Kι όμως, υπάρχει μια εταιρεία που έχει ενοχληθεί επειδή η Rihanna και ο Justin Bieber φορούν τα ρούχα της

Kι όμως, υπάρχει μια εταιρεία που έχει ενοχληθεί επειδή η Rihanna και ο Justin Bieber φορούν τα ρούχα της Facebook Twitter
0

Oι περισσότερες εταιρείες ρούχων θα ήταν ενθουσιασμένες αν μεγάλοι σταρ φορούσαν κομμάτια των συλλογών τους. Κάποιες στέλνουν σε μάνατζερ διασημοτήτων κούτες με ρούχα και αξεσουάρ ως δώρο, με την ελπίδα να τα δουν φορεμένα. Μερικές πληρώνουν αδρά για να το πετύχουν. Όμως η σειρά ρούχων του Thrasher Μagazine, ένα περιοδικό αφιερωμένο στην street κουλτούρα και το skate, όχι απλά αρνείται να συμβαδίσει με τους παραπάνω κανόνες, αλλά επιτίθεται και σε διάσημους που φορούν τα ρούχα με το logo τους.

Ο ιδρυτής και εκδότης του περιοδικού έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Hypebeast και εξαπέλυσε πυρά εναντίον των Justin Bieber και Rihanna, δύο από τα μεγαλύτερα ονόματα της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας. Και οι δύο καλλιτέχνες έχουν φωτογραφηθεί αρκετές φορές με τα ρούχα της σειράς του Thrasher.

To W Magazine διακήρυξε ότι "Είναι επίσημο: δεν χρειάζεται πλέον να κατέχεις - ή να έχεις την παραμικρή ιδέα για το πώς να κάνεις skate - για να πετύχεις το στιλ του σκέιτερ", κάτι που φαίνεται πως ενοχλεί τον Jake Phelps. "Και ενώ είναι αλήθεια ότι κανείς δεν μπορεί να ελέγξει ποιος φοράει Thrasher T-shirts, απαιτούνται περισσότερα από την ανάγνωση ενός άρθρου από έναν συγγραφέα μόδας για να κατανοήσει κανείς την εμπειρία και την φιλοσοφία του skater ", λέει ο εκδότης. "Εμείς δεν στέλνουμε κουτιά με ρούχα στον Justin Bieber ή τη Rihanna ή αυτούς τους γαμημένους κλόουν", συμπληρώνει και συμβουλεύει τους ανθρώπους να κάνουν statement μόδας στους δρόμους.

Κατά τον Phelps: "όλες οι μάρκες φυσικά θέλουν να αναπτυχθούν και να επεκτείνουν την επιρροή τους - αυτό είναι απλή λογική. Αλλά το Thrasher δεν είναι ένα εμπορικό σήμα. Είναι ένα περιοδικό που, στην καλύτερη περίπτωση, αντιπροσωπεύει μια μάρκα skate, και ο ρόλος του ως μέσο μαζικής ενημέρωσης είναι να εκπροσωπεί την φωνή και τα συμφέροντα του κοινού του".

Ο εκδότης συμπληρώνει πως τον ανησυχεί η δημοσιότητα που παίρνουν τα ρούχα του όταν τα φοράνε μοντέλα, ηθοποιοί και τραγουδιστές και τονίζει πως θα ήταν ντροπιαστικό για έναν skater που αδιαφορεί τελείως για τη μόδα να δει πως φορά το ίδιο μπλουζάκι με ένα μοντέλο.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM