H διαφήμιση που έχει διχάσει τη Βρετανία

1

Μπορεί στην Αμερική να προβάλλονται διαφημιστικά σποτ για τη χρήση μαριχουάνας, αλλά στη Βρετανία φαίνεται πως ακόμη και τα σποτ για ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν είναι ακόμη ευπρόσδεκτα.

Με τις διαφημίσεις για τσιγάρο να έχουν εδώ και 50 χρόνια απαγορευτεί πλήρως από τις τηλεοράσεις, αυτή είναι η πρώτη φορά που μια διαφήμιση με προϊόν που καπνίζεται θα μεταδοθεί όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου και συνιδρυτής της VIPcig που λανσάρει και το ομώνυμο ηλεκτρονικό τσιγάρο. 

Το σποτάκι που είδατε θα κάνει πρεμιέρα απόψε και δεν κρίθηκε κανένας περιορισμός ως προς τις ζώνες προβολής. Υπολογίζεται πως στη Βρετανία περίπου 2,5 εκατ, άνθρωποι έχουν διακόψει το κανονικό τσιγάρο και έχουν στραφεί στην εναλλακτική αυτή μορφή καπνίσματος που όμως εξακολουθεί να διχάζει ως προς το θέμα της υγείας.

Πολλοί είναι οι φορείς που έχουν διαμαρτυρηθεί για την επικείμενη προβολή και διαφωνούν με την ελεύθερη διαφήμιση του ηλεκτρονικού τσιγάρου. Ο καθηγητής Martin McKee του London School of Hygiene and Tropical Medicine εξέφρασε και αυτός σοβαρές αντιρρήσεις σχετικά με τον τρόπο προβολής της νέας αυτής μόδας η οποία λανσάρεται ως πιο υγιεινή από το κάπνισμα και πως θα έπρεπε να υπάρχουν πολύ περισσότερα στοιχεία για την ασφάλεια των τσιγάρων πριν αρχίσουν οι διαφημίσεις. 

Την ίδια ανησυχία συμμερίζεται και η Deborah Arnott του οργανισμού Υγείας Ash η οποία κατηγορεί ευθέως την ελεύθερη διαφήμιση των ηλεκτρονικών τσιγάρων. Όπως αναφέρει το συγκεκριμένο σπότ δεν παρουσιάζει μια λιγότερο επιβλαβή συνήθεια, αλλά προσπαθεί να νομιμοποιήσει το ηλεκτρονικό τσιγάρο σαν σέξι lifestyle .

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια