Η Μέριλ Στριπ αποκαλύπτει πότε άρχισε να μισεί τους κριτικούς θεάτρου - και είναι απολαυστική

Η Μέριλ Στριπ αποκαλύπτει πότε άρχισε να μισεί τους κριτικούς θεάτρου - και είναι απολαυστική Facebook Twitter
0

Ακόμη και οι βραβευμένοι με Όσκαρ ηθοποιοί έχουν κάποια στιγμή στη ζωή τους αντιμετωπίσει μία σκληρή ή άδικη κριτική που τους έχει κόψει τη φόρα και έχει ρίξει το ηθικό τους. Ακόμη και η Μέριλ Στριπ, η οποία πάντα ειλικρινής, πριν από μερικές μέρες εξομολογήθηκε σε ποια φάση της μεγάλης καριέρας της άρχισε (κυριολεκτικά) να μισεί τους κριτικούς - του θεάτρου, για αρχή - και εν συνεχεία τους λόγους για τους οποίους αισθάνεται έτσι για οποιονδήποτε γράφει κάτι αρνητικό, χωρίς σοβαρό επιχείρημα. 

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης της για την προώθηση της τελευταίας της ταινίας, "Florence Foster Jenkins", η πρωταγωνίστρια μεγάλων κινηματογραφικών επιτυχιών, αποκάλυψε ότι στα μέσα της δεκαετίας του '70, στα πρώτα της βήματα και ενώ συμμετείχε σε μία θεατρική παραγωγή του Broadway, βρέθηκε αντιμέτωπη με ένα κακοπροαίρετο σχόλιο, που, τελικά, έκανε κακό στην προσπάθεια όλης της θεατρικής ομάδας. 

"Ήμασταν μια υπέροχη ομάδα με τον Mandy Patinkin (σ.σ.: γνωστό από την αστυνομική σειρά "Criminal Minds") τον John Lithgow και τη Mary Beth Hurt. Όλοι μας τότε βρισκόμασταν είτε στην αρχή της καριέρας μας, είτε στα πρώτα μας βήματα στον χώρο του θεάτρου. Είχαμε κάνει τις πρώτες πρόβες και είχαμε περάσει υπέροχα. Γελούσαμε, είχαμε ταιριάξει σαν ομάδα από τις πρώτες κιόλας παραστάσεις και τότε ήρθε ένα δημοσίευμα από τον John Simon, κριτικό του περιοδικού και διάσημο για τον εριστικό τρόπο γραφής του. Αυτός, λοιπόν, έγραψε μία σκατένια κριτική και μετά ακριβώς από το σχόλιο του, το κοινό που ερχόταν να μας δει ήταν εξαιρετικά αμήχανο. Γι' αυτό γιατί υπήρξε κάποιος που υπαγόρευσε στο κοινό πώς να νιώσει", είπε με ειλικρίνεια η Στριπ. 

 

"Σε κάθε περίπτωση, η διαφορά που υπήρξε ήταν αισθητή (αναφορικά με τις αντιδράσεις του κοινού). Τότε ήταν που άρχισα να μισώ τους κριτικούς. Κι ύστερα, ήταν κι αυτοί οι 3 κριτικοί, που ό,τι έγραφαν μετρούσε στη Νέα Υόρκη και κάθε φορά που συμμετείχες σε ένα θεατρικό, ένιωθες τρομερό άγχος και έτρεχες από νωρίς το πρωί να αγοράσεις εφημερίδα για να δεις τι έγραψαν για 'σένα. Ναι, είναι παλιομοδίτικο όλο αυτό και σου προκαλεί ένα απίστευτα ενοχλητικό συναίσθημα.   

Με στοιχεία από το Vanity Fair 

 

 

 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

100 Χρόνια Μάνος Χατζιδάκις: Οι μελωδίες του που όρισαν τον ελληνικό κινηματογράφο

Πολιτισμός / 100 Χρόνια Μάνος Χατζιδάκις: Οι μελωδίες που όρισαν τον ελληνικό κινηματογράφο

Από το «Αγάπη που ‘γινες δίκοπο μαχαίρι» μέχρι το «Γκρίζο Γατί», ο Μάνος Χατζιδάκις έντυσε με μουσική τόσο τις πιο σκοτεινές όσο και τις πιο ανέμελες ιστορίες του ελληνικού σινεμά
LIFO NEWSROOM
Ξαρχάκος για Σαββόπουλο: «Χαίρε Διόνυσε - Καλό σου κατευόδιο»

Πολιτισμός / Ξαρχάκος για Σαββόπουλο: «Χαίρε Διόνυσε - Καλό σου κατευόδιο»

«Ας θυμόμαστε πόσο σκληρά κρίθηκε, ας αναρωτηθούμε πόσο δημοκράτες είμαστε όταν αποδομούμε τόσο εύκολα τους καλλιτέχνες και όταν τους θέλουμε 'στα μέτρα μας'», έγραψε ο Σταύρος Ξαρχάκος σε ανάρτησή του
LIFO NEWSROOM
Μπρους Σπρίνγκστιν, Τζένιφερ Λόπεζ και Φρέντι Κρούγκερ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Φρέντι Κρούγκερ, Μπρους Σπρίνγκστιν και Τζένιφερ Λόπεζ από αύριο στους κινηματογράφους

Το δράμα γύρω από την ηχογράφηση του εμβληματικού άλμπουμ «Nebraska», η μιούζικαλ εκδοχή του «Φιλιού της Γυναίκας Αράχνης», το ντεμπούτο του youtuber Κρις Στάκμαν «Shelby Oaks» και η επανέκδοση του «Εφιάλτη στον Δρόμο με τις Λεύκες» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ