Η ΔΕΗ χάνει τους «καλούς» πελάτες της

Η ΔΕΗ χάνει τους «καλούς» πελάτες της Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Η απόφαση για αύξηση των τιμών στους λογαριασμούς της ΔΕΗ ενίσχυσε την τάση «φυγής» καταναλωτών που στρέφονται πλέον σε άλλους, ιδιώτες παρόχους. 

Οι δρομολογημένες αυξήσεις, που δεν έχουν προς το παρόν φανεί στους λογαριασμούς των πελατών, έχουν δημιουργήσει αρνητικό κλίμα, ιδίως μεταξύ των καταναλωτών που είναι διαχρονικά συνεπείς στις πληρωμές τους. Η συγκεκριμένη κατηγορία επιβαρύνεται τόσο από την αύξηση στο ανταγωνιστικό σκέλος του ρεύματος όσο και από τη μείωση της έκπτωσης συνέπειας από το 10% στο 5%. 

Στέλεχος μεγάλης εταιρείας του κλάδου, που επικαλείται η εφημερίδα «Καθημερινή», υπογραμμίζει πως μετά τις τελευταίες εξελίξεις ο ρυθμός αύξησης νέων πελατών έχει διπλασιαστεί, την ίδια ώρα που και οι περισσότερες από τις υπόλοιπες εταιρείες καταγράφουν επίσης υψηλότερους ρυθμούς νέων συμβολαίων. Φυγή πελατών σημειώνεται και στους συνδρομητές «μέσης τάσης», όπου η επιβάρυνση στους λογαριασμούς της ΔΕΗ θα αγγίξει το 20%. 

Τις απώλειες πελατών του τελευταίου μήνα επιβεβαιώνει και η ΔΕΗ, αποδίδοντας την «εκροή» στις διαφημιστικές καμπάνιες. «Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η αγορά με τα ΝΟΜΕ, η ΔΕΗ δεν μπορεί να επηρεάσει αυτή την τάση. Με την κατάργηση των ΝΟΜΕ όμως και μιας σειράς ακόμη ρυθμιστικών στρεβλώσεων θα μπορέσει να λειτουργήσει επί ίσοις όροις και η πορεία αυτή θα ανατραπεί» εκτιμά στέλεχος του εμπορικού τμήματος που μίλησε στην εφημερίδα.

Σε πρόσφατο πάντως συνέδριο, στο πλαίσιο της ΔΕΘ, η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Καταναλωτών & Περιβάλλοντος και Λιανικών Αγορών της ΡΑΕ, Ευαγγελία Γκόζου, επισήμανε τη συσσώρευση παραπόνων καταναλωτών αναφορικά με την ελλιπή ενημέρωσή τους πριν την υπογραφή νέας σύμβασης, τόσο για τα τιμολόγια όσο και για τα νόμιμα δικαιώματά τους (π.χ για την αποχώρησή τους). 

Οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν σήμερα μεταξύ 18 παρόχων και η ολομέλεια της ΡΑΕ δίνει σημαντικές συμβουλές προς τους καταναλωτές, διά στόματος Νεκταρίας Καρακατσάνη: «Μην εντυπωσιάζεστε με τα ποσοστά των εκπτώσεων, καθώς δεν αφορούν το σύνολο του λογαριασμού αλλά τις ανταγωνιστικές χρεώσεις που αντιπροσωπεύουν το ήμισυ μόνο του τελικού λογαριασμού», λέει χαρακτηριστικά.

Όπως εξηγεί, οι εκπτώσεις αυτές ενδέχεται να προσφέρονται μόνο υπό τον όρο της εμπρόθεσμης εξόφλησης ή να αφορούν αποκλειστικά στην κατανάλωση φυσικού αερίου «μέχρι ένα όριο» και όχι στο ρεύμα.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ