Lockdown με σνακ, σοκολάτες και αλκοόλ: Τι αγόρασαν περισσότερο οι Έλληνες στην καραντίνα

Lockdown με σνακ, σοκολάτες και αλκοόλ: Τι αγόρασαν περισσότερο οι Έλληνες στην καραντίνα Facebook Twitter
0

Στη διάρκεια του πρώτου lockdown οι καταναλωτές επτά ευρωπαϊκών χωρών, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, δαπάνησαν 2,2 δισεκατομμύρια περισσότερα σε αλκοολούχα ποτά, αλμυρά σνακ, γλυκά και σοκολάτες.

Η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI εξέτασε στοιχεία από τις πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Γαλλία, Ελλάδα, Γερμανία, Ιταλία και Ισπανία.

Στην Ελλάδα, η αύξηση των πωλήσεων στα συγκεκριμένα είδη ανήλθε σε 10%, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε σε Ισπανία (21%) και Ηνωμένο Βασίλειο (19%)με την Ολλανδία να ακολουθεί (12%), ενώ μικρή ήταν η αύξηση αντίστοιχων πωλήσεων στη Γερμανία (6%).

Σύμφωνα με την IRI, στη διάρκεια του πρώτου lockdown αναπτύχθηκε μια συνήθεια κατανάλωσης σνακ με ανοιχτή την πλατφόρμα Zoom ή κάποια άλλη, καθώς πολλοί άνθρωποι ν διαδικτυακά με φίλους και συγγενείς και διασκέδαζαν μαζί εικονικά, σαν να είχαν βγει έξω για φαγητό ή ποτό.

Οι πωλήσεις των αλμυρών σνακ αυξήθηκαν κατά 28% στην Ισπανία, κατά 27% στην Ελλάδα και στη Γερμανία κατά 16%.

Αναφορικά με την αύξηση πωλήσεων σε ποτά, νικητής σε Ελλάδα αλλά και Γαλλία αναδείχθηκε το ρούμι, σε Ιταλία και Γερμανία το τζιν, στην Ισπανία η τεκίλα και στο Ηνωμένο Βασίλειο τα έτοιμα μείγματα κοκτέιλ.

Όπως σημειώνει η IRI, η κατανάλωση αλμυρών σνακ και των παραπάνω ποτών παραμένει υψηλή έκτοτε ενώ αυξημένη συνεχίζει να είναι και η κατανάλωση σε σοκολάτες, με τις πωλήσεις στην Ελλάδα να αυξάνονται κατά 28% στη διάρκεια του πρώτου lockdown.

Με πληροφορίες από Καθημερινή

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ