ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Γκράντε- Μπίμπερ αρνούνται τις κατηγορίες του Tekashi69 ότι εξαγόρασαν την πρώτη θέση στο Billboard

Γκράντε- Μπίμπερ αρνούνται τις κατηγορίες του Tekashi69 ότι εξαγόρασαν την πρώτη θέση στο Billboard Facebook Twitter
Tekashi69 κατά Γκράντε- Μπίμπερ: Πλήρωσαν για την πρώτη θέση στο Billboard - Εκείνοι το αρνούνται
0

Τζάστιν Μπίμπερ και Αριάνα Γκράντε αρνούνται ότι πλήρωσαν για να βρεθούν στην Ν.1 θέση του Billboard με το τραγούδι «Stuck with you», κατηγορίες που τους προσάπτει ο ράπερ Tekashi 6ix9ine.

Όλα ξεκίνησα όταν ο 24χρονος ράπερ, Tekashi μοιράστηκε ένα βίντεο στο Instagram κατηγορώντας το Billboard για εξαπάτηση υπέρ της Αριάνα Γκράντε, η οποία σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του χρέωσε «έξι πιστωτικές κάρτες» για να ανέβει το τραγούδι της και να διασφαλίσει τη ν. 1 θέση των charts.

«Την προηγούμενη Πέμπτη, το «Stuck with U» της Αριάνα είχε 60.000 «πωλήσεις» στο τελευταίο δευτερόλεπτο» είπε και πρόσθεσε ότι έπειτα από έρευνα που έκανε η ομάδα του αποκάλυψε ότι «Αγόρασαν τις μισές από αυτές χρεώνοντας έξι πιστωτικές κάρτες. Όταν ρωτήσαμε με ποιον συνδέονταν αυτές οι πιστωτικές, το Billboard είπε ότι δεν μπορεί να αποκαλύψει τέτοιου είδους λεπτομέρειες».

Ο Tekashi, το τραγούδι του οποίου, «Gooba» βρίσκεται στην 3η θέση, επέμεινε λέγοντας ότι το Billboard «παράνομα απέκλεισε 20 εκατ. streams» από το κομμάτι του. Το Billboard δεν σχολίασε όταν του ζητήθηκε από το People.

Η Γκράντε από την άλλη απάντησε  με ένα μακροσκελέστατο μήνυμα στο Instagram.

«Όποιος με γνωρίζει προσωπικά ή με ακολουθεί στα social media ξέρει ότι τα νούμερα δεν είναι η κινητήριος δύναμή μου σε ό,τι κάνω. Είμαι ευγνώμων που τραγουδώ. Ευγνώμων που υπάρχει κόσμος που θέλει να με ακούει. Ευγνώμων μόνο και μόνο που βρίσκομαι εδώ. Δεν είχα τραγούδι στο νούμερο 1 για τα πέντε πρώτα χρόνια της καριέρας μου και αυτό δεν με ενοχλούσε καθόλου, επειδή από τα βάθη της καρδιάς μου, η μουσική είναι το παν για μένα».

«Επομένως γιορτάζοντας αυτό (την πρώτη θέση) σήμερα, θα ήθελα να πω μερικά πράγματα που συνήθως δεν το κάνω, (δεν σπαταλώ την ενέργειά μου σε δράματα ή περίεργες κατηγορίες συνήθως αλλά αυτό παρατράβηξε) οι φανς μου αγόρασαν το τραγούδι. Οι φανς του Τζάστιν αγόρασαν το τραγούδι. Οι δικοί μας φανς αγόρασαν το τραγούδι. (ποτέ περισσότερα από τέσσερα αντίγραφα ο κάθε ένας όπως ορίζουν οι κανονισμοί).

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

thank u to everybody who supported this song, this cause and made this happen. we love uuuuu so much. ? there’s so much to celebrate today. ? however, i would like to say a few things. anyone who knows me or has followed me for a while knows that numbers aren’t the driving force in anything i do. i’m grateful to sing. grateful to have people who want to listen. grateful to even be here at all. i didn’t have a number one for the first five years of my career and it didn’t upset me at all because from the bottom of my heart, music is everything to me. my fans are everything to me. i promise i couldn’t ask for another fucking thing. so with this celebration today, i would like to address a few things which i don’t usually do (i don’t give my energy to drama or strange accusations normally but this has gone a little too far)...my fans bought the song. JUSTIN’S fans bought the song. OUR fans bought this song (never more than four copies each, AS THE RULES STATE). they are ride or die motherfuckers and i thank god every day that i have them in my life. not just when they fight for us to win (even when i ask them not to as i did this week) but because they’re some of the greatest people i know. sales count for more than streams. u can not discredit this as hard as u try. to anybody that is displeased with their placement on the chart this week or who is spending their time racking their brain thinking of as many ways as they can to discredit hardworking women (and only the women for some reason.....), i ask u to take a moment to humble yourself. be grateful you’re even here. that people want to listen to u at all. it’s a blessed position to be in. i’ve had a lot of “almost number ones” in my career and i never said a goddamn thing because I FEEL GRATEFUL TO EVEN BE HERE. TO WANT TO BE HEARD AT ALL .... and you should feel that way too. congratulations to all my talented ass peers in the top ten this week. even number 3. ? and thank u to @billboard for this honor. and thank u to everybody who helped us raise a lot of money for a very important cause this week. love u all a lot.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ariana Grande (@arianagrande) στις

Αν και δεν κατονόμασε τον Tekashi, η Γκράντε πρόσθεσε πως «μόνο οι γυναίκες για κάποιον λόγο γίνονται στόχος» και ζήτησε από τον ράπερ να «σταθεί μια στιγμή και να είναι πιο ταπεινός. Να είσαι ευγνώμων που βρίσκεσαι εδώ. Που το κοινό θέλει να σε ακούει. Είναι μία ευλογημένη θέση αυτή».

Είχα πολλά «σχεδόν νούμεροo ένα» στην καριέρα μου και ποτέ δεν είπα τίποτα γιατί αισθάνομαι ευγνώμων που έστω βρίσκομαι εδώ. Ακόμα και που θέλετε να με ακούτε. .. και θα πρέπει και εσύ να αισθάνεσαι έτσι» πρόσθεσε.

«Συγχαρητήρια σε όλους τους ταλαντούχους συνοδοιπόρους μου στην πρώτη δεκάδα αυτή την εβδομάδα. ακόμη και στον αριθμό 3.» έγραψε.

Ο Tekashi αργότερα υπερασπίστηκε τον εαυτό του σε μια άλλη ανάρτηση στο Instagram, γράφοντας πως «Το μόνο που λέω είναι ότι δούλεψα πολύ σκληρά για να τα καταφέρω από το Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης. Μιλώ για τα εκατομμύρια των παιδιών που δεν είναι τόσο τυχερά όσο εσείς.»

Παράλληλα με ένα βίντεο με το οποίο συγκρίνει την δική του ανατροφή με την παιδική καριέρα της Grande στις εκπομπές του Nickelodeon, έγραψε «Η ζωή είναι πραγματική όταν ζεις με επιδόματα. Η ζωή είναι πραγματική όταν μεγαλώνεις χωρίς πατέρα. Λες σε μένα να είμαι ταπεινός. Νομίζω ότι δεν ξέρεις τι σημαίνει ταπεινότητα. Είσαι πολύ ταλαντούχα και όμορφη αλλά ποτέ δεν θα καταλάβεις τον πόνο μου».

Ωστόσο, ο 26χρονος Μπίμπερ επιχείρησε να διευκρινίσει στον Tekashi ότι αυτό που μετρά αυτός είναι τα παγκόσμια νούμερα ενώ εδώ μιλούν για τα εγχώρια charts.

Ο τραγουδιστής υποστήριξε επίσης ότι οι 60.000 πωλήσεις που ισχυρίστηκε ο Tekashi είχαν υποβληθεί την τελευταία στιγμή «εμφανίστηκαν καθώς δεν αποκαλύπτουμε τους αριθμούς μας μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Αυτό ονομάζεται στρατηγική».

«Είπε ότι 30 χιλ. αγοράστηκαν με 6 πιστωτικές κάρτες, αλλά αυτό είναι ψέμα. Οι κανόνες είναι σαφείς ότι μια πιστωτική κάρτα μπορεί να αγοράσει έως και 4 αντίγραφα. Οτιδήποτε πέρα από αυτό απορρίπτεται. Η εταιρεία Nielsen το ελέγχει και διαπίστωσε ότι όλες οι πωλήσεις μας ήταν νόμιμες, επειδή οι θαυμαστές μας είναι καταπληκτικοί και αγόρασαν το τραγούδι. Μην δυσφημείτε τους θαυμαστές μας με ψευδείς πληροφορίες».

Ο Μπίμπερ πρόσθεσε ακόμα ότι αισθάνεται τιμή για τη συνεργασία του με την Αριάνα Γκράντε. «Αν αναφέρεσαι σε εκείνη να αναφέρεσαι και σε μένα γιατί είναι δικό μας το τραγούδι».

Το «Stuck with U» ήταν το πρώτο κομμάτι που έσπασε το φράγμα των 100.000 πωλήσεων σε μία εβδομάδα μετά το «Me!» της Taylor Swift με τον Brendon Urie, που κυκλοφόρησε το 2019, σύμφωνα με το Billboard.

Οι Γκράντε και Μπίμπερ ανακοίνωσαν για πρώτη φορά τη συνεργασία τους στις αρχές Μαΐου, κοινοποιώντας ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις θα πάνε στο First Responder Children Foundation για τη χρηματοδότηση επιχορηγήσεων και υποτροφιών για παιδιά εργαζομένων στην υγειονομική περίθαλψη, ιατρικού προσωπικού έκτακτης ανάγκης, παραϊατρικού προσωπικού, αστυνομικών και πυροσβεστών που υπηρετούν στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού.

Με πληροφορίες του People 

Πολιτισμός
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άννα Κοκκίνου διαβάζει τον «Μοσκώβ-Σελήμ» του Γεωργίου Βιζυηνού

Πολιτισμός / Η Άννα Κοκκίνου διαβάζει τον «Μοσκώβ-Σελήμ» του Γεωργίου Βιζυηνού την Κυριακή στο ΚΠΙΣΝ

Η Άννα Κοκκίνου συνεργάζεται με τον Νίκο Βελιώτη και διαβάζει το τελευταίο και, κατά γενική παραδοχή, σπουδαιότερο διήγημά του Γεωργίου Βιζυηνού την Κυριακή στον Φάρο του ΚΠΙΣΝ.
NEWSROOM
Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM