To ΕΣΡ ελέγχει τους τράπερς Toquel, Snik και Rack για «υποκίνηση σε βία και μίσος»

To ΕΣΡ καλεί τους τράπερς Snik, Toquel και Rack σε ακρόαση Facebook Twitter
Φωτ. Toquel / LiFO - Νικόλας Κοντουδάκης
0

Στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης καλούνται αύριο για ακρόαση τρεις γνωστοί τράπερς, ο Snik, ο Toquel και ο Rack.

Οι τρεις εκπρόσωποι της τραπ σκηνής - αρκετά δημοφιλείς στην ελληνική μουσική βιομηχανία - καλούνται την Τρίτη ενώπιον του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, καθώς ελέγχονται για «προβολή περιεχομένου που θίγει την ηθική και πνευματική ανάπτυξη των ανηλίκων» αλλά και «υποκίνηση σε βία και μίσος».

Στο άκουσμα της είδησης, ο ραδιοφωνικός παραγωγός Μιχάλης Τσαουσόπουλος μιλώντας στην εκπομπή Buongiorno ανέφερε πως το «το ΕΣΡ μπορεί να επέμβει στα Μέσα».

«Η τραπ στο ραδιόφωνο δεν παίζεται, από τα ραδιόφωνα τα γνωστά και τα θεσμικά δεν παίζεται. Η ελληνική τραπ δεν έχει το επίπεδο που πρέπει και μουσικά. Έχει 3 – 4 νότες που επαναλαμβάνονται και από πάνω είναι κάποιοι οι οποίοι βρίζουν. Δεν είναι αποδεκτό καλλιτεχνικά. Η τηλεόραση σπρώχνει πολύ το τραπ χωρίς λόγο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του, ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος σχολιάζοντας την παραπάνω απόφαση, σημείωσε ότι «κακώς παρεμβαίνει στην τέχνη. Η τέχνη είναι ελεύθερη. Αν δεν υπάρχει η δυνατότητα κριτικής, τότε θα μας φάνε. Αλλά αυτό δεν θα γίνει».

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Ελλάδα / Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Τα περιστατικά γονόρροιας υπερτριπλασιάστηκαν σε σύγκριση με το 2020, οι διαγνώσεις πρώιμης σύφιλης διπλασιάστηκαν, ενώ η χλαμυδιακή λοίμωξη παρουσιάζει επίσης ανησυχητική αύξηση
LIFO NEWSROOM
Απεργία διαρκείας σήμερα για τα συνεργεία αυτοκινητών - Αντιδρούν στο ψηφιακό πελατολόγιο

Ελλάδα / Ψηφιακό Πελατολόγιο: Απεργία διαρκείας ξεκινούν από σήμερα τα συνεργεία αυτοκινήτων

Ο κλάδος αναφέρει πως δεν προβλέφθηκε καμία μεταβατική περίοδος ή επίσημη καθοδήγηση από τις αρμόδιες αρχές, ενώ το πλαίσιο σχετικά με το ποιες εργασίες πρέπει να καταγράφονται παραμένει «θολό και δυνητικά επικίνδυνο»
LIFO NEWSROOM