Το σόου του Dior ήταν αφιερωμένο στο Παρίσι του 1968, τις διαδηλώσεις και το φεμινισμό

Το σόου του Dior ήταν αφιερωμένο στο Παρίσι του 1968, τις διαδηλώσεις και το φεμινισμό Facebook Twitter
0

Κάποιες επιδείξεις μόδας πραγματοποιούνται σε ήδη πολύ εντυπωσιακές τοποθεσίες, όπως το Μουσείο του Λούβρου ή το προσωπικό γκαράζ του Ralph Lauren, και άλλες απλώς μεταμορφώνουν με μοναδικό τρόπο έναν «αδιάφορο» χώρο. Ο οίκος Dior επέλεξε να κάνει το τελευταίο. 

Το σκηνικό για το πρόσφατο σόου του ήταν καλυμμένο απ' άκρη σ' άκρη με παλιές αφίσες διαδηλώσεων, φεμινιστικά σλόγκαν και σκισμένες σελίδες περιοδικών του 1968, ανάμεσά τους τα Bazaar, Vogue και L'Officiel.

Γιατί το 1968; Για να τιμήσουν την 50η επέτειο του ξαφνικών και μεγάλων μαθητικών διαδηλώσεων που είχαν γίνει τότε σε όλο το Παρίσι. Και η Maria Grazia Chiuri αποφάσισε φέτος να χρησιμοποιήσει το πνεύμα αυτών των διαδηλώσεων για να υπερτονίσει το φεμινιστικό κίνημα και την αυτο-έκφραση. 

Η διάσημη σχεδιάστρια λατρεύει ένα μανιφέστο- τα τελευταία δύο σόου της άνοιξαν με T-shirt που πάνω είχαν γραμμένα φεμινιστικά σλόγκαν. Αυτή τη φορά αντί να τα βάλει στην πασαρέλα, τα πρόσθεσε το σκηνικό. 

Το σόου του Dior ήταν αφιερωμένο στο Παρίσι του 1968, τις διαδηλώσεις και το φεμινισμό Facebook Twitter
Η Maria Grazia Chiuri.

Μέσα και έξω από το στούντιο υπήρχαν αμέτρητα εμπνευσμένα μηνύματα όπως «Τα δικαιώματα των γυναικών είναι ανθρώπινα δικαιώματα» και «Είμαι γυναίκα».


Τηρώντας ωστόσο την παράδοση, το σόου άνοιξε ξανά με μια μπλούζα που έφερε γραμμένο ένα σλόγκαν, αλλά τώρα η Chiuri πέρασε το δικό της μήνυμα: «C'est non, non, non et non!» [σ.σ. Είναι όχι, όχι, όχι και όχι]. 


Στις σημειώσεις του σόου, η σχεδιάστρια αναφέρθηκε στην πρώην εκδότρια της Vogue, Diana Vreeland, και το «Youthquake» της δεκαετίας του '60.

«Οι καιροί άλλαζαν, όπως και τα σώματα, τα πρόσωπα, οι συμπεριφορές και οι προσωπικότητες εκείνων που ξεκίνησαν αυτή την ενδυματολογική επανάσταση- ένας σεισμός που άλλαξε για πάντα τον τρόπο που ντυνόμαστε», έγραψε. 

Τα κομμάτια της συλλογής αντικατόπτριζαν όλο αυτό- μίνι φούστες με μπότες μέχρι το γόνατο αλλά και πόντσο, στρατιωτικά ρούχα και πολλά πλεκτά. Κάθε μοντέλο φορούσε επίσης καπέλο (ο οίκος Dior άλλωστε τα λατρεύει) και πολλά εμφανίστηκαν με χρωματιστά γυαλιά.


Αρκετοί σχεδιαστές εμπνεύστηκαν φέτος από την δεκαετία του '60 αλλά η Maria Grazia Chiuri οπωσδήποτε κατάφερε να ξεχωρίσει και το δικαιολόγησε με τον καλύτερο τρόπο: «το να αλλάζεις τον κόσμο σημαίνει επίσης να αλλάζεις ρούχα». 

#FTMRunway ⚡ : And that's a wrap! @dior #MariaGraziaChiuri #Dior #ChristianDior #DiorAW18 #PFW Photography by: @gersonlirio x @fashiontomax

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FASHION TO MAX Official (@fashiontomax) στις

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Θα αποσυρθώ μόνο όταν καρφώσουν το καπάκι στο κουτί μου» - Ο Όζι έφυγε, το μεγαλύτερο κεφάλαιο της metal κλείνει

Πολιτισμός / «Θα αποσυρθώ όταν καρφώσουν το καπάκι στο φέρετρό μου» - Ο Όζι έφυγε, το μεγαλύτερο κεφάλαιο της metal κλείνει

«Δεν έχετε ιδέα πώς αισθάνομαι, σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου» - Έτσι αποχαιρέτησε το κοινό του 17 ημέρες πριν πεθάνει
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΡΛΗ
Λαμπερή η 82η Μόστρα: Κλούνεϊ, Λάνθιμος και Ρόμπερτς στο επίκεντρο του Φεστιβάλ Βενετίας

Πολιτισμός / Λαμπερό το 82ο Φεστιβάλ Βενετίας: Κλούνεϊ, Λάνθιμος και Τζούλια Ρόμπερτς στο επίκεντρο της φετινής Μόστρα

Μεταξύ των τίτλων που διεκδικούν τον Χρυσό Λέοντα είναι το «Frankenstein» του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο καθώς και το πολιτικό θρίλερ «The Wizard of the Kremlin» του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τον Τζουντ Λο στον ρόλο του Βλαντίμιρ Πούτιν και τον Πολ Ντάνο ως επικοινωνιακό του σύμβουλο
LIFO NEWSROOM
Το «Lilo & Stitch» είναι η πρώτη χολιγουντιανή ταινία που έφτασε το $1 δισ. στο φετινό box office

Πολιτισμός / Το «Lilo & Stitch» είναι η πρώτη χολιγουντιανή ταινία που έφτασε το $1 δισ. στο φετινό box office

«Είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα των υπερμεγέθων αποδόσεων που μπορεί να αποκομίσει η Disney από τους κινηματογράφους με το σωστό έργο την κατάλληλη στιγμή» σχολιάζει το Variety
LIFO NEWSROOM