Ο Τζορτζ Κλούνεϊ εξομολογείται: Τα γράμματα που γράφει στην Αμάλ και το ατύχημα που δεν θα ξεχάσει όσο ζει

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ εξομολογείται: Τα γράμματα που γράφει στην Αμάλ και το ατύχημα που δεν θα ξεχάσει όσο ζει Facebook Twitter
Ο Τζορτζ Κλούνεϊ εξομολογείται: Τα γράμματα που γράφει στην Αμάλ και το ατύχημα που λίγο έλειψε να του στοιχίσει τη ζωή (EPA)
0

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ παραμένει ρομαντικός ακόμη και κατά τη διάρκεια του lockdown, όπως ο ίδιος εξομολογείται στο νέο τεύχος του AARP the Magazine.

Ο 59χρονος βραβευμένος με δύο Όσκαρ σταρ και πατέρας δύο διδύμων με την Αμάλ Αλαμουντίν αποκαλύπτει ότι ακόμα της εκφράζει την αγάπη του, γράφοντάς της γράμματα.

Και οι δύο εξάλλου, μετά από τέσσερα χρόνια γάμου συνεχίζουν αυτή την παράδοση, γράφοντας ο ένας στον άλλον επιστολές.

«Ακόμα και στο lockdown, θα γράψω ένα γράμμα και θα το τοποθετήσω στο γραφείο της. Διαφορετικά θα γράψει εκείνη ένα γράμμα και θα το αφήσει κάτω από το μαξιλάρι. Πιστεύω πολύ στα γράμματα», λέει.

«Έχω επιστολές από τον Πολ Νιούμαν, τον Γκρέγκορι Πεκ. Τα έχω κορνιζάρει. Τα έβαλα στο σπίτι. Εάν ήταν ένα μήνυμα στο κινητό, θα αισθανόμουν διαφορετικά. Ίσως έχει να κάνει με την γενιά. Και ίσως τα πράγματα να μην είναι έτσι σε 20 χρόνια από τώρα αλλά για μένα, κάποιος κάθισε και έγραψε το γράμμα αυτό».

Ο διάσημος ηθοποιός μίλησε και για τα τρίχρονα δίδυμά του εξηγώντας μεταξύ άλλων, γιατί με την Αμάλ επέλεξαν τα απλά και κλασικά ονόματα, Έλα και Αλεξάντερ.

«Δεν ήθελα περίεργα ονόματα για τα παιδιά μας. Θα έχουν ήδη αρκετά προβλήματα. Είναι δύσκολο να είσαι γιος κάποιου διάσημου και επιτυχημένου.» είπε.

Εξήγησε δε ότι «Ο γιος του Πολ Νιούμαν αυτοκτόνησε. Ο γιος του Γκρέγκορι Πεκ αυτοκτόνησε. Ο Μπινγκ Κρόσμπι είχε δύο γιους που αυτοκτόνησαν. Εγώ έχω τουλάχιστον το πλεονέκτημα ότι είμαι τόσο μεγάλος στης ηλικία, που μέχρι τη στιγμή που ο γιος μου θα αισθανθεί ανταγωνιστικά, κυριολεκτικά θα μασάω με τα ούλα το ψωμί» είπε χαριτολογώντας.

Ο Κλούνεϊ μίλησε και για το σοβαρό ατύχημα με τη μηχανή που είχε στη Σαρδηνία της Ιταλίας το 2018. Η μεγαλύτερη έκπληξη που του προκάλεσε; Ότι αντί να προσπαθούν να τον βοηθήσουν, οι άνθρωποι προσπαθούσαν να τραβήξουν φωτογραφίες του.

«Δεν είμαι κυνικός τύπος, αλλά θα θυμάμαι πάντα εκείνη τη στιγμή, γιατί κανείς δεν έτρεξε να καλέσει σε βοήθεια ή δεν ήρθε να με βοηθήσει», λέει στο περιοδικό. «Για αυτούς η χειρότερη στιγμή της ζωής μου ήταν διασκέδαση.» λέει.

Προσθέτει, δε πως «Οι άνθρωποι σκοτώνονται καθώς τραβούν με κάμερα ένα αυτοκίνητο που έρχεται κατά πάνω τους. Ζούμε σε αυτόν τον κόσμο όπου όλοι προσπαθούν να γίνουν συναρπαστικοί ή σημαντικοί ή κάτι τέτοιο. Η πραγματικότητα όμως είναι να αφήσουν το τηλέφωνο κάτω».

Mε πληροφορίες του People/AARP the Magazine

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM
Το βιβλίο της Ανί Ερνό «Η εμμονή» είναι μια μικρή εποποιία της ζήλειας

Πολιτισμός / Το βιβλίο της Ανί Ερνό «Η εμμονή» είναι μια μικρή εποποιία της ζήλειας

Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς κυκλοφόρησαν από το Μεταίχμιο δύο βιβλία της πολυδιαβασμένης στην Ελλάδα και στη Γαλλία Ανί Ερνό (Anni Ernaux, Νόμπελ Λογοτεχνίας 2022), σε μετάφραση Ρίτας Κολαΐτη
NEWSROOM