«Αρρωστημένη και ανεύθυνη» - Οργή και μαζικές καταγγελίες για διαφημιστική καμπάνια από φαστ φουντ στο Βέλγιο

«Αρρωστημένη και ανεύθυνη» - Οργή και μαζικές καταγγελίες για διαφημιστική καμπάνια από φαστ φουντ στο Βέλγιο Facebook Twitter
12

Επιχείρηση φαστ φουντ στο Βέλγιο ζήτησε συγγνώμη για διαφήμιση στα social media που έδειχνε έναν άνδρα να ρίχνει γροθιά σε μια γυναίκα επειδή του έφερε λάθος μπέργκερ.

Η Bicky Burger δημοσίευσε μια εικονογράφηση στο Facebook την Τρίτη, που εμφανίζει τον βίαιο άνδρα να λέει «Σοβαρά! Ένα ψεύτικο Bicky;» Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες και από πολλά μέτωπα. Βέλγοι πολιτικοί είπαν ότι η διαφήμιση ήταν «αρρωστημένη» και «ανεύθυνη». Η Goodlife Foods, ο ολλανδός παραγωγός τροφίμων πίσω από την Bicky Burger, αργότερα «εξέφρασε τη λύπη της» για την εικόνα η οποία διαγράφηκε. «Δεν είχαμε καμία πρόθεση να υποκινήσουμε τη βία», ανέφερε η εταιρία.

Η επιτροπή για τη διαφημιστική δεοντολογία του Βελγίου (JEP) δήλωσε ότι έλαβε εκατοντάδες καταγγελίες μέσα σε λίγες ώρες. Δύο πολιτικοί, υπεύθυνοι για την ισότητα των φύλων σε περιοχή του Βελγίου, κάλεσαν το διαφημιστικό σώμα να ερευνήσει το ζήτημα θέτοντας ζήτημα για προβολή ενδοοικογενειακής βίας.

Η Nawal Ben Hamou, υφυπουργός ισότητας στις Βρυξέλλες, δημοσίευσε ένα μήνυμα στο Facebook που περιγράφει τη διαφήμιση ως «αποτρόπαια και εντελώς ανεύθυνη». «Αυτό δείχνει πόσο ακόμα χρειάζεται να καταπολεμήσουμε τη βία κατά των γυναικών. Αυτή είναι μια προτεραιότητα της κυβέρνησης των Βρυξελλών και μπορείτε να υπολογίζετε στη δέσμευσή μου και την αποφασιστικότητά μου».

«Αρρωστημένη και ανεύθυνη» - Οργή και μαζικές καταγγελίες για διαφημιστική καμπάνια από φαστ φουντ στο Βέλγιο Facebook Twitter

Ορισμένοι χρήστες του Twitter χρησιμοποίησαν επίσης τον σάλο ώστε να τονίσουν το θέμα της ενδοοικογενειακής βίας στο Βέλγιο, ενώ άλλοι δημοσίευσαν μηνύματα που ζητούσαν από τους καταναλωτές να μποϋκοτάρουν το εμπορικό σήμα.

Την Τετάρτη, η Bicky Burger δημοσίευσε στο Facebook την απολογία της «Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από όλους τους ανθρώπους που προσβλήθηκαν από την εικόνα».

TV & Media
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM