Αφιέρωμα της Le Figaro στον Πίτερ Οικονομίδη

Αφιέρωμα της Le Figaro στον Πίτερ Οικονομίδη Facebook Twitter
0

Η γαλλική εφημερίδα Le Figaro δημοσίευσε ένα άρθρο σχετικά με τον διαφημιστή- και Έλληνα της Διασποράς-, Πίτερ Οικονομίδη αναφερόμενη στην τελευταία διαφημιστική προσπάθεια που έγινε στον ευρωπαϊκό Τύπο ( σε επιλεγμένα έντυπα στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και το Ηνωμένο Βασίλειο) με στόχο την αλλαγή της εικόνας της Ελλάδας και την προσέλκυση επενδυτών.

Για την ιστορία το σλόγκαν της διαφήμισης ήταν το «Give Greece a Chance», (Δώστε μια ευκαιρία στην Ελλάδα), μεταφρασμένο στις διάφορες γλώσσες ενώ στη συνέχεια εξηγούσε το πώς η Ελλάδα υιοθέτησε το «πιο αυστηρό πρόγραμμα λιτότητας της σύγχρονης εποχής». Η χρηματοδότηση της διαφήμισης έγινε από είκοσι μεγάλες ελληνικές εταιρείες, οι οποίες και ανέθεσαν την όλη πρωτοβουλία στον Πίτερ Οικονομίδη.

Όπως ανέφερε και ο ίδιος ο Πίτερ Οικονομίδης στην εφημερίδα, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Ελλάδα σήμερα μπορούν να παραλληλιστούν με τις δυσκολίες που είχε η Apple στα τέλη της δεκαετίας '90. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο Οικονομίδης είχε συμμετάσχει στην ανανέωση της εικόνας της Apple το 1997, δημιουργώντας με τον Steve Jobs το σλόγκαν: «Think different» (Σκέψου διαφορετικά). «Δεν είχε κανένα καινούργιο προϊόν, οι υπολογιστές ήταν αργοί, η εταιρεία έχανε μερίδια αγοράς. Επικεντρωθήκαμε στο DNA της Apple δείχνοντας με τι θα έμοιαζε το μέλλον εάν βασίζετο στην καινοτομία».

Κάπως έτσι λοιπόν προέκυψε και ο τίτλος του δημοσιεύματος: «Ονειρεύεται την Ελλάδα του μέλλοντος ως την Apple της Μεσογείου».

Διαβάστε ( στα γαλλικά) ολόκληρο το δημοσίευμα εδώ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM