Το ξέσπασμα της Βαϊόλα Ντέιβις για τον ρατσισμό που έχει υποστεί στο Χόλιγουντ

1

Η Βαϊόλα Ντέιβις δεν συνηθίζει τις επιθέσεις και τα ξεσπάσματα σε δημόσιες εκδηλώσεις. Έχει πίσω της μεγάλη, σοβαρή διαδρομή, μια καριέρα γεμάτη από δυνατές ερμηνείες σε εξαιρετικά δύσκολους ρόλους και σίγουρα την αναγνώριση του κοινού. 

Ωστόσο, η ταλαντούχα ηθοποιός πριν από λίγες μέρες και στο πλαίσιο του Women in the World Event μίλησε χωρίς περιστροφές και ωραιοποιήσεις για όλη αυτή την αδικία, τις διακρίσεις και τον ρατσισμό που βιώνει στο Χόλιγουντ και σ' ένα επάγγελμα που απροκάλυπτα ευνοεί τους λευκούς ηθοποιούς. 

«Τι κι αν έχω μια καριέρα η οποία συγκρίνεται άνετα με αυτή της Μέριλ Στριπ, της Τζουλιάν Μουρ, της Σιγκούρνι Γουίβερ και πάλι δεν είμαι πουθενά δίπλα τους. Ούτε καν κοντά τους. Ούτε σε ό,τι έχει να κάνει με τις αμοιβές ούτε σε ό,τι έχει να κάνει με τις ευκαιρίες εργασίας. Δεν πλησιάζω καν σε όλα αυτά», είπε μεταξύ άλλων.

Η οργισμένη τοποθέτησή της δικαιώνεται από τα στοιχεία και τις στατιστικές του Αμερικανικού Ινστιτούτου Οικονομικής Πολιτικής που αποκαλύπτουν όχι μόνο το απίστευτο μισθολογικό χάσμα μεταξύ λευκών αντρών και γυναικών, αλλά και το χάσμα μιας τρίτης κατηγορίας εργαζομένων -των μαύρων γυναικών- που κάποτε ξεπερνά το 65,1%.

«Κάθε φορά έπρεπε να μπαίνω μέσα και να αποδεικνύω ξανά και ξανά την αξία μου. Αυτό νιώθω ότι κάνω κάθε φορά», συνέχισε η σπουδαία ηθοποιός. 

Η λίστα Forbes επίσης επιβεβαιώνει τα λεγόμενα της: το 2016, στη δεκάδα των πιο ακριβοπληρωμένων γυναικών ηθοποιών δεν υπήρχε καμία μαύρη ηθοποιός.

Ας σημειωθεί ότι, όχι μόνο στις Τέχνες, αλλά σε όλο το φάσμα εργασίας, από οργανισμούς και γυναικείες ενώσεις τονίζεται ότι πλέον η συζήτηση για θέματα ισότητας πρέπει να ανοίξει και στο τραπέζι να καθίσουν όχι μόνο λευκές γυναίκες, αλλά μαύρες, Ισπανόφωνες και Ασιάτισσες...

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια τελετή αλλιώτικη: Η Ολυμπιακή Φλόγα άναψε μέσα στο μουσείο της Ολυμπίας

Πολιτισμός / Μια τελετή αλλιώτικη: Η Ολυμπιακή Φλόγα άναψε μέσα στο μουσείο της Ολυμπίας

Παρά την αναγκαστική μεταφορά στο μουσείο, η τελετή διατήρησε τα καθιερωμένα τελετουργικά, δηλαδή τις χορογραφημένες κινήσεις των «ιερειών» και των κουρών, καθώς και απαγγελίες στην ελληνική γλώσσα
LIFO NEWSROOM
Το Moυσείο Κυκλαδικής Τέχνης παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό το Balloon Venus Lespugue του Jeff Koons

Πολιτισμός / Το Moυσείο Κυκλαδικής Τέχνης παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό το Balloon Venus Lespugue του Jeff Koons

Εξερευνώντας τη σημασία της μορφής της Αφροδίτης από την Παλαιολιθική περίοδο μέχρι σήμερα, το έργο θα φιλοξενηθεί από τις 19 Μαρτίου ως τις 31 Αυγούστου 2026 στο Μέγαρο Σταθάτου μαζί με δέκα αντίγραφα ειδωλίων «Αφροδίτης» της Ανώτερης παλαιολιθικής περιόδου
LIFO NEWSROOM
Τζένιφερ Λόρενς, Οικονομίδης και μεταφυσικό ρομάντζο από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τζένιφερ Λόρενς, Οικονομίδης και μεταφυσικό ρομάντζο από αύριο στους κινηματογράφους

Η tour de force ερμηνεία της Τζένιφερ Λόρενς στη νέα ταινία της Λιν Ράμσεϊ, η «Σπασμένη Φλέβα» του Γιάννη Οικονομίδη, και μια ιδιαίτερη ρομαντική κομεντί ξεχωρίζουν από την κινηματογραφική σοδειά αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μάνος Χατζιδάκις: Ο γιος του προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για την παγκόσμια περιοδεία – Τι απαντά η εταιρεία παραγωγής

Πολιτισμός / Μάνος Χατζιδάκις: Ο γιος του προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για την παγκόσμια περιοδεία – Τι απαντά η εταιρεία παραγωγής

Ο Γιώργος Χατζιδάκις αναφέρει ότι το αίτημα για την περιοδεία είχε απορριφθεί «ρητά», καθώς «δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές και στο καλλιτεχνικό ήθος» του Μάνου Χατζιδάκι
LIFO NEWSROOM
Θεολογική Σχολή Χάλκης: Η παπική επίσκεψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της επαναλειτουργίας

Πολιτισμός / Θεολογική Σχολή Χάλκης: Η παπική επίσκεψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της επαναλειτουργίας

Στο πρώτο του ταξίδι στο εξωτερικό, ο Πάπας Λέων επισκέπτεται την Τουρκία για να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις για τα 1.700 χρόνια από τη Σύνοδο της Νίκαιας, σε μια επίσκεψη που αναζωπυρώνει τις ελπίδες για την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Βασικά όσα φέρνεις ,ανάλογα παίρνεις.Αλλιώς γιατί είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι οι κορυφαίοι πχ μαύροι αθλητές και αθλήτριες στα αγωνίσματα τους ?