Χτες το βράδυ ξεκίνησε το νέο twitter, το οποίο θα αποκτήσουν σιγά όλοι οι χρήστες του. Το νέο twitter είναι σχεδιασμένο για να είναι εύκολο πιο χρηστικό και κυρίως πιο απλό. H αλλαγή είναι κυρίως σχεδιαστική: Tώρα πια το twitter έχει 4 κατηγορίες: Ηome (αυτό θα περιέχει το timeline όπως και πριν απλά θα «τρέχει» πιο γρήγορα), Connect (replies, mentions, ποιος σε κάνει retweet) Discover (trends, hashtags και ιστορίες που μπορεί να ενδιαφέρουν το συγκεκριμένο χρήστη) και Μe (λίστες, αριθμός followers κλπ). Οι αναλυτές της αγοράς αποδίδουν την αλλαγή σε διάφορους παράγοντες. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η αλλαγή γίνεται για να επεκταθεί το Twitter σε ένα πλατύτερο κοινό ειδικά επειδή το Facebook μπήκε πρόσφατα στα χωράφια του Twitter, όταν εισήγαγε το subscribe button πριν από κάποιους μήνες-ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι το Facebook έχει 800 εκατομμύρια χρήστες και το Twitter 100, oπότε το Twitter έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά του. Άλλοι αναλυτές της συγκεκριμένης αγοράς πάντως αποδίδουν αυτήν την αλλαγή σε μια προσπάθεια τoυ Τwitter να γίνει πιο φιλικό για τους διαφημιστές και τις μεγάλες εταιρείες. Ένα νέο πολύ σημαντικό κομμάτι της αλλαγής είναι η εισαγωγή ενισχυμένων brand pages για συγκεκριμένες μεγάλες εταιρείες όπως η American Express, η Disney και η ΝIKE.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Σταύρος Ξαρχάκος: «Η συζήτηση για τις συναυλίες πρέπει να τελειώνει εδώ - Τα υπόλοιπα είναι απλώς κουτσομπολιό»
Ο Σαμ Άλτμαν κηρύσσεί «κόκκινο συναγερμό» για το ChatGPT καθώς ο ανταγωνισμός πιέζει την OpenAI
Jada Pinkett Smith: Μήνυση ύψους 3 εκατ. δολαρίων στην ηθοποιό από πρώην συνεργάτη του συζύγου της
Το Χειμερινό Αυγό Φαμπερζέ πωλήθηκε για 26 εκατ. ευρώ - Παγκόσμιο ρεκόρ για τον Οίκο
Τσατραφύλλιας: Εν αναμονή πανελλαδικής κακοκαιρίας - Ισχυρές καταιγίδες και αδιάκοπες βροχές για 72 ώρες
σχόλια