Η Disney ξεπέρασε το Netflix σε αριθμό συνδρομητών - «Κομβική στιγμή στον πόλεμο του streaming»

Η Disney ξεπέρασε το Netflix σε αριθμό συνδρομητών - «Κομβική στιγμή στον πόλεμο του streaming» Facebook Twitter
0

Η Disney ξεπέρασε το Netflix στην κούρσα των subscribers, ανακοινώνοντας πως πλέον ο αριθμός των συνδρομητών της ανέρχεται σε  221,1 εκατομμύρια. 

Η εταιρεία, που δίνει πρόσβαση στην πλατφόρμα Hulu και το αθλητικό ESPN+, σημείωσε πως η νέα της προσθήκη, το Disney+ παραμένει σε μεγάλη ζήτηση.

Ωστόσο, εκτίμησε πως η απώλεια των δικαιωμάτων μετάδοσης αγώνων κρίκετ στην Ινδία θα μείωνε την αύξηση των συνδρομητών της σε σύγκριση με τις προηγούμενες προβλέψεις.

Η πανδημία ώθησε την ανάπτυξη πλατφορμών όπως αυτές τις Disney, ωστόσο και η επάνοδος στην καθημερινότητα δεν φάνηκε να μειώνει τον ρυθμό απόκτησης νέων συνδρομητών. 

Στο πρώτο τετράμηνο του έτους αυξήθηκαν κατά 14,4 εκατομμύρια οι συνδρομητές του Disney+, πολλοί εκ των οποίων έκτος ΗΠΑ - διαψεύδοντας τις σχετικές αναλύσεις. Εντός του έτους ετοιμάζεται και μία νέα υπηρεσία, η οποία θα κοστίζει λιγότερο, αλλά θα έχει διαφημίσεις. Το κόστος θα ανέρχεται στα 7,99$ ενώ άνευ διαφημίσεων κοστίζει 10,99$. 

Ήδη εκφράζεται μεγάλο ενδιαφέρον για διαφήμιση στην πλατφόρμα. «Είμαστε σε θέση ισχύος με ρεκόρ προκαταβολικών διαφημιστικών δεσμεύσεων» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Bob Chapek. 

Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άλμα άνω του 6% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Ο Paolo Pescatore, αναλυτής της PP Foresight, έκανε λόγο για μια «κομβική στιγμή στον πόλεμο του streaming» λέγοντας ότι η Disney έχει περισσότερα περιθώρια ανάπτυξης από το Netflix.

Η Netflix έχασε σχεδόν ένα εκατομμύριο λογαριασμούς στο τελευταίο τρίμηνο, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών της να διαμορφωθεί στα 220,67 εκατομμύρια. 

«(Τα αποτελέσματα) υπογραμμίζουν σταθερά την πεποίθησή μου ότι η Disney βρίσκεται σε διαφορετική φάση ανάπτυξης από το Netflix» δήλωσε ο κ. Pescatore. «Υπάρχουν ακόμη εκατομμύρια χρήστες που πρέπει να αποκτήσει, καθώς συνεχίζει να επεκτείνεται σε νέες αγορές και να παρουσιάζει νέες σειρές blockbuster». 

Με πληροφορίες από BBC

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

TV & Media / Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη;» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

«Βγήκα ένα βράδυ με τους φίλους μου, διασκέδασα, όπως κάνω πάντα. Την επόμενη ημέρα υπήρχαν άρθρα, τηλέφωνα» ανέφερε η ηθοποιός φανερά απορημένη με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες
LIFO NEWSROOM
Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM
Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM