Ο πλανήτης ξόδεψε 60 δισ. δολάρια σε εφαρμογές κινητών το 2017

Ο πλανήτης ξόδεψε 60 δισ. δολάρια σε εφαρμογές κινητών το 2017 Facebook Twitter
0

To 2017 ήταν ένα υπέροχο έτος για την Apple, την Google και όλους τους προγραμματιστές εφαρμογών και παιχνιδιών, μιας και οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας ξόδεψαν 58,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές, παιχνίδια και περιοδικές συνδρομές για τα κινητά τους.

Ο προηγούμενος χρόνος ήταν μια πολύ καλή και αποδοτική χρονιά για τους προγραμματιστές και developers αφού τα αποτελέσματα της ερευνητικής εταιρείας SensorTower δείχνουν ότι οι χρήστες κινητών δαπάνησαν τουλάχιστον 58,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές και παιχνίδια, που αγοράστηκαν μέσα από το App Store και το Google Play. Αυτό το νούμερο δείχνει μια φανερή αύξηση κατά 35% σε σχέση με το 2016.

Παρόλο που το App Store βρίσκεται υψηλότερα σε κάθε κατηγορία, υπάρχει ένα σημείο στο οποίο το Google Play δείχνει ότι υπερέχει (με διαφορά) και αυτό είναι στις πρώτες εγκαταστάσεις των εφαρμογών. Η έκθεση που δημοσιεύθηκε από την SensorTower επιβεβαιώνει την αύξηση (σε παγκόσμιο επίπεδο) κατά 13% εκείνων των εφαρμογών που εγκαταστάθηκαν πρώτη φορά σε Android περιβάλλον, οι οποίες συνολικά ξεπέρασαν το νούμερο των 91,5 δισεκατομμυρίων.

Ο πλανήτης ξόδεψε 60 δισ. δολάρια σε εφαρμογές κινητών το 2017 Facebook Twitter
Εξετάζοντας τις παγκόσμιες λήψεις πρώτης εγκατάστασης εφαρμογών, αυτές αυξήθηκαν σε περίπου 91,5 δισεκατομμύρια δολάρια, ήτοι περίπου 13,5% πάνω από τα 80,7 δισεκατομμύρια του 2016.© SensorTower

Kι ενώ η Google εξακολουθεί να υποστηρίζει το πρόγραμμα Android One, το οποίο φέρνει φθηνά αλλά λειτουργικά smartphones σε χώρες όπως η Ινδία και αγορές όπου τα κινητά τηλέφωνα κυριαρχούν, η έρευνα της SensorTower αποδεικνύει ότι έαν κάποιος είναι προγραμματιστής θα πρέπει να στοχεύσει αρχικά στην αγορά του App Store.

Οι χρήστες του iOS δαπάνησαν περίπου 38,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο App Store το 2017, ενώ οι χρήστες Android δαπάνησαν μόνο 20,1 δισ. δολάρια στο Google Play. Ας μην ξεχνάμε όμως και έναν ακόμη παράγοντα ο οποίος έχει να κάνει με την αγορά της Κίνας, όπου η Google δεν είναι διαθέσιμη. Σε μια από τις μεγαλύτερες αγορές κινητής τηλεφωνίας η Apple, συμμορφωμένη με τους κανόνες της Κινεζικής κυβέρνησης, φαίνεται να ευδοκιμεί, αφού κερδίζει μεγάλα ποσά και από τις αγορές εντός των εφαρμογών ή τις περιοδικές συνδρομές.

Ο πλανήτης ξόδεψε 60 δισ. δολάρια σε εφαρμογές κινητών το 2017 Facebook Twitter
Παγκόσμια ακαθάριστα έσοδα από πωλήσεις εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας © SensorTower

Μια τελευταία λεπτομέρεια που αξίζει να αναφερθεί και για τα δύο οικοσυστήματα δείχνει ότι τα έσοδα από τα παιχνίδια, τόσο στο App Store όσο και στο Google Play αυξήθηκαν κατά 30% σε σχέση με το 2016.

Ο πλανήτης ξόδεψε 60 δισ. δολάρια σε εφαρμογές κινητών το 2017 Facebook Twitter
Παγκόσμια έσοδα και λήψεις παιχνιδιών © SensorTower
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM
Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική ια πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Τech & Science / Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Οι αστρονόμοι εκτιμούν ότι ίσως ανήκει σε μία κατηγορία αντικειμένων που είχε θεωρητικά προβλέψει ο Στίβεν Χόκινγκ, αλλά που μέχρι σήμερα δεν είχε ποτέ εντοπιστεί
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Τech & Science / Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Ο όρος διαδίδεται στα social media μεταξύ των ανθρώπων που δηλώνουν «κουρασμένοι» με την τεχνητή νοημοσύνη που «εφευρίσκει» πράγματα, ακούγεται υπερβολικά ανθρώπινη και απειλεί να εξαφανίσει θέσεις εργασίας
LIFO NEWSROOM
Από την Amy έως τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

Τech & Science / Από την Amy μέχρι τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

«Όταν μια καταιγίδα έχει όνομα, γίνεται πιο εύκολο για τα μέσα ενημέρωσης και το κοινό να μιλούν γι’ αυτήν, να μοιράζονται πληροφορίες και να προετοιμάζονται», εξηγεί η επικεφαλής μετεωρολόγος του Met Office, Rebekah Hicks
LIFO NEWSROOM
Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ 

Τech & Science / Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ

Στον ίδιο χώρο όπου πριν από χιλιάδες χρόνια συναθροίζονταν οι Έλληνες αθλητές, αυτή τη φορά συναντήθηκαν ομάδες μηχανικών από τέσσερις ηπείρους, μετατρέποντας την Ολυμπία σε παγκόσμιο εργαστήριο ρομποτικής
LIFO NEWSROOM
Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

Τech & Science / Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

«Τα ευρήματά μας αποτελούν το κομμάτι που έλειπε από το παζλ, προσφέροντας το πρώτο άμεσο γενετικό 'παράθυρο' στο πώς ξέσπασε αυτή η πανδημία στην καρδιά της αυτοκρατορίας»
LIFO NEWSROOM