ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Slipknot: O Corey Taylor επανακυκλοφορεί το εμβληματικό περιοδικό «Famous Monsters»

Slipknot: O Corey Taylor επανακυκλοφορεί το εμβληματικό περιοδικό «Famous Monsters» Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

O frontman των Slipknot, Corey Taylor αγόρασε τα δικαιώματα του «Famous Monsters» και σκοπεύει να αναβιώσει την εταιρεία που μετέφερε τον τρόμο σε έντυπη μορφή.

Το Famous Monsters of Filmland ήταν ένα αμερικανικό κινηματογραφικό περιοδικό, που ασχολούνταν με ταινίες τρόμου.

Το εμβληματικό περιοδικό κυκλοφόρησε το 1958 από τον εκδότη James Warren και τον αρχισυντάκτη Forrest J Ackerman.

Ενέπνευσε άμεσα τη δημιουργία πολλών άλλων παρόμοιων εκδόσεων, συμπεριλαμβανομένων των Castle of Frankenstein, Cinefantastique, Fangoria, The Monster Times και Video Watchdog. 

Μετά από την κυκλοφορία του ακολούθησαν εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, fanzines τρόμου, φαντασίας και επιστημονικής φαντασίας. Μερικά από αυτά δε, συνέχισαν να δημοσιεύονται για δεκαετίες, όπως το Midnight Marquee και το Little Shoppe of Horrors.

Μιλώντας στο Rolling Stone, ο Taylor επιβεβαίωσε ότι έχει άμεσα σχέδια για την επανακυκλοφορία του περιοδικού, του οποίου οι φανς εκτείνονται από τον Στίβεν Κινγκ έως τους Misfits.

«Δουλειά μας είναι να φέρουμε το Famous Monsters στη σύγχρονη εποχή τιμώντας παράλληλα την ιστορία και την κληρονομιά του» είπε ο Taylor.

«Ήταν το πρώτο μέρος, που εμείς τα nerds του τρόμου, μπορούσαμε να αισθανθούμε ασφαλείς, ότι δεν ήμασταν μόνοι. Το ίντερνετ μας έφερε πιο κοντά και έκανε πιο εύκολο το να συνδεθούμε, έτσι θέλω να κάνω το FM έναν βιώσιμο χώρο για όλους εμάς τους φανς του τρόμου».

Στα αρχικά πλάνα είναι η ψηφιοποίηση όλων των τευχών του Famous Monsters ώστε να είναι διαθέσιμα για τους φανς. Μετά σκοπεύει να ξεκινήσει εκ νέου ένα συνέδριο του Famous Monsters.

Το σκέφτεται δε, κάτι σαν ειδικό μουσείο σε μία απόπειρα να επαναδημιουργήσουν την ιδέα του «Ackermansion» με έναν περίεργο τρόπο. 

Στη συνέχεια σκοπεύει να ξανακυκλοφορήσει το περιοδικό αλλά και παιχνίδια και ταινίες υπό το brand του Famous Monsters.

«Τα τελευταία 5-6 χρόνια γράφω δικά μου σενάρια και προσπαθώ τώρα να βάλω στην παραγωγή μερικά. Άρα ό,τι έχω θα πάρει αμέσως το logo του Famous Monsters για να χτίσουμε την αναγνώριση του brand. Σιχαίνομαι τον όρο "brand" αλλά αυτό είναι».

Σημειώνεται δε, ότι Famous Monsters of Filmland σχεδιάστηκε αρχικά ως δημοσίευση με ένα μόνο τεύχος από τους Warren και Ackerman.

Κυκλοφόρησε στον απόηχο της ευρείας επιτυχίας του πακέτου παλαιών ταινιών τρόμου Shock Theatre που διανεμήθηκε στην αμερικανική τηλεόραση το 1957.

Αλλά το πρώτο τεύχος, που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 1958, ήταν τόσο επιτυχημένο που χρειάστηκε μια δεύτερη κυκλοφορία για να ικανοποιήσει το κοινό. Και κάπως έτσι άρχισε να γράφει τη δική του ιστορία.

Με πληροφορίες του NME/Rolling Stones

TV & Media
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμεντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

TV & Media / «What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμαντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

Τον Νοέμβριο του 2010, μια παρέα  ανδρών μπήκε στο σπίτι των Παν στο Μάρκχαμ του Οντάριο. Σκότωσαν τη μητέρα της Τζένιφερ και πυροβόλησαν τον πατέρα της στο κεφάλι και στον ώμο
NEWSROOM
Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM