H καλωδιακή της Time Warner απέσυρε την gay διαφήμιση ρούχων

H καλωδιακή της Time Warner απέσυρε την gay διαφήμιση ρούχων Facebook Twitter
3

Το Χριστουγεννιάτικο σποτάκι της εταιρείας ρούχων Nasty Pig έπαιξε τέσσερις φορές στην καλωδιακή τηλεόραση της Time Warner προτού τελικά αποσυρθεί ως ακατάλληλο. Σύμφωνα με τις δεκάδες gay friendly ιστοσελίδες που καταγγέλουν την απόφαση της εταιρείας και το Gawker, το σποτάκι αποσύρθηκε έπειτα από τηλεφωνήματα τηλεθεατών που παραπονέθηκαν για το προκλητικό περιεχόμενο.

H υπεύθυνη της εταιρείας επικοινωνίας που είχε κλείσει την συμφωνία για τις προβολές του, ενημερώθηκε για την εξέλιξη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το αρμόδιο τμήμα πωλήσεων της Τime Warner. Στο μήνυμα αναφερόταν απλά πως η διαφήμιση δεν θα ξαναπροβάλλονταν στο πρόγραμμα, μια και κρίθηκε πως ήταν πολύ προκλητικό. Επιπλέον αναφέρθηκε πως υπήρξαν παράπονα τηλεθεατών, χωρίς ωστόσο να διευκρινιστεί το πόσα ήταν αυτά.

Σημειώνεται πως η εταιρεία Nasty Pig είχε και στο παρελθόν συνεργασία με την Time Warner, με σποτάκι που έπαιζε όλο τον Νοέμβριο, χωρίς να δημιουργηθεί ζήτημα. Ο David Lauters της εταιρείας Nasty Pig αναφέρει πως όταν το καινούργιο διαφημιστικό δόθηκε στην Time πριν από περίπου ένα μήνα, οι υπεύθυνοι προγράμματος ζήτησαν να γίνει editing προκειμένου να πάρει το πράσινο φως. Η εταιρεία αρνήθηκε και τους διεμήνυσε πως δεν θα προχωρούσε στην συνεργασία και τότε η Time Warner Cable δέχτηκε να το προβάλει και να κλείσει συμβόλαιο. "Το διαφημιστικό θα συμπεριλαμβάνονταν σε συγκεκριμένες ζώνες και ώρες που δεν θα υπήρχε πρόβλημα" αναφέρει η ομάδα της Nasty Pig η οποία αφήνει να εννοηθεί πως το το σποτάκι της έπεσε θύμα ομοφοβίας. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, δεν παρουσιάζει μεγάλες διαφορές από δεκάδες διαφημίσεις προφυλακτικών, εσωρούχων ή υπηρεσιών που προβάλλονται κανονικά από την Time Warner, αλλά ενόχλησε επειδή χωρίς να δείχνει γυμνό ή άσεμνες πράξεις παρουσιάζει τον gay ερωτισμό όπως θα έκανε για παράδειγμα μια διαφήμιση της Victoria's Secret.

Τελικά η Warner ανακοίνωσε πως λυπάται πολύ που αναγκάστηκε να το αποσύρει το σποτάκι, αλλά ήταν εκτός των προδιαγραφών που απαιτεί. Παράλληλα δεσμεύτηκε πως θα βρει τρόπο να συνεργαστεί εκ νέου με την εταιρεία εσωρούχων και να διορθώσει το λάθος.

Το επίμαχο NSFW σποτάκι:

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM