Η Disney ξεπέρασε το Netflix σε αριθμό συνδρομητών - «Κομβική στιγμή στον πόλεμο του streaming»

Η Disney ξεπέρασε το Netflix σε αριθμό συνδρομητών - «Κομβική στιγμή στον πόλεμο του streaming» Facebook Twitter
0

Η Disney ξεπέρασε το Netflix στην κούρσα των subscribers, ανακοινώνοντας πως πλέον ο αριθμός των συνδρομητών της ανέρχεται σε  221,1 εκατομμύρια. 

Η εταιρεία, που δίνει πρόσβαση στην πλατφόρμα Hulu και το αθλητικό ESPN+, σημείωσε πως η νέα της προσθήκη, το Disney+ παραμένει σε μεγάλη ζήτηση.

Ωστόσο, εκτίμησε πως η απώλεια των δικαιωμάτων μετάδοσης αγώνων κρίκετ στην Ινδία θα μείωνε την αύξηση των συνδρομητών της σε σύγκριση με τις προηγούμενες προβλέψεις.

Η πανδημία ώθησε την ανάπτυξη πλατφορμών όπως αυτές τις Disney, ωστόσο και η επάνοδος στην καθημερινότητα δεν φάνηκε να μειώνει τον ρυθμό απόκτησης νέων συνδρομητών. 

Στο πρώτο τετράμηνο του έτους αυξήθηκαν κατά 14,4 εκατομμύρια οι συνδρομητές του Disney+, πολλοί εκ των οποίων έκτος ΗΠΑ - διαψεύδοντας τις σχετικές αναλύσεις. Εντός του έτους ετοιμάζεται και μία νέα υπηρεσία, η οποία θα κοστίζει λιγότερο, αλλά θα έχει διαφημίσεις. Το κόστος θα ανέρχεται στα 7,99$ ενώ άνευ διαφημίσεων κοστίζει 10,99$. 

Ήδη εκφράζεται μεγάλο ενδιαφέρον για διαφήμιση στην πλατφόρμα. «Είμαστε σε θέση ισχύος με ρεκόρ προκαταβολικών διαφημιστικών δεσμεύσεων» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Bob Chapek. 

Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άλμα άνω του 6% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Ο Paolo Pescatore, αναλυτής της PP Foresight, έκανε λόγο για μια «κομβική στιγμή στον πόλεμο του streaming» λέγοντας ότι η Disney έχει περισσότερα περιθώρια ανάπτυξης από το Netflix.

Η Netflix έχασε σχεδόν ένα εκατομμύριο λογαριασμούς στο τελευταίο τρίμηνο, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών της να διαμορφωθεί στα 220,67 εκατομμύρια. 

«(Τα αποτελέσματα) υπογραμμίζουν σταθερά την πεποίθησή μου ότι η Disney βρίσκεται σε διαφορετική φάση ανάπτυξης από το Netflix» δήλωσε ο κ. Pescatore. «Υπάρχουν ακόμη εκατομμύρια χρήστες που πρέπει να αποκτήσει, καθώς συνεχίζει να επεκτείνεται σε νέες αγορές και να παρουσιάζει νέες σειρές blockbuster». 

Με πληροφορίες από BBC

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM