Μια εταιρία έχει οργιστεί με την Κιμ Καρντάσιαν και ζητά 100 εκατ. δολάρια αποζημίωση

Μια εταιρία έχει οργιστεί με την Κιμ Καρντάσιαν και ζητά 100 εκατ. δολάρια αποζημίωση Facebook Twitter
0

Η εταιρία της Kim Kardashian είναι αντιμέτωπη με μια νομική διαμάχη μέσω της οποίας διεκδικείται ένα τεράστιο ποσό.


Η θήκη smartphone της LuMee, η οποία προωθείται από την Kimisaprincess Inc, έχει ενσωματωμένο φως για να βοηθά τους χρήστες να έχουν ιδανικό φωτισμό όταν φωτογραφίζονται. Η Κim την χρησιμοποιεί συνεχώς και κάθε φορά που η θήκη εμφανίζεται σε κάποια φωτογραφία ξεπουλά.

Ωστόσο υπάρχει ο Hooshmand Harooni ο οποίος διεκδικεί 100.000.000 δολάρια καθώς ισχυρίζεται πως πρόκειται για κλοπή δικής του πατέντας.


Ο άντρας αυτός κατοχύρωσε ένα ενσωματωμένο εξάρτημα φωτισμού σε θήκη για μια συσκευή κινητού τηλεφώνου το 2013, το οποίο στη συνέχεια χορήγησε σε μια εταιρεία που ονομάζεται Snaplight.

Μια εταιρία έχει οργιστεί με την Κιμ Καρντάσιαν και ζητά 100 εκατ. δολάρια αποζημίωση Facebook Twitter

Η μήνυση περί παραβίασης του διπλώματος ευρεσιτεχνίας του Harooni αναφέρει ότι τα κέρδη της Snaplight έχουν υποστεί πλήγμα εξαιτίας της LuMee και της Kardashian.


Σύμφωνα με τα επίσημα έγγραφα, η Kardashian λαμβάνει ποσοστό επί των κερδών της LuMee στην οποία έχει μεγάλο μερίδιο.


Σε μια δήλωση, ο ιδρυτής της Snaplight, Bardia Rahim, δήλωσε ότι η LuMee προκάλεσε αμφιβολίες για την τεχνολογική και επιχειρηματική ακεραιότητά της δικής του εταιρίας με το να βγάλει παραπλήσιο προϊόν.


Ένας εκπρόσωπος της Kardashian δήλωσε: «Η αγωγή για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε από την Snaplight δεν έχει αξία και είναι απλώς μια άλλη απόπειρα προβολής. Η Kim δεν έκανε τίποτα λάθος», Η συνέχεια αναμένεται στα δικαστήρια, αλλά οι περισσότεροι εκτιμούν πως Κardashian θα βγει αλώβητη από την διαμάχη αυτή.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM