Το ξέσπασμα της Βαϊόλα Ντέιβις για τον ρατσισμό που έχει υποστεί στο Χόλιγουντ

1

Η Βαϊόλα Ντέιβις δεν συνηθίζει τις επιθέσεις και τα ξεσπάσματα σε δημόσιες εκδηλώσεις. Έχει πίσω της μεγάλη, σοβαρή διαδρομή, μια καριέρα γεμάτη από δυνατές ερμηνείες σε εξαιρετικά δύσκολους ρόλους και σίγουρα την αναγνώριση του κοινού. 

Ωστόσο, η ταλαντούχα ηθοποιός πριν από λίγες μέρες και στο πλαίσιο του Women in the World Event μίλησε χωρίς περιστροφές και ωραιοποιήσεις για όλη αυτή την αδικία, τις διακρίσεις και τον ρατσισμό που βιώνει στο Χόλιγουντ και σ' ένα επάγγελμα που απροκάλυπτα ευνοεί τους λευκούς ηθοποιούς. 

«Τι κι αν έχω μια καριέρα η οποία συγκρίνεται άνετα με αυτή της Μέριλ Στριπ, της Τζουλιάν Μουρ, της Σιγκούρνι Γουίβερ και πάλι δεν είμαι πουθενά δίπλα τους. Ούτε καν κοντά τους. Ούτε σε ό,τι έχει να κάνει με τις αμοιβές ούτε σε ό,τι έχει να κάνει με τις ευκαιρίες εργασίας. Δεν πλησιάζω καν σε όλα αυτά», είπε μεταξύ άλλων.

Η οργισμένη τοποθέτησή της δικαιώνεται από τα στοιχεία και τις στατιστικές του Αμερικανικού Ινστιτούτου Οικονομικής Πολιτικής που αποκαλύπτουν όχι μόνο το απίστευτο μισθολογικό χάσμα μεταξύ λευκών αντρών και γυναικών, αλλά και το χάσμα μιας τρίτης κατηγορίας εργαζομένων -των μαύρων γυναικών- που κάποτε ξεπερνά το 65,1%.

«Κάθε φορά έπρεπε να μπαίνω μέσα και να αποδεικνύω ξανά και ξανά την αξία μου. Αυτό νιώθω ότι κάνω κάθε φορά», συνέχισε η σπουδαία ηθοποιός. 

Η λίστα Forbes επίσης επιβεβαιώνει τα λεγόμενα της: το 2016, στη δεκάδα των πιο ακριβοπληρωμένων γυναικών ηθοποιών δεν υπήρχε καμία μαύρη ηθοποιός.

Ας σημειωθεί ότι, όχι μόνο στις Τέχνες, αλλά σε όλο το φάσμα εργασίας, από οργανισμούς και γυναικείες ενώσεις τονίζεται ότι πλέον η συζήτηση για θέματα ισότητας πρέπει να ανοίξει και στο τραπέζι να καθίσουν όχι μόνο λευκές γυναίκες, αλλά μαύρες, Ισπανόφωνες και Ασιάτισσες...

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Βασικά όσα φέρνεις ,ανάλογα παίρνεις.Αλλιώς γιατί είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι οι κορυφαίοι πχ μαύροι αθλητές και αθλήτριες στα αγωνίσματα τους ?