Ο Τζερόμ Φλιν του «Game of Thrones» εκλιπαρεί τους φανς να σταματήσουν να αγοράζουν χάσκι

Ο Τζερόμ Φλιν του «Game of Thrones» εκλιπαρεί τους φανς να σταματήσουν να αγοράζουν χάσκι Facebook Twitter
1

Έκκληση προς τους θαυμαστές του Game of Thrones να μην αγοράζουν σκύλους χάσκι, επειδή μοιάζουν με τους ανταρόλυκους που πρωταγωνιστούν στη σειρά, απηύθυνε ο Τζερόμ Φλιν. 

Οι «Direwolves» της σειράς έχουν πυροδοτήσει μια ανησυχητική αύξηση στη ζήτηση της συγκεκριμένης ράτσας λόγω των φυσικών ομοιοτήτων που έχουν στην εμφάνιση αυτοί οι σκύλοι με τα σχεδόν μυθικά πλάσματα του Westeros.

Ο γνωστός ηθοποιός, που στην σειρά υποδύεται τον Μπρον, συμμετέχει στην νέα καμπάνια της PETA, μέσω της οποίας εκλιπαρεί τους φανς να σταματήσουν να αγοράζουν χάσκι επειδή θέλουν να αποκτήσουν τον δικό τους ανταρόλυκο.


Σύμφωνα με τον ηθοποιό και την οργάνωση, έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση στον αριθμό των χάσκι που εγκαταλείπονται ή δίνονται σε καταφύγια. Ειδικοί εκτιμούν πως πολλά από αυτά το ζώα προέρχονται από θαυμαστές του Game of Thrones, οι οποίοι αγόρασαν τα χάσκι σε μια παρόρμηση λόγω της ομοιότητας που έχουν με τους ανταρόλυκους αλλά αργότερα διαπίστωσαν πως δεν είναι προετοιμασμένοι να τα φροντίσουν σωστά. 

«Καταφύγια ζώων σε όλο τον κόσμο αναφέρουν τεράστια αύξηση στον αριθμό εγκαταλελειμμένων χάσκι επειδή ο μέσος ιδιοκτήτης, εξετάζοντας μόνο την εμφάνιση του σκύλου, δεν αναλογίστηκε καθόλου τον χρόνο, την υπομονή ή τα χρήματα που χρειάζονται για να φροντίσεις σωστά αυτά τα ζώα», λέει ο Τζερόμ Φλιν στο μήνυμά του.

Ενδεικτικά, καταφύγια ζώων στη Βρετανία κάνουν λόγο για αύξηση κατά 420% στον αριθμό των αδέσποτων πλέον χάσκι, με τον αντίστοιχο αριθμό στο Λος Άντζελες να έχει τριπλασιαστεί από το 2013 μέχρι σήμερα. 

 
Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια