Oι δέκα καλλιτέχνες της ραπ με την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα

Oι δέκα καλλιτέχνες της ραπ με την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα Facebook Twitter
0

Παρόλο που η αλληλεπίδραση της μόδας με το hip-hop και τη ραπ πρωτοξεκίνησε στη δεκαετία του 1980, τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία έχει αναπτύξει πολύ πιο στενές σχέσεις με την κοινότητα του hip-hop συγκριτικά με κάθε άλλη φορά.

Σαν αποτέλεσμα, οι ράπερς έχουν μετατραπεί κατά κάποιον τρόπο σε πολύ ισχυρούς «πρεσβευτές» πολλών brands, ασκώντας τεράστια επιρροή στις επιλογές των καταναλωτών.

Ο Frank Ocean και ο Kendrick Lamar έχουν συμμετάσχει και γενικά στηρίξει πολλές φορές τις διαφημιστικές καμπάνιες του Calvin Klein. Ο Travis Scott  δούλεψε με τους Alexander Wang και Helmut Lang, ενώ ο A$AP Rocky συνεργάστηκε με τον J.W. Anderson για μια capsule συλλογή και εμφανίστηκε σε διάφορες καμπάνιες του Dior Homme.

Nike boyzzz Vapor max day pulling up on 6.1 #vapormax #kissmyairs @Nikerunning @nikesportswear

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη flame (@travisscott) στις

Ο Pharrell έχει περπατήσει στο catwalk για αρκετά σόου του Métiers d'Art του οίκου Chanel και είναι τώρα συνιδιοκτήτης της G-Star Raw μαζί με το δικό label Billionaire Boys Club, ενώ τα Yeezy του Kanye West έχουν γίνει ένα από τα πιο περιζήτητα brands υποδημάτων παγκοσμίως.

August 10. #TennisHU inspired by @stansmithonline for @adidasoriginals.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Pharrell Williams (@pharrell) στις


Ο Drake συνεργάστηκε με τον οίκο Louis Vuitton στο πλαίσιο της αντρικής συλλογής Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2017 ενώ μετά το βιντεοκλίπ «Hotline Bling», που κυκλοφόρησε το 2015 και σήμερα μετρά περισσότερα από 1.2 δισεκατομμύρια views στο YouTube, εκτόξευσε κατά 105% τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο για το κόκκινο φουσκωτό μπουφάν Moncler το οποίο φορούσε.

 

Για να διαπιστώσει ποιοι ράπερς έχουν σήμερα την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα, το Business of Fashion (BoF) μελέτησε εξώφυλλα, καμπάνιες και συνεργασίες και επέλεξε τους 10 πιο επιδραστικούς. Για το σκοπό χρησιμοποίησε επίσης στοιχεία της πλατφόρμας αναζήτησης Lyst ώστε να αξιολογήσει καλύτερα την επιρροή τους στους καταναλωτές, λαμβάνοντας υπόψη ποια προϊόντα και ποια brands αναζητούν και επιλέγουν οι καταναλωτές με αφορμή τα μουσικά βιντεοκλίπ των συγκεκριμένων ράπερς.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Kanye West και μετά ακολουθεί η Nicki Minaj. Ο Pharrell, ένας από τους ισχυρότερες «αντιπροσώπους» της αντρικής σειράς Chanel, μεγάλος συνεργάτης της Adidas και πλέον συνιδιοκτήτης της G-Star Raw, είναι τρίτος στη λίστα. 

Yeezy Season 1 ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kanye West (@kanyewestt_official) στις


Η αλήθεια είναι πως οι γυναίκες ράπερς έχουν εξίσου ισχυρό εκτόπισμα στα μίντια, κυρίως μέσω της δραστηριότητάς τους στα social media. Οι αναρτήσεις της Nicki Minaj στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε συνδυασμό με τους 83 εκατομμύρια followers (διπλάσιοι από τους 37 εκατομμύρια followers του Drake και οκτώ φορές περισσότεροι από τους 10 εκατομμύρια του Pharrell) έχουν αποφέρει έσοδα άνω των 14 εκατομμυρίων δολαρίων σε brands όπως Chanel, Gucci και Versace, σύμφωνα με το Tribe Dynamics. Βέβαια, η ίδια δεν έχει καταφέρει ακόμη να απογειώσει το ίδιο την δική της σειρά ρούχων, καθώς η K Mart καταγράφει τεράστια πτώση στις πωλήσεις. 

Pants by #AlexanderMcQueen bag by #Chanel Shoe by #Gucci inches by ONIKA TANYA MARAJ. YW ?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@nickiminaj) στις


Η Cardi B βρίσκεται στην τέταρτη θέση της λίστας με τους πιο επιδραστικούς ράπερς, παρόλο που μέχρι στιγμής δεν έχει καμία συνεργασία ή καμπάνια με κάποιο brand. Αυτό όμως δεν την εμπόδισε να έχει φτάσει την αξία της στα 4.5 εκατομμύρια δολάρια, ενώ μετά την κυκλοφορία του τραγουδιού της «Bodak Yellow» τον περασμένο Ιούνιο έφερε αύξηση 217% στις αναζητήσεις για τις περιβόητες γόβες Christian Louboutin, τις οποίες αναφέρει με τον στίχο «red bottoms, bloody shoes».

Oι δέκα καλλιτέχνες της ραπ με την μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα Facebook Twitter
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Πολιτισμός / Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Ο Βασίλης Μπισμπίκης αναβιώνει το αριστούργημα του Τζον Στάινμπεκ στο νέο Cartel στο Αιγάλεω, υπογράφοντας μια ωμή, ρεαλιστική και συναισθηματικά φορτισμένη σκηνοθεσία που φέρνει ξανά στο προσκήνιο τον αγώνα των απλών ανθρώπων για αξιοπρέπεια και ελπίδα
LIFO NEWSROOM
«La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Πολιτισμός / «La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Ο πίνακας «La Magie Noire» του Ρενέ Μαγκρίτ, που παρέμεινε σε ιδιωτική συλλογή για 90 χρόνια, βγαίνει σε δημοπρασία στη Sotheby’s - Η συγκλονιστική ιστορία πίσω από το έργο και τη γυναίκα που έσωσε 163 παιδιά από τους ναζί
LIFO NEWSROOM
Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Πολιτισμός / Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Σκαλισμένος βαθιά μέσα στον βράχο, ο τάφος του Αμενχοτέπ Γ΄ δεσπόζει ξανά μετά από 20 χρόνια, στη δυτική όχθη του Νείλου - Τα πρώτα πλάνα από το εσωτερικό του
LIFO NEWSROOM
Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Πολιτισμός / Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Τριάντα χορευτές και ηθοποιοί ζωντάνεψαν επί σκηνής τα υβριδικά πλάσματά του, ενεργοποιώντας τον χώρο με το μοναδικό του ύφος που τον έχει καθιερώσει ως έναν από τους πιο επιδραστικούς δημιουργούς της εποχής μας
LIFO NEWSROOM
Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ ρίχνει τη σκιά του στη διοργάνωση - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Πολιτισμός / Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ «ρίχνει τη σκιά του» στον θεσμό - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Ο Ντόναλντ Τραμπ έχει εισαγάγει ή προτείνει μια σειρά από μέτρα, τα οποία οι επικριτές υποστηρίζουν ότι θα εμποδίσουν την εκπαίδευση και την επιστημονική έρευνα
LIFO NEWSROOM
2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Πολιτισμός / 2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Με κοινοτικό χαρακτήρα και χωρίς κερδοσκοπικό προσανατολισμό, η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική εργασία και στην ελεύθερη συνεισφορά των συμμετεχόντων, ώστε να παραμείνει ανοιχτή σε όλους ανεξαρτήτως εισοδήματος
LIFO NEWSROOM
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Πολιτισμός / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η διάσημη Γαλλίδα ηθοποιός θα προλογίσει αρκετές από τις ταινίες του αφιερώματος στην καριέρα της, ενώ θα δώσει και masterclass αφιερωμένο στις διαφορές μεταξύ θεατρικής και κινηματογραφικής ερμηνείας
LIFO NEWSROOM