Το σόου του Dior ήταν αφιερωμένο στο Παρίσι του 1968, τις διαδηλώσεις και το φεμινισμό

Το σόου του Dior ήταν αφιερωμένο στο Παρίσι του 1968, τις διαδηλώσεις και το φεμινισμό Facebook Twitter
0

Κάποιες επιδείξεις μόδας πραγματοποιούνται σε ήδη πολύ εντυπωσιακές τοποθεσίες, όπως το Μουσείο του Λούβρου ή το προσωπικό γκαράζ του Ralph Lauren, και άλλες απλώς μεταμορφώνουν με μοναδικό τρόπο έναν «αδιάφορο» χώρο. Ο οίκος Dior επέλεξε να κάνει το τελευταίο. 

Το σκηνικό για το πρόσφατο σόου του ήταν καλυμμένο απ' άκρη σ' άκρη με παλιές αφίσες διαδηλώσεων, φεμινιστικά σλόγκαν και σκισμένες σελίδες περιοδικών του 1968, ανάμεσά τους τα Bazaar, Vogue και L'Officiel.

Γιατί το 1968; Για να τιμήσουν την 50η επέτειο του ξαφνικών και μεγάλων μαθητικών διαδηλώσεων που είχαν γίνει τότε σε όλο το Παρίσι. Και η Maria Grazia Chiuri αποφάσισε φέτος να χρησιμοποιήσει το πνεύμα αυτών των διαδηλώσεων για να υπερτονίσει το φεμινιστικό κίνημα και την αυτο-έκφραση. 

Η διάσημη σχεδιάστρια λατρεύει ένα μανιφέστο- τα τελευταία δύο σόου της άνοιξαν με T-shirt που πάνω είχαν γραμμένα φεμινιστικά σλόγκαν. Αυτή τη φορά αντί να τα βάλει στην πασαρέλα, τα πρόσθεσε το σκηνικό. 

Το σόου του Dior ήταν αφιερωμένο στο Παρίσι του 1968, τις διαδηλώσεις και το φεμινισμό Facebook Twitter
Η Maria Grazia Chiuri.

Μέσα και έξω από το στούντιο υπήρχαν αμέτρητα εμπνευσμένα μηνύματα όπως «Τα δικαιώματα των γυναικών είναι ανθρώπινα δικαιώματα» και «Είμαι γυναίκα».


Τηρώντας ωστόσο την παράδοση, το σόου άνοιξε ξανά με μια μπλούζα που έφερε γραμμένο ένα σλόγκαν, αλλά τώρα η Chiuri πέρασε το δικό της μήνυμα: «C'est non, non, non et non!» [σ.σ. Είναι όχι, όχι, όχι και όχι]. 


Στις σημειώσεις του σόου, η σχεδιάστρια αναφέρθηκε στην πρώην εκδότρια της Vogue, Diana Vreeland, και το «Youthquake» της δεκαετίας του '60.

«Οι καιροί άλλαζαν, όπως και τα σώματα, τα πρόσωπα, οι συμπεριφορές και οι προσωπικότητες εκείνων που ξεκίνησαν αυτή την ενδυματολογική επανάσταση- ένας σεισμός που άλλαξε για πάντα τον τρόπο που ντυνόμαστε», έγραψε. 

Τα κομμάτια της συλλογής αντικατόπτριζαν όλο αυτό- μίνι φούστες με μπότες μέχρι το γόνατο αλλά και πόντσο, στρατιωτικά ρούχα και πολλά πλεκτά. Κάθε μοντέλο φορούσε επίσης καπέλο (ο οίκος Dior άλλωστε τα λατρεύει) και πολλά εμφανίστηκαν με χρωματιστά γυαλιά.


Αρκετοί σχεδιαστές εμπνεύστηκαν φέτος από την δεκαετία του '60 αλλά η Maria Grazia Chiuri οπωσδήποτε κατάφερε να ξεχωρίσει και το δικαιολόγησε με τον καλύτερο τρόπο: «το να αλλάζεις τον κόσμο σημαίνει επίσης να αλλάζεις ρούχα». 

#FTMRunway ⚡ : And that's a wrap! @dior #MariaGraziaChiuri #Dior #ChristianDior #DiorAW18 #PFW Photography by: @gersonlirio x @fashiontomax

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FASHION TO MAX Official (@fashiontomax) στις

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

100 Χρόνια Μάνος Χατζιδάκις: Οι μελωδίες του που όρισαν τον ελληνικό κινηματογράφο

Πολιτισμός / 100 Χρόνια Μάνος Χατζιδάκις: Οι μελωδίες που όρισαν τον ελληνικό κινηματογράφο

Από το «Αγάπη που ‘γινες δίκοπο μαχαίρι» μέχρι το «Γκρίζο Γατί», ο Μάνος Χατζιδάκις έντυσε με μουσική τόσο τις πιο σκοτεινές όσο και τις πιο ανέμελες ιστορίες του ελληνικού σινεμά
LIFO NEWSROOM
Ξαρχάκος για Σαββόπουλο: «Χαίρε Διόνυσε - Καλό σου κατευόδιο»

Πολιτισμός / Ξαρχάκος για Σαββόπουλο: «Χαίρε Διόνυσε - Καλό σου κατευόδιο»

«Ας θυμόμαστε πόσο σκληρά κρίθηκε, ας αναρωτηθούμε πόσο δημοκράτες είμαστε όταν αποδομούμε τόσο εύκολα τους καλλιτέχνες και όταν τους θέλουμε 'στα μέτρα μας'», έγραψε ο Σταύρος Ξαρχάκος σε ανάρτησή του
LIFO NEWSROOM
Μπρους Σπρίνγκστιν, Τζένιφερ Λόπεζ και Φρέντι Κρούγκερ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Φρέντι Κρούγκερ, Μπρους Σπρίνγκστιν και Τζένιφερ Λόπεζ από αύριο στους κινηματογράφους

Το δράμα γύρω από την ηχογράφηση του εμβληματικού άλμπουμ «Nebraska», η μιούζικαλ εκδοχή του «Φιλιού της Γυναίκας Αράχνης», το ντεμπούτο του youtuber Κρις Στάκμαν «Shelby Oaks» και η επανέκδοση του «Εφιάλτη στον Δρόμο με τις Λεύκες» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ