O πραγματικός «Λύκος της Wall Street» μήνυσε τους παραγωγούς της ταινίας και ζητά 300 εκατ. δολάρια

O πραγματικός «Λύκος της Wall Street» μήνυσε τους παραγωγούς της ταινίας και ζητά 300 εκατ. δολάρια Facebook Twitter
EPA
0

Το ποσό των 300 εκατομμυρίων δολαρίων διεκδικεί ο Τζόρνταν Μπέλφορτ, που η ιστορία του ενέπνευσε το «Ο λύκος της Wall Street», από την εταιρεία παραγωγής της ταινίας. 

Ο Τζόρνταν Μπέλφορτ υποστηρίζει ότι η Red Granite Productions είπε ψέμματα για τους τρόπους χρηματοδότησής της όταν εκείνος της πούλησε τα δικαιώματα της ιστορίας του. Ο δικηγόρος της εταιρείας έκανε λόγο για μία «απελπισμένη και άκρως ειρωνική» κίνηση του Μπέλφορτ. Σημειώνεται ότι Ρίζα Αζίζ, συνιδρυτής της Red Granite Productions, συνελήφθη πέρυσι κατηγορούμενος για ξέπλυμα χρήματος. Στην ταινία η οποία αποτέλεσε εισπρακτική επιτυχία και ήταν υποψήφια για Όσκαρ, ενσάρκωσε τον Μπέλφορτ ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο

Ο Μπέλφορτ, 57 ετών σήμερα, υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι ο Αζίζ απέκρυψε από εκείνον τις εγκληματικές του ενέργειες και τις πηγές χρηματοδότησης της εταιρείας του. Ο Ρίζα Αζίζ, που χρηματοδότησε την ταινία, είναι θετός γιος του πρώην πρωθυπουργού της Μαλαισίας Νατζίμπ Ραζάκ, και οι Αρχές του προσάπτουν ότι μετέφερε συνολικά 700 εκατομμύρια δολάρια από το κυβερνητικό ταμείο 1MDB, στους προσωπικούς του τραπεζικούς λογαριασμούς. 

Η ταινία, που αποτελεί τη μεγαλύτερη επιτυχία του Μάρτιν Σκορσέζε ως σήμερα, στηρίχθηκε στο αυτοβιογραφικό βιβλίο του Μπέλφορτ όπου περιγράφεται η ραγδαία άνοδος και η κατακόρυφη πτώση, του χρηματιστή στα τέλη της δεκαετίας του 1980 στη Νέα Υόρκη. Ο Μπέλφορτ, που πέρασε 22 μήνες στη φυλακή για εγκλήματα τα οποία αποτυπώθηκαν στη δικαστήρια, επιθυμεί να ακυρώσει τη συμφωνία πώλησης των δικαιωμάτων του, αναφέροντας ότι δεν θα την υπέγραφε ποτέ αν ήξερε την προέλευση των χρημάτων. Τα 300 εκατομμύρια δολάρια που ζητάει αντιστοιχούν στις κινηματογραφικές εισπράξεις της ταινίας. 

O πραγματικός «Λύκος της Wall Street» μήνυσε τους παραγωγούς της ταινίας και ζητά 300 εκατ. δολάρια Facebook Twitter
O Λεονάρντο Ντι Κάπριο στο «Ο Λύκος της Wall Street» του 2013

Σκληρή ήταν η απάντηση που έδωσε ο δικηγόρος της Red Granite Productions, Μάθιου Σβαρτζ. «Η αγωγή του Τζόρνταν Μπέλφορτ δεν είναι τίποτα από μία απελπισμένη και άκρως ειρωνική προσπάθεια για να βγει από μία συμφωνία που για πρώτη φορά στη ζωή του τον έκανε πλούσιο και διάσημο με νόμιμα μέσα». 

Με πληροφορίες από BBC/Guardian

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM