Kendal Jenner: Μόλις 22 ετών και κυρίαρχος στη λίστα του Forbes

Kendal Jenner: Μόλις 22 ετών και κυρίαρχος στη λίστα του Forbes Facebook Twitter
0

Για πρώτη φορά από το 2002, η Gisele Bundchen έχασε το θρόνο και τον τίτλο του μοντέλου με τα περισσότερα κέρδη και βρέθηκε πίσω από την 22χρονη Kendall Jenner.

Το διάσημο μέλος της οικογένειας Kardashian τερματίζει πρώτο φέτος στη λίστα του Forbes με κέρδη 22 εκατομμυρίων για το 2017.

Χάρη στον λογαριασμό της στο Instagram που της επιτρέπει τη διάδοση διαφημίσεών σε 85 εκατομμύρια ανθρώπους, η Jenner απέκτησε τεράστιο προβάδισμα ενώ εξασφάλισε και ευνοϊκές συμφωνίες με τις εταιρίες Estée Lauder, La Perla και Adidas. Οι αμοιβές από το ριάλιτι της οικογένειάς της και η σειρά ρούχων Kendall + Kylie που έκανε με την αδελφή της, την Kylie Jenner την έδωσαν ακόμη μεγαλύτεραη ώθηση και κάπως έτσι το ποσό ξεπέρασε κατά πολύ τα 17,5 εκατομμύρια δολάρια της Gisele.

new in Vogue ?@voguemagazine @mariotestino

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kendall (@kendalljenner) στις


Tρίτη στη λίστα του Forbes είναι η παντοδύναμη στα social media Chrissy Teigen με 13,5 εκατομμύρια δολάρια σηματοδοτώντας έτσι την πρώτη της φορά στη 10άδα του Forbes.

Στη δέκατη θέση η Ashley Graham με 5,5 εκατ.$.

9η η Bella Hadid με 6 εκατ.$.

Η Liu Wen με 6,5 εκατ.$. στην 8η θέση

Η Karlie Kloss με 9 εκατ. $ στην 7η θέση.

6η στη λίστα η Rosie Huntington Whiteley με 9,5 εκατ. $.

5η η Gigi Hadid με κέρδη λίγο μεγαλύτερα από 9,5 εκατ. $.

4η η Adriana Lima με 10,5 εκατ. $.

Το συμπέρασμα εν συντομία:

Καθώς η μόδα αλλάζει και ακολουθεί την ψηφιακή εποχή η λίστα γεμίζει με νέες «insta-famous» ιέρειες που έχουν εκατομμύρια followers τους οποίους μετατρέπουν σε διαβατήριο για τις μεγάλες πασαρέλες και τις υπογραφές ακριβών deal.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM