H διαφήμιση που έχει διχάσει τη Βρετανία

1

Μπορεί στην Αμερική να προβάλλονται διαφημιστικά σποτ για τη χρήση μαριχουάνας, αλλά στη Βρετανία φαίνεται πως ακόμη και τα σποτ για ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν είναι ακόμη ευπρόσδεκτα.

Με τις διαφημίσεις για τσιγάρο να έχουν εδώ και 50 χρόνια απαγορευτεί πλήρως από τις τηλεοράσεις, αυτή είναι η πρώτη φορά που μια διαφήμιση με προϊόν που καπνίζεται θα μεταδοθεί όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου και συνιδρυτής της VIPcig που λανσάρει και το ομώνυμο ηλεκτρονικό τσιγάρο. 

Το σποτάκι που είδατε θα κάνει πρεμιέρα απόψε και δεν κρίθηκε κανένας περιορισμός ως προς τις ζώνες προβολής. Υπολογίζεται πως στη Βρετανία περίπου 2,5 εκατ, άνθρωποι έχουν διακόψει το κανονικό τσιγάρο και έχουν στραφεί στην εναλλακτική αυτή μορφή καπνίσματος που όμως εξακολουθεί να διχάζει ως προς το θέμα της υγείας.

Πολλοί είναι οι φορείς που έχουν διαμαρτυρηθεί για την επικείμενη προβολή και διαφωνούν με την ελεύθερη διαφήμιση του ηλεκτρονικού τσιγάρου. Ο καθηγητής Martin McKee του London School of Hygiene and Tropical Medicine εξέφρασε και αυτός σοβαρές αντιρρήσεις σχετικά με τον τρόπο προβολής της νέας αυτής μόδας η οποία λανσάρεται ως πιο υγιεινή από το κάπνισμα και πως θα έπρεπε να υπάρχουν πολύ περισσότερα στοιχεία για την ασφάλεια των τσιγάρων πριν αρχίσουν οι διαφημίσεις. 

Την ίδια ανησυχία συμμερίζεται και η Deborah Arnott του οργανισμού Υγείας Ash η οποία κατηγορεί ευθέως την ελεύθερη διαφήμιση των ηλεκτρονικών τσιγάρων. Όπως αναφέρει το συγκεκριμένο σπότ δεν παρουσιάζει μια λιγότερο επιβλαβή συνήθεια, αλλά προσπαθεί να νομιμοποιήσει το ηλεκτρονικό τσιγάρο σαν σέξι lifestyle .

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

TV & Media / Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

Η ανακοίνωση για την εξόδιο ακολουθία του Γεράσιμου Μιχελή που πέθανε σε ηλικία 60 ετών - Όσα είχε μοιραστεί στα social media ο αγαπημένος «κακός» της ελληνικής τηλεόρασης
LIFO NEWSROOM
YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια