Οι Ντίλαν και Ρόναν Φάροου απαντούν στην Σουν Γι για τη Μία: Μεγαλώσαμε σε ένα υπέροχο σπίτι

Οι Ντίλαν και Ρόναν Φάροου απαντούν στην Σουν Γι για τη Μία: Μεγαλώσαμε σε ένα υπέροχο σπίτι Facebook Twitter
1

Η Σουν Γι Πρεβίν, η υιοθετημένη κόρη της Μία Φάροου που είναι παντρεμένη εδώ και 21 χρόνια με τον Γούντι Άλεν, έγραψε ένα άρθρο στο περιοδικό New York όπου κατηγορεί τη μητέρα της για κακοποίηση.

Σε αυτό, μεταξύ άλλων, εξηγεί πως δεν μπορεί πια να επιτρέπει στην θετή της μητέρα να χρησιμοποιεί το κίνημα #MeToo για να στρέφεται κατά του Γούντι Άλεν, ενώ περιγράφοντας τη σχέση της με την Μία Φάροου, μιλάει για «αντιπάθεια από την πρώτη στιγμή», σημειώνοντας πως τόσο η ίδια όσο και τα άλλα υιοθετημένα παιδιά της οικογένειας αντιμετωπίζονταν περισσότερο σαν «κατοικίδια»

Η Ντίλαν Φάροου, ένα ακόμα υιοθετημένο παιδί της Μία Φάροου, εξέδωσε ανακοίνωση απαντώντας στου ισχυρισμούς της Σουν Γι και τις περιγραφές σχετικά με τον τρόπο ανατροφής τους, επαναλαμβάνοντας την εμπειρία της με το φερόμενο «προσβλητικό άγγιγμα» του 82χρονου Άλεν. 

«Χάρη στη μητέρα μου, μεγάλωσα σε ένα υπέροχο σπίτι, γεμάτο με την αγάπη που δημιούργησε. Έχω ένα μήνυμα για τα μέσα ενημέρωσης και τους συμμάχους του Γούντι Άλεν: κανείς "δεν με περιφέρει ως θύμα"- εξακολουθώ να είμαι μια ενήλικη γυναίκα με έναν αξιόπιστο ισχυρισμό, απαράλλαχτο εδώ και δυο δεκαετίες και βασισμένο σε αποδείξεις», έγραψε σε μήνυμά της στο Twitter. 

Η Ντίλαν Φάροου διέψευσε επίσης τις κατηγορίες της Σουν Γι πως η μητέρα τους την «πίεζε» ή την καθοδηγούσε με άλλους τρόπους στο να κατηγορήσει τον Άλεν για σεξουαλική κακοποίηση, χαρακτηρίζοντας τον ισχυρισμό ως «προσβλητικό». «Στο μόνο που χρησιμεύει όλο αυτό είναι να με στοχοποιεί εκ νέου. Χάρη στη μητέρα μου μεγάλωσα σε ένα υπέροχο σπίτι», προσθέτει στο μήνυμά της. 


Στη συνέχεια προχώρησε σε ακόμη μία δήλωση, αυτή τη φορά συμπαράστασης από τα αδέρφια της. «Αγαπούμε και στηρίζουμε την μαμά μας που πάντα ήταν ένας στοργικός και δοτικός γονιός. Κανείς μας δεν έγινε ποτέ μάρτυρας ο,τιδήποτε άλλου εκτός από συμπονετικής μεταχείρισης στο σπίτι μας, γι' αυτό το λόγο και τα δικαστήρια έδωσαν την αποκλειστική κηδεμονία όλων των παιδιών στη μητέρα μας», αναφέρουν, μεταξύ άλλων, τα αδέρφια της Ντίλαν. 

Σε παρόμοιο ύφος κινείται και η δήλωση που έκανε μετά την Ντίλαν, και ο αδερφός της, Ρόναν Φάροου. «Χρωστάω ό,τι είμαι στην Μία Φάροου. Είναι μια αφοσιωμένη μαμά που πέρασε από την κόλαση για την οικογένειά της, κι όλα αυτά ενώ δημιουργούσε ένα στοργικό σπιτικό για εμάς. Αλλά αυτό δεν σταμάτησε ποτέ τον Γούντι Άλεν και τους συμμάχους του από το να φτιάχνουν ιστορίες που διασύρουν τη μητέρα μου για να αποδυναμώσουν την αξιοπιστία των κατηγοριών της αδερφής μου για κακοποίηση», ανέφερε στο Twitter.

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Πολιτισμός / Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Ο αντισυμβατικός Ιάπωνας που εξυμνεί την avant-garde αισθητική μέσα από υπερμεγέθεις, ασύμμετρες σιλουέτες και τη διαχρονική του αφοσίωση στο μαύρο, συνεχίζει στα 82 του χρόνια να παλεύει «θυμωμένος αλλά ακούραστος» για την ουσία και την αλήθεια της μόδας
LIFO NEWSROOM
Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Πολιτισμός / Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Ο Βασίλης Μπισμπίκης αναβιώνει το αριστούργημα του Τζον Στάινμπεκ στο νέο Cartel στο Αιγάλεω, υπογράφοντας μια ωμή, ρεαλιστική και συναισθηματικά φορτισμένη σκηνοθεσία που φέρνει ξανά στο προσκήνιο τον αγώνα των απλών ανθρώπων για αξιοπρέπεια και ελπίδα
LIFO NEWSROOM
«La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Πολιτισμός / «La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Ο πίνακας «La Magie Noire» του Ρενέ Μαγκρίτ, που παρέμεινε σε ιδιωτική συλλογή για 90 χρόνια, βγαίνει σε δημοπρασία στη Sotheby’s - Η συγκλονιστική ιστορία πίσω από το έργο και τη γυναίκα που έσωσε 163 παιδιά από τους ναζί
LIFO NEWSROOM
Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Πολιτισμός / Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Σκαλισμένος βαθιά μέσα στον βράχο, ο τάφος του Αμενχοτέπ Γ΄ δεσπόζει ξανά μετά από 20 χρόνια, στη δυτική όχθη του Νείλου - Τα πρώτα πλάνα από το εσωτερικό του
LIFO NEWSROOM
Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Πολιτισμός / Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Τριάντα χορευτές και ηθοποιοί ζωντάνεψαν επί σκηνής τα υβριδικά πλάσματά του, ενεργοποιώντας τον χώρο με το μοναδικό του ύφος που τον έχει καθιερώσει ως έναν από τους πιο επιδραστικούς δημιουργούς της εποχής μας
LIFO NEWSROOM
Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ ρίχνει τη σκιά του στη διοργάνωση - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Πολιτισμός / Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ «ρίχνει τη σκιά του» στον θεσμό - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Ο Ντόναλντ Τραμπ έχει εισαγάγει ή προτείνει μια σειρά από μέτρα, τα οποία οι επικριτές υποστηρίζουν ότι θα εμποδίσουν την εκπαίδευση και την επιστημονική έρευνα
LIFO NEWSROOM
2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Πολιτισμός / 2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Με κοινοτικό χαρακτήρα και χωρίς κερδοσκοπικό προσανατολισμό, η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική εργασία και στην ελεύθερη συνεισφορά των συμμετεχόντων, ώστε να παραμείνει ανοιχτή σε όλους ανεξαρτήτως εισοδήματος
LIFO NEWSROOM
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Πολιτισμός / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η διάσημη Γαλλίδα ηθοποιός θα προλογίσει αρκετές από τις ταινίες του αφιερώματος στην καριέρα της, ενώ θα δώσει και masterclass αφιερωμένο στις διαφορές μεταξύ θεατρικής και κινηματογραφικής ερμηνείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Νομίζω ότι είναι ανούσια η εκατέρωθεν προβολή δηλώσεων και αντιπαραθέσεων, σε μια υπόθεση που κανένας τους δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα.Θεωρώ ότι ο καθένας μας λειτουργεί κριτικά, περισσότερο με προσωπικές συμπάθειες ή αντιπάθειες παρά με στοιχεία.Σαφώς και όλοι τους είναι δυσλειτουργικοί και απορώ γιατί πρέπει να ασχολούμαστε συνεχώς μαζί τους, για θέματα άλλα, πέραν των (όποιων) καλλιτεχνικών τους δημιουργιών.