Πορνοστάρ λένε πως δέχονται διαδικτυακό bullying και ζητούν σεβασμό: Τα social media φταίνε που πέθαναν τόσες κοπέλες

Πορνοστάρ λένε πως δέχονται διαδικτυακό bullying και ζητούν σεβασμό: Τα social media φταίνε που πέθαναν τόσες κοπέλες Facebook Twitter
2

Οι θάνατοι πέντε νεαρών γυναικών σε διάστημα τριών μηνών έχουν σοκάρει την βιομηχανία του πορνό. Σε βαθμό που οι πορνοστάρ έφτασαν στο σημείο να απευθύνουν έκκληση για υποστήριξη και σεβασμό.  

Πρώτα ήταν η Shyla Stylez, που πέθανε από άγνωστη αιτία στη διάρκεια επίσκεψης στην οικογένειά της τον Νοέμβριο. Μετά τον Δεκέμβριο, αυτοκτόνησε η August Ames. Λίγο αργότερα, τρεις ακόμη ηθοποιοί πορνό -Yurizan Beltran, Olivia Nova και Olivia Lua- πέθαναν με διαφορά μερικών εβδομάδων η μία από την άλλη, είτε λόγω υπερβολικής δόσης ναρκωτικών είτε για ανεξήγητο λόγο. 

Κι αυτό που αρχικά ξεκίνησε ως έκκληση για δράση προς υποστήριξη των γυναικών που εργάζονται στη βιομηχανία πορνό και παλεύουν με ψυχολογικά προβλήματα, εθισμό σε ουσίες και διαδικτυακό bullying, έχει γίνει πλέον μια τεράστια κρίση. 

«Πρέπει να εξαλείψουμε το στίγμα ως ομάδα, επειδή όλες έχουμε δεχθεί επίθεση. Αυτό που συνέβη σε εκείνα τα κορίτσια θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε από εμάς σε μια στιγμή αδυναμίας», λέει η Tori Black, που έχει ανακηρυχθεί δύο φορές «Female Performer of the Year» στα AVN Awards, τα βραβεία για την βιομηχανία παραγωγής αισθησιακών ταινιών. Μετά από μια παύση επτά ετών για να ασχοληθεί με την οικογένειά της, αποφάσισε να επιστρέψει και όπως λέει εξακολουθεί να δέχεται πολύ αρνητικά σχόλια για τις επιλογές της. «Είμαι μητέρα και πορνοστάρ κι αυτό είναι πολύ περίπλοκο. Θα μπορούσα να ποστάρω την πιο αθώα, εντελώς ντυμένη, καθημερινή φωτογραφία στο Instagram και κάποιος να σχολιάσει, "Δεν ντρέπεσαι καθόλου; Έχεις παιδιά!"», αναφέρει η ίδια. 


Παρόλο που το στίγμα γύρω από το πορνό δεν είναι κάτι καινούργιο, οι ηθοποιοί λένε πως τα social media έχουν κάνει τα πράγματα πολύ. χειρότερα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να έχουν δώσει στις ηθοποιούς πορνό την ευκαιρία να ελέγχουν καλύτερα την καριέρα τους, αλλά ταυτόχρονα τις εκθέτουν πιο εύκολα στο τρολάρισμα, το bullying και τα απάνθρωπα σχόλια. «Επιλέγουμε τη συγκεκριμένη βιομηχανία επειδή το σεξ είναι κάτι που μας συγκινεί και μας παθιάζει, όπως νιώθει ένας μουσικός για τη μουσική», λέει η Tori Black. 


Η Odette Delacroix, επίσης πορνοστάρ, πρόσφατα αποκάλυψε πως χρειάστηκε να μειώσει τον χρόνο που περνά στα social media επειδή δεχόταν συνεχώς bullying για το επάγγελμά της. Η ίδια κατηγορεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον θάνατο όλων αυτών των κοριτσιών, λέγοντας πως δέχονταν παρενόχληση στο ίντερνετ. «Δεν υπάρχει ούτε μέρα στην καριέρα μου που να μην έχω δεχθεί κακοποίηση από κάποιον είτε διαδικτυακά είτε κατά πρόσωπο. Από τους θανάτους και μετά, έφτιαξα έναν κανόνα, να περνώ μόνο μία ώρα την ημέρα στα social media. Αρκετό για να εκθέτω τον εαυτό μου αλλά όχι τόσο που να διαβάζω όλα τα αρνητικά σχόλια», λέει η 29χρονη. 

Πορνοστάρ λένε πως δέχονται διαδικτυακό bullying και ζητούν σεβασμό: Τα social media φταίνε που πέθαναν τόσες κοπέλες Facebook Twitter
Οι Shyla Stylez, August Ames, Yurizan Beltran, Olivia Nova και Olivia Lua πέθαναν όλες σε διάστημα τριών μηνών και για πολλές είναι ασαφής η αιτία θανάτου τους.

Ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν επίσης είναι πως λόγω του «τίτλου» τους ως πορνοστάρ δεν μπορούν να βρουν εύκολα επαγγελματική βοήθεια. Θεραπευτές και άλλοι επαγγελματίες ψυχικής υγείας τις περισσότερες φορές θεωρούν πως το γεγονός ότι εργάζονται στη βιομηχανία πορνό είναι η αιτία των προβλημάτων τους και δεν το αντιμετωπίζουν απλώς ως ένα επάγγελμα. «Σε οποιονδήποτε πεις ξανά και ξανά πως αυτό που κάνει δεν είναι εντάξει, θα ξεκινήσει να το πιστεύει, ακόμη κι αν δεν το θέλει», εξηγεί η Tasha Reign, επικεφαλής της Adult Performer Advocacy Committee. 

Με πληροφορίες από BBC

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ολοι ξερουμε ότι απαξ και βγουμε απο το σπίτι μας θα συμβει το εξης:1. μια μειοψηφία θα μας συμπαθει2. η συντριπτικη πλειοψηφια θα αδιαφορει3. μια μειοψηφία θα μας αντιπαθειΗ πρώτη ομάδα δεν προκυται να μας ενοχλησειΗ δευτερη ομαδα δεν προκυται να μας ενοχλησειΗ τρίτη ομαδα προκυται να μας ενοχλησειΑυτη είναι τοσο αρχαια γνωση όσο και η πρωτη ανθρωπινη κοινωνία.Δεκα χρόνια τωρα ήρθαν τα social media και οι δημιουργοι τους που τα εμπορευονται δωσαν μια ανεφικτη υποσχεση: ότι για καποιο λογο οι ανθρωποι θα απαρνηθουν την κοινωνικη τους συμπεριφορα.Το προβλημα δεν είναι η πλειοψηφία των χρηστων καθως η πλειοψηφια είναι παντα πιο προσγειωμενη αλλα η μειοψηφία συνηθως ρομαντικων ανθρώπων που πιστεψαν σε εμπορικες υποσχεσεις ότι θα αντιμετωπιστουν απο το συνολο ως ανθρωποι.Ρεαλισμος Νο.1: ζουμε σε εναν πλανητη οπου οι δυο μεγαλυτερες θρησκειες αντιμετωπίζουν τον ερωτα ως ανηθικοΡεαλισμος Νο.2: οι πολιτισμοι μας εχουν επιρρεαστει απο αυτες τις θρησκειες είτε τις ασπαζεται καποιος είτε όχι.Ρεαλισμος Νο.2: οι θρησκειες δεν εχουν ηττηθει εδω και χιλιαδες χρονια απο πολυ πιο σπουδαια και μαχημα μυαλα απο τα δικα μας (Εθνικοι, Διαφωτιστες, Αναγεννησιακοι κτλ), δεν προκυται να ηττηθουν απο εμας στην διαρκεια της ζωή μας.Ποιος εχει μεγαλυτερη ευθυνη; το κτηνος ή αυτος που σου υποσχεται ότι είσαι ασφαλης διπλα στο κτηνος οταν ξερεις ότι αποκομίζει χρημα και απο τους αφελεις και απο τα κτηνη;Παντα υπήρχαν περιοδικα, site κτλ που παρασερναν ανθρωπους στο να εχουν ευγενης αλλα ρεαλιστικα παραλογες προσδοκίες, με τα social media όμως ξεχασαμε όλοι μια απο τις σημαντικοτερες τεχνες: μην παρασερνεις τους αφελεις/ρομαντικους/ ευαισθητους σε μονοπάτια που όχι μονο δεν είσαι διατεθιμενος να διαβεις μαζί τους αλλα ουτε απο μονοι τους εχουν τις δυναμεις να τα διαβουν.Θυσιαζουμε τους αδυνατους στον βωμο της κοινωνικης μας εικονας πιο μαζικα απο ποτε και την θυσια την βαφτιζουμε κοινωνικη ενσυναισθηση.Οι βαρβαροι παντα θα υπάρχουν, το προβλημα είναι ότι η πλειοψηφια των αδιαφορων όχι μονο υποκρινονται τους ενδιαφερομενους αλλα συχνα κοάζουν πιο δυνατα απο τους λιγους παρασυροντας τους αγαθους στο στομα των βαρβαρων. Παραδειγμα η πλειοψηφια των "ακτιβιστων" των social media χρησιμοποιουν περισσότερο το "ειμαι" παρα "είναι", γιατί ο σκοπος είναι το "εγω" και όχι το "αλλοι".
Το πιο αστείο και πιο θλιβερό πράγμα ταυτόχρονα είναι ότι τους ασκούν bullying οι ίδιοι άνθρωποι που τον έχουν κάνει λάστιχο. Θα μου πεις εδώ στην Ελλάδα του 2018 σοκάρονται από τον Μοντιλιάνι.