Killing in the name of...X

Killing in the name of...X Facebook Twitter
0

H έκταση που δόθηκε στην καμπάνια μέσω facebook η οποία παρότρυνε τους χρήστες να μποϊκοτάρουν το χριστουγεννιάτικο single του x-factor που πήγαινε «καρφωτό» στην κορυφή των βρετανικών chart αγοράζοντας το single των Rage Against the Machine "Killing in the name of", τελικά απέδωσε.

Το hit του 1992, κατάφερε να εκτοπίσει από την περίοπτη θέση του Christmas Hit το single του νικητή του ριάλιτι x-factor, κατακτώντας το νούμερο 1, αφού κατάφερε να πουλήσει 500.000 κομμάτια σε ψηφιακά downloads, έναντι 450.000 του ριαλιτοτράγουδου.

Να σημειωθεί ότι τα τέσσερα τελευταία χρόνια, την κορυφή των Βρετανικών charts τη Χριστουγεννιάτικη περίοδο, μονοπωλούσαν τα τραγούδια του δημοφιλούς τηλεοπτικού show. Ο παρουσιαστής του show Simon Cowell και στέλεχος μεγάλης δισκογραφικής είχε το θράσος (ή τη διορατικότητα) να προσφέρει εργασία στο τμήμα marketing της εταιρείας του, στους εμπνευστές της ιντερνετικής καμπάνιας. Φυσικά αρνήθηκαν.

Εκστασιασμένος δήλωσε ο Zach De La Rocha, ο φρόντμαν των Rage Against the Machine, οι οποίοι θα δώσουν ένα free live στο Λονδίνο στις αρχές του 2010, για να γιορτάσουν το γεγονός.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Πολιτισμός / Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Με φόντο, στο κάτω μέρος, το κεφάλι ενός αρχαιοελληνικού αγάλματος η λιτή αφίσα συνοδεύεται από το σύνθημα «Αψήφησε τους Θεούς» τονίζοντας μαζί με τον τίτλο και το όνομα του σκηνοθέτη ότι η ταινία γυρίστηκε «εξ ολοκλήρου με κάμερες IMAX»
LIFO NEWSROOM
Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Πολιτισμός / Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Από το "In the Mood for Love" μέχρι το "Get Out" και το "Mad Max: Fury Road", η λίστα που παρουσίασαν οι New York Times συγκεντρώνει τις πιο επιδραστικές ταινίες των τελευταίων 24 ετών, όπως τις ψήφισαν εκατοντάδες δημιουργοί, ηθοποιοί και κριτικοί σε όλο τον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Πολιτισμός / Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Ο «σκοτεινός μάγος της μόδας» ξεδιπλώνει την 30ή πορεία του με μια αναδρομική έκθεση που περιλαμβάνει από τα φθαρμένα υφάσματα μέχρι τα κοστούμια με βάτες τύπου Φρανκενστάιν και το γλυπτό που παρουσιάζει τον ίδιο να ουρεί
LIFO NEWSROOM