Eurovision 2025 - Τιρκουάζ Χαλί: Η στιγμή που εμφανίζεται η Klavdia

Eurovision 2025: Live η παρέλαση στο Τιρκουάζ Χαλί Facebook Twitter
0

Η παρέλαση των διαγωνιζόμενων καλλιτεχνών στο Τιρκουάζ Χαλί, που σηματοδοτεί και την έναρξη της Eurovision 2025, πραγματοποιήθηκε στη Βασιλεία της Ελβετίας.

Οι δύο ημιτελικοί της Eurovision 2025 είναι στις 13 και 15 Μαΐου αντίστοιχα και ο μεγάλος τελικός της Eurovision 2025 είναι στις 17 Μαΐου.

Η Klavdia και η ελληνική αποστολή συνεχίζουν με εντατικούς ρυθμούς την προετοιμασία, λίγες ημέρες πριν από την εμφάνιση στην 7η θέση του β' ημιτελικού της Eurovision 2025, στις 15 Μαΐου.

Eurovision 2025: Η εμφάνιση της Klavdia (μετά το 2:41)

Eurovision 2025 - Τιρκουάζ Χαλί: Η στιγμή που εμφανίζεται η Klavdia Facebook Twitter
Eurovision 2025 - Τιρκουάζ Χαλί: Η στιγμή που εμφανίζεται η Klavdia Facebook Twitter
Eurovision 2025 - Τιρκουάζ Χαλί: Η στιγμή που εμφανίζεται η Klavdia Facebook Twitter
Eurovision 2025 - Τιρκουάζ Χαλί: Η στιγμή που εμφανίζεται η Klavdia Facebook Twitter
Eurovision 2025 - Τιρκουάζ Χαλί: Η στιγμή που εμφανίζεται η Klavdia Facebook Twitter

Σύμφωνα με τα προγνωστικά, η Σουηδία είναι από τα μεγάλα φαβορί ενώ ακολουθεί η Αυστρία στη δεύτερη θέση και η Γαλλία στην τρίτη θέση. Συνολικά 25 χώρες διαγωνίζονται φέτος στον 69ο Διαγωνισμό Τραγουδιού.

Για δεύτερη φορά η Klavdia ανέβηκε στη σκηνή της Eurovision 2025 για την προγραμματισμένη τεχνική πρόβα της ελληνικής αποστολής, το μεσημέρι της Πέμπτης 8 Μαΐου, δίνοντας τον καλύτερό της εαυτό. Η πρόβα στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και ολοκληρώθηκε αποδίδοντας άρτια την σκηνική παρουσίαση που ο creative director Φωκάς Ευαγγελινός σχεδίασε, αναδεικνύοντας τα μηνύματα της «Αστερομάτας».

Η ερμηνεία από την Klavdia, τα εντυπωσιακά γραφικά, οι φωτισμοί και το σκηνικό που υπηρετεί τη συνολική δημιουργική ιδέα, αποτελούν μερικά από τα βασικά συστατικά της εμφάνισης της Ελλάδας, όπως αποκαλύφθηκε στο 30 δευτερολέπτων βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα. Το μαύρο φόρεμα, δημιουργία των Deux Hommes για την Klavdia, με λεπτομέρειες εμπνευσμένες από την ελληνική φορεσιά και μοντέρνα αισθητική, συμπληρώνει την αφήγηση του τραγουδιού.

Το τραγούδι είναι μια δημιουργία σε σύνθεση των Arcade και της Klavdia και στίχους των Arcade. Creative director της ελληνικής συμμετοχής είναι ο Φωκάς Ευαγγελινός. Τη δημιουργική ομάδα της σκηνικής εμφάνισης συνθέτουν οι: Χρήστος Μαγκανάς (video artist), Deux Hommes (fashion designer), Γιάννης Μουρίκης (set designer), Γιώργος Τέλλoς (light designer).

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM