Ο Τζέρι Σάινφελντ δηλώνει πλέον ότι δεν πιστεύει ότι η «ακραία αριστερά» έχει καταστρέψει την κωμωδία

Ο Τζέρι Σάινφελντ δηλώνει πλέον ότι δεν πιστεύει ότι η «ακραία αριστερά» έχει καταστρέψει την κωμωδία Facebook Twitter
0

Ο διάσημος κωμικός Τζέρι Σάινφελντ αναιρεί τις προηγούμενες δηλώσεις του ότι η «ακραία αριστερά» καταπιέζει την τέχνη της κωμωδίας. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στην εκπομπή "Breaking Bread" με τον Τομ Πάπα, ο Σάινφελντ παραδέχθηκε ότι είχε κάνει λάθος όταν δήλωσε πως οι πολιτιστικές αλλαγές και η πολιτική ορθότητα έχουν περιορίσει την κωμωδία.

Σε προηγούμενη συνέντευξή του στο The New Yorker, είχε επικρίνει το σύγχρονο πολιτιστικό κλίμα, λέγοντας πως η κωμωδία δεν είναι όπως παλιά λόγω της επιρροής της πολιτικής ορθότητας, που υποστήριζε ότι δημιουργεί φόβο μήπως προσβληθούν άλλοι. Ωστόσο, τώρα παραδέχεται πως αυτή η άποψη ήταν λανθασμένη και αναφέρει πως οι κωμικοί πρέπει να προσαρμόζονται στις αλλαγές της κοινωνίας, όπως κάνουν οι σκιέρ όταν πλοηγούνται σε δύσκολες πίστες.

Στο πλαίσιο της αναφοράς του στη μεταβαλλόμενη κοινωνία, ο Σάινφελντ εξήγησε ότι, παρά τις αλλαγές στην πολιτιστική δυναμική, οι κωμικοί οφείλουν να βρίσκουν τρόπους να προσαρμόζουν το υλικό τους και να αποφεύγουν τις εύκολες κριτικές, όπως η χρήση απαγορευμένων λέξεων. Υποστηρίζει ότι οι αλλαγές στην κωμωδία δεν είναι πρόβλημα και πως η τέχνη παραμένει ζωντανή, ανεξαρτήτως των πολιτιστικών κανόνων που μπορεί να υπάρχουν.

Επιπλέον, ο Σάινφελντ διευκρίνισε προηγούμενα σχόλιά του σχετικά με την «κυρίαρχη αρρενωπότητα», λέγοντας ότι είχε χρησιμοποιήσει λανθασμένη φράση. Αυτό που πραγματικά ήθελε να πει, ήταν ότι του λείπουν οι "μεγάλες προσωπικότητες" του παρελθόντος, όπως ο Μοχάμεντ Άλι και ο Σον Κόνερι, που είχαν επιρροή και στυλ.

Με αυτά τα σχόλια, ο Σάινφελντ δείχνει μια διάθεση αυτοκριτικής και προσαρμογής στις κοινωνικές αλλαγές, τονίζοντας ότι η κωμωδία πρέπει να εξελίσσεται μαζί με την κοινωνία.

Με πληροφορίες από CNN

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James» – Η ανατρεπτική ματιά στον Χάκλμπερι Φιν

Πολιτισμός / Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James»

Ο Percival Everett τιμήθηκε με το βραβείο Πούλιτζερ για το «James», μια ανατρεπτική επαναφήγηση του «Χακλμπερι Φιν» από την οπτική του Τζιμ - Το μυθιστόρημα έχει ήδη σαρώσει τα λογοτεχνικά βραβεία των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM