Ο Τζορτζ Κλούνεϊ εξομολογείται: Τα γράμματα που γράφει στην Αμάλ και το ατύχημα που δεν θα ξεχάσει όσο ζει

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ εξομολογείται: Τα γράμματα που γράφει στην Αμάλ και το ατύχημα που δεν θα ξεχάσει όσο ζει Facebook Twitter
Ο Τζορτζ Κλούνεϊ εξομολογείται: Τα γράμματα που γράφει στην Αμάλ και το ατύχημα που λίγο έλειψε να του στοιχίσει τη ζωή (EPA)
0

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ παραμένει ρομαντικός ακόμη και κατά τη διάρκεια του lockdown, όπως ο ίδιος εξομολογείται στο νέο τεύχος του AARP the Magazine.

Ο 59χρονος βραβευμένος με δύο Όσκαρ σταρ και πατέρας δύο διδύμων με την Αμάλ Αλαμουντίν αποκαλύπτει ότι ακόμα της εκφράζει την αγάπη του, γράφοντάς της γράμματα.

Και οι δύο εξάλλου, μετά από τέσσερα χρόνια γάμου συνεχίζουν αυτή την παράδοση, γράφοντας ο ένας στον άλλον επιστολές.

«Ακόμα και στο lockdown, θα γράψω ένα γράμμα και θα το τοποθετήσω στο γραφείο της. Διαφορετικά θα γράψει εκείνη ένα γράμμα και θα το αφήσει κάτω από το μαξιλάρι. Πιστεύω πολύ στα γράμματα», λέει.

«Έχω επιστολές από τον Πολ Νιούμαν, τον Γκρέγκορι Πεκ. Τα έχω κορνιζάρει. Τα έβαλα στο σπίτι. Εάν ήταν ένα μήνυμα στο κινητό, θα αισθανόμουν διαφορετικά. Ίσως έχει να κάνει με την γενιά. Και ίσως τα πράγματα να μην είναι έτσι σε 20 χρόνια από τώρα αλλά για μένα, κάποιος κάθισε και έγραψε το γράμμα αυτό».

Ο διάσημος ηθοποιός μίλησε και για τα τρίχρονα δίδυμά του εξηγώντας μεταξύ άλλων, γιατί με την Αμάλ επέλεξαν τα απλά και κλασικά ονόματα, Έλα και Αλεξάντερ.

«Δεν ήθελα περίεργα ονόματα για τα παιδιά μας. Θα έχουν ήδη αρκετά προβλήματα. Είναι δύσκολο να είσαι γιος κάποιου διάσημου και επιτυχημένου.» είπε.

Εξήγησε δε ότι «Ο γιος του Πολ Νιούμαν αυτοκτόνησε. Ο γιος του Γκρέγκορι Πεκ αυτοκτόνησε. Ο Μπινγκ Κρόσμπι είχε δύο γιους που αυτοκτόνησαν. Εγώ έχω τουλάχιστον το πλεονέκτημα ότι είμαι τόσο μεγάλος στης ηλικία, που μέχρι τη στιγμή που ο γιος μου θα αισθανθεί ανταγωνιστικά, κυριολεκτικά θα μασάω με τα ούλα το ψωμί» είπε χαριτολογώντας.

Ο Κλούνεϊ μίλησε και για το σοβαρό ατύχημα με τη μηχανή που είχε στη Σαρδηνία της Ιταλίας το 2018. Η μεγαλύτερη έκπληξη που του προκάλεσε; Ότι αντί να προσπαθούν να τον βοηθήσουν, οι άνθρωποι προσπαθούσαν να τραβήξουν φωτογραφίες του.

«Δεν είμαι κυνικός τύπος, αλλά θα θυμάμαι πάντα εκείνη τη στιγμή, γιατί κανείς δεν έτρεξε να καλέσει σε βοήθεια ή δεν ήρθε να με βοηθήσει», λέει στο περιοδικό. «Για αυτούς η χειρότερη στιγμή της ζωής μου ήταν διασκέδαση.» λέει.

Προσθέτει, δε πως «Οι άνθρωποι σκοτώνονται καθώς τραβούν με κάμερα ένα αυτοκίνητο που έρχεται κατά πάνω τους. Ζούμε σε αυτόν τον κόσμο όπου όλοι προσπαθούν να γίνουν συναρπαστικοί ή σημαντικοί ή κάτι τέτοιο. Η πραγματικότητα όμως είναι να αφήσουν το τηλέφωνο κάτω».

Mε πληροφορίες του People/AARP the Magazine

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδερφή της

Πολιτισμός / Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδελφή της

«Αν και αυτά τα εντυπωσιακά πορτρέτα έχουν εκτεθεί πολλές φορές τα τελευταία 250 χρόνια, θα είναι πραγματικά ξεχωριστό να βλέπουμε επιτέλους τη Μαρία Αντουανέτα όπως ήταν πραγματικά, και όχι να τη συγχέουμε με την αδελφή της», δήλωσε ο διευθυντής του Μουσείου Τέχνης και Ιστορίας στη Γενεύη
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Βίλα Γκέτι: Παρουσίαση για την παραγωγή αρώματος στην Πύλο στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού

Πολιτισμός / Μια αρχαιολόγος έχει βρει πώς μύριζαν τα αρώματα στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού. Θα μιλήσει για αυτό σε μια διάλεξη

Η εκδήλωση αυτή θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο - Βίλα Γκέτυ και αποτελεί μέρος της περιοδικής έκθεσης «The Kingdom of Pylos», την πρώτη μεγάλη έκθεση στη Βόρεια Αμερική αφιερωμένη στον Μυκηναϊκό πολιτισμό.
LIFO NEWSROOM
Ο Γούντι Άλεν θυμάται τη Νταϊάν Κίτον

Πολιτισμός / Ο Γούντι Άλεν αποχαιρετά τη Νταϊάν Κίτον

«Με την πάροδο του χρόνου έκανα ταινίες για ένα μόνο κοινό, τη Νταϊάν Κίτον. Δεν διάβασα ποτέ καμία κριτική για τη δουλειά μου και με ενδιέφερε μόνο η γνώμη της Κίτον», γράφει ο Άλεν σε κείμενό του, αφιερωμένο στην Αμερικανίδα ηθοποιό
LIFO NEWSROOM