To «Up!» της Pixar κυκλοφορεί σε γιαπωνέζικο άνιμε

To «Up!» της Pixar κυκλοφορεί σε γιαπωνέζικο άνιμε Facebook Twitter
0

H Pixar κυκλοφορεί μια από τις πιο συγκινητικές ταινίες κινουμένων σχεδίων σαν γιαπωνέζικο άνιμε, επιχειρώντας να μας αποδείξει ότι η διαφορετική αισθητική προσέγγιση δεν μπορεί να αλλάξει τη διάθεση αλλά και τη συγκίνηση που προκαλεί μια ιστορία.

Το περίφημο Up! (στα ελληνικά Ψηλά στον ουρανό) μετατρέπεται σε μια ιστορία με ταχύτητα, δράση και μουσική, σε ένα ρεμίξ που δίνει άλλη φρεσκάδα και ένταση στην ταινία χωρίς να χάνει ούτε γραμμή από το περιεχόμενό της.

Οι θεατές ξεκινούν και βλέπουν μια προεπισκόπηση της παιδικής και παντρεμένης ζωής των Carl και Ellie Frederickson, παρόμοια με την έναρξη της αρχικής ταινίας του 2009, πριν μπουν στην κανονική ιστορία που εκτυλίσσεται με ταχύτητα, με τον γκρινιάρη ηλικιωμένο άντρα και το συμπαθητικό και φιλοπερίεργο αγόρι.

Η ταινία, που είναι παραγωγής της Pixar Animation Studios, είναι η πρώτη κινουμένων σχεδίων που πήγε στις Κάννες και είναι η ιστορία του ηλικιωμένου χήρου, του Καρλ Φρέντρικσεν, κι ενός ένθερμου νέου, εξερευνητή της άγριας φύσης, του Ράσελ, οι οποίοι πετούν προς τη Νότια Αμερική μέσα σε ένα σπίτι που κρέμεται από μπαλόνια γεμισμένα με ήλιον. Μια σχέση ανάμεσα σε ανόμοιους ανθρώπους που ψάχνουν την κατανόηση και την αγάπη.

Από τις πιο επιτυχημένες ταινίες της Pixar με συνολικές εισπράξεις στο αμερικανικό box office που έφτασαν τα 293 εκατομμύρια δολάρια και στον υπόλοιπο κόσμο τα 438,3 εκατομμύρια δολάρια, έρχεται ξανά με τη δύναμη των ιαπωνικών κινουμένων σχεδίων και τη συναισθηματική δύναμη της σχέσης δυο ηρώων που θέλουν να αγαπηθούν και να μοιραστούν τις περιπέτειές τους.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Μαλλουρής: An Evening Botanist

Πολιτισμός / An Evening Botanist: Θεραπεία, επιθυμία και απόλαυση σε μια έκθεση

Στην έκθεση An Evening Botanist ο Ανδρέας Μαλλουρής εξετάζει πώς διαφορετικές πρακτικές που συνδέονται με τη θεραπεία, τη σωματική επιθυμία και την απόλαυση, ενεργοποιούν υλικότητες και μέσω αυτών, το κοινωνικό σώμα. Η έκθεση αναπτύσσεται στο όριο ανάμεσα στο χειρουργικό και το ερωτικό, μεταφέροντας κλινικές διαδικασίες σε ένα γλυπτικό λεξιλόγιο.
LIFO NEWSROOM
Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» που αφήνει τους θεατές συγκλονισμένους, η τελευταία παράσταση του Μάικλ Κέιν και της Γκλέντα Τζάκσον, μια ελληνική διασκευή της «Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας» και μια ιρλανδική ιστορία ενηλικίωσης, υποψήφια για βραβείο LUX, στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Σταύρος Ξαρχάκος: Η δήλωσή του υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι αναφορικά με την περιοδεία αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι

Πολιτισμός / Σταύρος Ξαρχάκος: «Η συζήτηση για τις συναυλίες πρέπει να τελειώνει εδώ - Τα υπόλοιπα είναι απλώς κουτσομπολιό»

Η δήλωση του Σταύρου Ξαρχάκου υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι, ο οποίος αντιδρά νομικά στην περιοδεία-αφιέρωμα στον πατέρα του, χωρίς την άδειά του
LIFO NEWSROOM
11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Πολιτισμός / 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Με 77 ελληνικά και ξένα ντοκιμαντέρ, 32 ταινίες μικρού μήκους και μεγάλη προσέλευση κοινού ολοκληρώθηκε την Κυριακή στην Καλαμάτα το 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου (21-30/11).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Πολιτισμός / Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Με τον τίτλο «Μουσεία και Ελπίδα», το πετυχημένο διεθνές συνέδριο θα διερευνήσει τον ρόλο των μουσείων στη διαμόρφωση ενός πιο συμπεριληπτικού, δημοκρατικού και με περισσότερη ενσυναίσθηση κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η Σκάρλετ Γιόχανσον δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Πολιτισμός / Σκάρλετ Γιόχανσον: Δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Η Γιόχανσον ανέφερε ότι κατά τη φάση της προπαραγωγής ένας από τους χρηματοδότες της ταινίας απείλησε να αποσυρθεί, εκτός αν αφαιρούνταν τα στοιχεία της πλοκής που σχετίζονταν με το Ολοκαύτωμα
LIFO NEWSROOM
ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

Πολιτισμός / Μάνος Χατζιδάκις: «Η πλευρά Θεοδωράκη καλεί την οργανώτρια εταιρεία να κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να λήξει η διαμάχη»

Η πλευρά Θεοδωράκη πήρε θέση για τις νομικές ενέργειες από πλευράς Γιώργου Χατζιδάκι, γιου του Μάνου Χατζιδάκι, σε βάρος της εταιρείας παραγωγής
LIFO NEWSROOM