LIFO Daily: Το newsletter της LiFO μετράει 2 χρόνια παρουσίας και 50.000 συνδρομητές

LIFO Daily: Το newsletter της LiFO μετράει 2 χρόνια παρουσίας και 50.000 συνδρομητές Facebook Twitter
Ο προσεγμένος, «καθαρός» σχεδιασμός του newsletter κάνει το περιεχόμενο ευανάγνωστο και επιτρέπει τον εύκολο διαχωρισμό της θεματολογίας, χωρίς να μπερδεύει ή να κουράζει.
0

Δύο χρόνια ζωής και 50.000 συνδρομητές μετράει το «LIFO Daily», το πολύ επιτυχημένο newsletter της LiFO, που φέρνει καθημερινά στο inbox σας τις σημαντικότερες ειδήσεις για ό,τι ωραίο συμβαίνει στη πόλη, στην κοινωνία, στις τέχνες, στη διασκέδαση και στον πολιτισμό.

Η συντακτική μας ομάδα, αφού σταχυολογήσει τα πιο ενδιαφέροντα άρθρα από το σύνολο της θεματολογίας μας, επιμελείται προσωπικά το newsletter, φροντίζοντας να λαμβάνετε κάθε φορά περιεχόμενο απαράμιλλης αισθητικής, μέσα από δημοσιογραφική ύλη υψηλού επιπέδου, πρωτογενή θεματολογία που καταγράφει όλες τις νέες τάσεις και αποκλειστικές συνεντεύξεις με τις πιο δημιουργικές προσωπικότητες από τους τομείς του πολιτισμού, της κοινωνίας και όχι μόνο.

Ο προσεγμένος, «καθαρός» σχεδιασμός του newsletter κάνει το περιεχόμενο ευανάγνωστο και επιτρέπει τον εύκολο διαχωρισμό της θεματολογίας, χωρίς να μπερδεύει ή να κουράζει τον αναγνώστη.

Όλα τα παραπάνω εξηγούν τη μεγάλη επιτυχία που έχει το newsletter της LiFO, κάτι που αποτυπώνεται τόσο από τον αριθμό των subscribers (50.000 με συνεχείς ανοδικές τάσεις) όσο και το πολύ υψηλό open rate και engagement.

Ας μην ξεχνάμε, όμως, ότι πέρα από το «LIFO Daily», η συντακτική ομάδα της LiFO δημιουργεί δύο ακόμα πετυχημένα newsletters. 

Το «LiFO Σ/Κ», όπου κάθε Σάββατο, ένας συνεργάτης της LiFO δημιουργεί έναν mini οδηγό πόλης με προτάσεις για έξοδο, διασκέδαση ή χαλάρωση στο σπίτι, αλλά και με επιλογές από τα άρθρα που δημοσιεύτηκαν στο LiFO.gr. Εxtra bonus, οι μουσικές λίστες που δημιουργούν αποκλειστικά για το συγκεκριμένο newsletter και τη LiFO ταλαντούχοι μουσικοί, καλλιτέχνες, DJs και άνθρωποι της πόλης.

Και φυσικά, το newsletter του «City Guide», το οποίο φτάνει στο inbox σας κάθε Πέμπτη και έχει δέκα επιλογές από την πολιτιστική κίνηση της Αθήνας. 

Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, εγγραφείτε εδώ για να λαμβάνετε στο inbox σας όλα τα LiFO newsletters.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

TV & Media / Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

Η ανακοίνωση για την εξόδιο ακολουθία του Γεράσιμου Μιχελή που πέθανε σε ηλικία 60 ετών - Όσα είχε μοιραστεί στα social media ο αγαπημένος «κακός» της ελληνικής τηλεόρασης
LIFO NEWSROOM
YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM