθε στη δημοσιότητα αφότου το The Toy Book δημοσίευσε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ομίλου LEGO προς συνεργαζόμενα καταστήματα ζητώντας την παύση της προώθησης περισσότερων από 30 προϊόντων της.

Η λίστα περιλαμβάνει σετ κατασκευής κτηρίων, μικροσκοπικές φιγούρες και αξεσουάρ (αστυνόμους, πυροσβέστες, εγκληματίες, οχήματα ταχείας επέμβασης, ακόμη και ένα κατάστημα ντόνατς).

Η πρωτοβουλία ελήφθη στο πλαίσιο της #BlackOutTuesday και τα εν λόγω προϊόντα θα εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα από τα καταστήματα της ίδιας της LEGO και τον ιστότοπό της.

«Στο πλαίσιο της απόφασής μας να σεβαστούμε τη #BlackOutTuesday, ζητήσαμε, ως αντίδραση στα τραγικά γεγονότα στις ΗΠΑ, από τα συνεργαζόμενα με εμάς καταστήματα να αποφεύγουν να αναρτούν υλικό προώθησης προϊόντων της LEGO και να πάψουν να αναρτούν περιεχόμενο στα μέσα μας κοινωνικής δικτύωσης» δήλωσε, στο The Toy Book, εκπρόσωπος του δανέζικου ομίλου παιχνιδιών.

«Λυπούμαστε για την όποια παρανόηση και θα διασφαλίσουμε το ότι, στο μέλλον, θα είμαστε πιο σαφείς για τις προθέσεις μας».

Με πληροφορίες του ToyBook/ΑΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ