Οι νέοι γυρίζουν την πλάτη στο Facebook - YouTube, Instagram και Snapchat στην κορυφή της δημοφιλίας

Οι νέοι γυρίζουν την πλάτη στο Facebook - YouTube, Instagram και Snapchat στην κορυφή της δημοφιλίας Facebook Twitter
0

Μέχρι πρόσφατα, το Facebook κυριάρχησε στο τοπίο των social media μεταξύ των νέων στις ΗΠΑ, αλλά δεν είναι πλέον η πιο δημοφιλής ηλεκτρονική πλατφόρμα μεταξύ εφήβων, σύμφωνα με νέα έρευνα του Pew Research Center.

Σήμερα, σχεδόν το ήμισυ (51%) των Αμερικανών εφήβων ηλικίας 13 έως 17 λένε ότι χρησιμοποιούν το Facebook, αριθμός αισθητά μικρότερος από αυτός των χρηστών του YouTube, του Instagram ή του Snapchat.

Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.

Τα στοιχεία της έρευνας

To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.

Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).

Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν smartphone, έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015.

Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς».

Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια.

Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.

Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιστροφή από το Ψυχρό Πόλεμο: Σοβιετικός δορυφόρος του 1972 αναμένεται να πέσει στη Γη μετά από 53 χρόνια

Τech & Science / Επιστροφή από τον Ψυχρό Πόλεμο: Σοβιετικός δορυφόρος του 1972 αναμένεται να πέσει στη Γη μετά από 53 χρόνια

Το διαστημικό σκάφος Kosmos 482, αποτυχημένη αποστολή προς την Αφροδίτη, ενδέχεται να επανεισέλθει ανεξέλεγκτα στην ατμόσφαιρα μέσα στις πρώτες ημέρες του Μαΐου
LIFO NEWSROOM
Ψάρια στη Σελήνη: Το φιλόδοξο σχέδιο της Γαλλίας για διαστημική ιχθυοκαλλιέργεια

Τech & Science / Ψάρια στη Σελήνη: Το σχέδιο της Γαλλίας για διαστημικές ιχθυοκαλλιέργειες

Το γαλλικό πρόγραμμα Lunar Hatch ετοιμάζεται να στείλει λαβράκια στο διάστημα, ανοίγοντας τον δρόμο για βιώσιμη τροφή σε αποστολές στη Σελήνη και τον Άρη – αλλά και σε απομονωμένες περιοχές της Γης
LIFO NEWSROOM
Ο δορυφόρος που θα «ζυγίσει» τα 1,5 τρισεκατομμύρια δέντρα του πλανήτη

Τech & Science / Ο δορυφόρος που θα «ζυγίσει» τα 1,5 τρισεκατομμύρια δέντρα του πλανήτη

Η σημασία της αποστολής είναι τεράστια, καθώς μέχρι σήμερα η εκτίμηση του αποθηκευμένου άνθρακα βασιζόταν σε μεμονωμένες μετρήσεις δέντρων και υπολογισμούς με σημαντικό περιθώριο σφάλματος
LIFO NEWSROOM